Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, chojny napisał(a):

wnętrza są... słabe

Zgodziłbym się z Tobą gdybyś powiedział, że design czy ergonomia to sprawa gustu, ale wnętrza Volvo na pewno nie są słabe jeśli mówimy o jakości materiałów, wykończenia, spasowania ... 

Osobiście wolę skandynawski minimalistyczny design tworzący atmosferę porządku, spokoju i  komfortu, natomiast niemieckie auta są w mojej ocenie przeładowane i jarmarczne, źle się w nich czuję, ale jw, to kwestia gustu. 

 

21 minut temu, chojny napisał(a):

i generalnie nie jeżdżą. 

Tutaj to samo ... oczywiście, że Volvo nie ma sportowego charakteru jak BMW i Audi, ale takie stwierdzenie, że 'generalnie nie jeżdżą' to gruba przesada.

 

A wracając do Subaru, to niejednemu BMW czy Audi z legendarnym napędem dałem radę moim XV z dychawicznym wolnossakiem i wyjącym CVT :yahoo:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chojny napisał(a):

Zwykły dupowóz, faktycznie, nie porównujmy lepiej  :mrgreen:

Jeździłem i jednym i drugim całkiem sporo, zdecydowanie wybieram RS3 pomimo starej konstrukcji, ale ja jestem popaprany petrolhrad ;) 

I nadal uważamam ze M-podobne BMW nie ma podejcia do RS-a. Co innego prawdziwe M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dottoree napisał(a):

Jeździłem i jednym i drugim całkiem sporo, zdecydowanie wybieram RS3 pomimo starej konstrukcji, ale ja jestem popaprany petrolhrad ;) 

I nadal uważamam ze M-podobne BMW nie ma podejcia do RS-a. Co innego prawdziwe M.

 

Pytanie brzmiało: tak: co byście wybrali jako zwykłe codzienne auto bez żadnych wypadów na tor - audi rs3 czy bmw m340i?

 

I moja odpowiedź brzmi na codzienne auto bez wypadów na tor M340, tak samo jak M340 w takim przypadku ponad M3 ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrusz porównałem sobie parametry M340i do M340d i szczerze powiem, że chyba wolałbym iść w ON =>

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/seria-3/g20-g21/limuzyna-m/silnik-diesla-3.0-m340d-340km-od-2020/?vs=bmw%2Fseria-3%2Fg20-g21%2Flimuzyna-m%2Fsilnik-benzynowy-3.0-m340i-374km-od-2019&c1=31932&c2=31163

 

Najzabawniejsze jest to, że diesel emituje mniej CO2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, NonPhixion napisał(a):

@mrusz porównałem sobie parametry M340i do M340d i szczerze powiem, że chyba wolałbym iść w ON =>

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/seria-3/g20-g21/limuzyna-m/silnik-diesla-3.0-m340d-340km-od-2020/?vs=bmw%2Fseria-3%2Fg20-g21%2Flimuzyna-m%2Fsilnik-benzynowy-3.0-m340i-374km-od-2019&c1=31932&c2=31163

 

Najzabawniejsze jest to, że diesel emituje mniej CO2.

 

 

M340d to jeden z najlepszych, jak nie obecnie najlepszy diesel na rynku. Za m340i przemawia tylko dźwięk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, chojny napisał(a):

M340d to jeden z najlepszych, jak nie obecnie najlepszy diesel na rynku. Za m340i przemawia tylko dźwięk.

Po sofcie takie M340i bardzo fajnie jedzie =>

 

Na rzecz M340d przemawia +200Nm w serii w odniesieniu do M340i i wyraźnie niższe spalanie przy dynamicznej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, chojny napisał(a):

Pytanie brzmiało: tak: co byście wybrali jako zwykłe codzienne auto bez żadnych wypadów na tor - audi rs3 czy bmw m340i?

Dokładnie, i dlatego odpowiedziałem ze ja bym wybrał RS3. Szczegolnie ze jezdzilem oboma. Ale z szeroko pojętym gustem jak z d.pą... A jeśli rozpatrujemy nowe RS3 to już wcale bym się nie zastanawiał, jednak to nowy model, ale silnik pozostał ten sam, jest sprawdzony i nieziemsko podatny na mody, kolega ma 700KM :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dottoree napisał(a):

Dokładnie, i dlatego odpowiedziałem ze ja bym wybrał RS3. Szczegolnie ze jezdzilem oboma. Ale z szeroko pojętym gustem jak z d.pą... A jeśli rozpatrujemy nowe RS3 to już wcale bym się nie zastanawiał, jednak to nowy model, ale silnik pozostał ten sam, jest sprawdzony i nieziemsko podatny na mody, kolega ma 700KM :facepalm:

 

 

Świetny pomysł na daily. :mrgreen:

 

Mój kolega ma RS6 1000KM to może jednak taki? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał(a):

 

 

Świetny pomysł na daily. :mrgreen:

Why not, nie tzreba robić 700, ale mapka i 530KM i jest genialne daily, quattro, w środku z miejsccem nie ma tragedii. No ale co kto lubi, jak ktoś woli diesla od RS3 to się nie dogadamy ;) Pytanie brzmialo co byscie wybrali, no wiec odpowiedzialem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zyzol napisał(a):

Wreszcie jakiś istotny argument :)

To nie jest argument tylko przykry fakt, że auto pędzone gnojówka ma niższą emisję niż PB, a PB ma pewnie GPF-a.

 

Pytania brzmi: Co poszło nie tak, że diesel z DPF ma mniejsze CO2 niż PB z GPF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, chojny napisał(a):

Mój kolega ma RS6 1000KM to może jednak taki? 

Wszystko się da, zależy co komu potrzeba. Ale rozmowa była o RS3, Rs6 jest za duże na codzień, ale też się da jak ktoś ma taką potrzebę.

Natomiast RS3 na dialy moim skromnym zdaniem jest OK. Śmieszne jest to, że na forum wydawałoby się petrolheadow dyskusja jest o wyższości diesla lub m-pakiet nad RS :biglol:

No ale tak jak mowilem, jednen lubi pomarancze, a inny... jezdzi dieslem.

Życie jest za krótkie... Niech każdy sobie wstawi co mu pasuje.

Pozdrowienia, idę się przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, NonPhixion napisał(a):

To nie jest argument tylko przykry fakt, że auto pędzone gnojówka ma niższą emisję niż PB, a PB ma pewnie GPF-a.

 

Pytania brzmi: Co poszło nie tak, że diesel z DPF ma mniejsze CO2 niż PB z GPF?


Serio macie jeszcze wątpliwości, ze diesel jest znacznie bardziej szkodliwy dla zdrowia i środowiska ? 
 

Diesle co prawda emitują mniej CO2 od silników benzynowych, ale za to 4 razy więcej tlenków azotu i 20 razy więcej sadzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NonPhixion napisał(a):

Po sofcie takie M340i bardzo fajnie jedzie =>

 

Na rzecz M340d przemawia +200Nm w serii w odniesieniu do M340i i wyraźnie niższe spalanie przy dynamicznej jeździe.

 

Nie do konca sie zdzodze z Chojnym. Dyszel to zawsze bedzie dyszel ze wszystkimi jego wadami. Ten motor w M340i jest na prawde rewelacyjny i nie chodzi tylko o dzwiek. Ogolnie  M340i to mega fajne auto i mona sie tak na prawde astanawiac czy trzeba od razu kupowac M3 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dottoree napisał(a):

Dokładnie, i dlatego odpowiedziałem ze ja bym wybrał RS3. Szczegolnie ze jezdzilem oboma. Ale z szeroko pojętym gustem jak z d.pą... A jeśli rozpatrujemy nowe RS3 to już wcale bym się nie zastanawiał, jednak to nowy model, ale silnik pozostał ten sam, jest sprawdzony i nieziemsko podatny na mody, kolega ma 700KM :facepalm:

RS3 bo jest po prostu genialne jezeli mie musisz przewozic duzo w bagazniku. W srodku miejsca jest wcale nie miej niz w tym BMW.  RS3 to w tej chwili absolutnie najlepszy RS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, radekk napisał(a):

Pod warunkiem że zrobisz wydech, bo w moim odczuciu w serii średnio gada

To chyba teraz problem w każdym nowszym samochodzie ale jak jeździłem pare miesięcy temu M340i Touring to nie zwróciłem uwagi zeby byl to problem. Mruczał fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2023 o 09:14, turdziGT napisał(a):

Przecież nie trzeba mieć doktoratu żeby dojść do konkluzji ze z jakiegoś źródła ta energię trzeba pozyskac. Nie wiem jak w PL ale u mnie cena kWh wzrosła ponad 10 korotnie  i gdybys my nie mieli dotacji od rzadu to wszyscy poszlibysmy juz dawno z torbami. Lepiej na pewno nie będzie a będzie tylko drożej.

 

jakie dotacje od rządu, przecież rząd nie ma swoich pieniędzy

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...