Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.12.2022 o 21:02, turdziGT napisał(a):

Mnie niestety ten napęd kompletnie nie przekonuje a największym problemem jest utrata bagażnika i praktyczności. Przecież po to tak na prawdę sie to auto kupuję.

Nadrobiłem,. Absurdalne auto. Może szybki, ale ciężki kloc, moc maksymalna tylko w booście, rozładujesz baterię - zostaje 480KM, duży lag w normalnym trybie, badziewny dźwięk pompowany przez głośniki. Taki e-boxer wśród segmentu performance - nikt tego nie potrzebuje, ale będą wmawiać, że to wspaniała przyszłość.

Pominę poziom komplikacji napędu i ewentualnych napraw. 

Edytowane przez Zyzol
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2022 o 11:46, Dottoree napisał(a):

Takie rabaty "to se ne vrati", przed pandemią w zależności od modelu udało mi się uzyskać max. na RS3 i RS4 20.5% z konfiguratora, przez kolegę który ma chyba maksymalne możliwe rabaty.

Ze stocku jedno RS3 bylo z upustem 27%.

Teraz można o tym pomarzyć...

Dużo zależy też od finansowania.


W 2021 roku Volvo dało mi 21% upustu.
Gdy pytałem ile dostałbym w tym roku przy zakupie za gotówkę, to usłyszałem, że „za gotówkę to niechętnie,  i w takim przypadku tylko 15%”. 

Mam wrażenie, że kupując auto na kredyt, lub biorąc w leasing, można uzyskać dodatkowe 2% upustu.

 

Jakies może 2 miesiące temu mój sąsiad złożył zamówienie wraz z teściem i szwagrem na 3 różne Mercedesy i przy takim zbiorczym zamówieniu, biorąc w leasing, każdy z nich dostał 10% upustu. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.12.2022 o 16:30, Zyzol napisał(a):

Nadrobiłem,. Absurdalne auto. Może szybki, ale ciężki kloc, moc maksymalna tylko w booście, rozładujesz baterię - zostaje 480KM, duży lag w normalnym trybie, badziewny dźwięk pompowany przez głośniki. Taki e-boxer wśród segmentu performance - nikt tego nie potrzebuje, ale będą wmawiać, że to wspaniała przyszłość.

Pominę poziom komplikacji napędu i ewentualnych napraw. 

Dla mnie w takim setupie mogli po prostu pojsc w EL 100% i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, GrYzLy napisał(a):

Cześć, a co sadzicie o Mustangu 2.3 ecobost jako daily?

Nie wiem jak z ecobiustem, bo miałem Vkę, ale byłem zadowolony. Samochód całkiem przestronny i komfortowy - na zawiasie bez track pack. Używalne miejsca z tyłu dla ludzi z nogami (w przeciwieństwie do np Camaro czy GT86), aby za wysocy nie byli bo dach i szyba nisko ;) 

W trasy bajka, w mieście momentami upierdliwy z racji gabarytów, parkowanie czy wąskie uliczki zastawione autami. Ale do przeżycia, przyzwyczaiłem się. Automatyczna skrzynia sprawna i przyjemna w obyciu. Leniwa i spokojna na drive, z pazurem na sport. Miałem wersję 6b, przed liftem.

Spory bagażnik.

Koszty części i serwisu śmieszne - to Ford. Przez 3 lata zepsuł mi się tylko klakson - sam trąbił czasami. Winny mikrostyk.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, subbiefan napisał(a):

Używalne miejsca z tyłu dla ludzi z nogami (w przeciwieństwie do np Camaro czy GT86), aby za wysocy nie byli bo dach i szyba nisko ;) 

Pewnie tak do 150cm ;) Żona ma 170 i na jeździe testowej wylądowała z tyłu. Stwierdziła, że nigdy więcej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Zyzol napisał(a):

Pamiętam, że był taki jeden na YT, który wmawiał wszystkim, że Mustang to świetne auto rodzinne. Dość szybko przesiadł się na jakiegoś Seata kombi ;) 

 

 

My tu zabijaliśmy niewiernych głosząc że Impreza Turbo to najlepszy samochód rodzinny a teraz, kiedy się dzieci narodziło jeździmy dieslami w kombi albo SUVie. :mrgreen: 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Zyzol napisał(a):

Pamiętam, że był taki jeden na YT, który wmawiał wszystkim, że Mustang to świetne auto rodzinne. Dość szybko przesiadł się na jakiegoś Seata kombi ;) 

 

Akurat inne auto bedzie pelnilo funkcje rodzinnego, wiec mustang nie musi ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu z tego co pamiętam to do koło 165 cm wzrostu jest ok. Wsiada się tak sobie, bo przez przedni fotel i dodatkowo ten tylni jest tak ułożony pod kątem, że się w niego "wpada". Po zajęciu miejsca jest ok. Robiłem czasem po 500km z 2 kobietami z tyłu i tylko 1 marudziła na wsiadanie a druga na małe okienka z tyłu, że mało świata widać :D. Ja kierowca 180cm - było za mną wystarczająco miejsca.

Co do fotelika dla dzieci - jest isofix, ale z uwagi na to że kanapa z tyłu jest pod kątem, montuje się go średnio wygodnie, acz bez dramatu i bluzgów. Wziąć też trzeba pod uwagę długie drzwi - na wąskim miejscu parkingowym ciężko zapiąć dziecku pas. Trzeba stawać tak, żeby szeroko drzwi otworzyć i wtedy nie ma problemu. Poza tym innych niedogodności wożenia dziecka nie zaobserwowałem.

Oczywiście są znacznie lepsze auta rodzinne. Najlepsze są minivany. Natomiast w kategorii coupe, Mustang wyróżnia się na plus praktycznością - i nie tylko :)

Moja żona zdecydowanie wolała Mustanga (jako pasażer i jako kierowca) niż obecnego WRXa. Ja najchętniej miałbym oba.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, subbiefan napisał(a):

Z tyłu z tego co pamiętam to do koło 165 cm wzrostu jest ok. Wsiada się tak sobie, bo przez przedni fotel i dodatkowo ten tylni jest tak ułożony pod kątem, że się w niego "wpada". Po zajęciu miejsca jest ok. Robiłem czasem po 500km z 2 kobietami z tyłu i tylko 1 marudziła na wsiadanie a druga na małe okienka z tyłu, że mało świata widać :D. Ja kierowca 180cm - było za mną wystarczająco miejsca.

Co do fotelika dla dzieci - jest isofix, ale z uwagi na to że kanapa z tyłu jest pod kątem, montuje się go średnio wygodnie, acz bez dramatu i bluzgów. Wziąć też trzeba pod uwagę długie drzwi - na wąskim miejscu parkingowym ciężko zapiąć dziecku pas. Trzeba stawać tak, żeby szeroko drzwi otworzyć i wtedy nie ma problemu. Poza tym innych niedogodności wożenia dziecka nie zaobserwowałem.

Oczywiście są znacznie lepsze auta rodzinne. Najlepsze są minivany. Natomiast w kategorii coupe, Mustang wyróżnia się na plus praktycznością - i nie tylko :)

Moja żona zdecydowanie wolała Mustanga (jako pasażer i jako kierowca) niż obecnego WRXa. Ja najchętniej miałbym oba.

A jak realnie wychodzilo spalanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miasto 10-13l.

Miasto w mega korkach (google maps drogi na czarno/ciemno bordowo) 15-22l.

Krajowki 7-10l.

Autostrada przepisowo 11-12l.

Autostrada niemiecka 15+

Ecobiust pewnie spali mniej, zwlaszcza w miejskich korkach.

 

Ten rozrzut to zalezny od humoru prowadzacego, ciezaru nogi i natezenia ruchu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...