Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.11.2022 o 22:54, turdziGT napisał(a):

 

 

Wow! Mimo, że bobry mnie odrzucają, to muszę przyznać że z mojej perspektywy byłoby to chyba najlepsze auto ever.

Mega sprzęt. Ale jakoś na ulicę mimo wszystko wolę marki typu Subaru czy ostatnio Alfa.

Co innego na szutrowe rajdy. Tam stara beemka nie ma konkurencji jak chodzi o frajdę/koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2022 o 18:35, Zyzol napisał(a):


no jakoś mi nie podchodzi :) 

 

Chociaż w rajdowych barwach jest zdecydowanie lepiej

 

 

4CC00A6B-CE0A-46CD-9CE4-A9B588E15EC1.jpeg

B310BCC5-B870-4CE6-9BAD-F5096242F634.jpeg

Wziąć jedno z najlepszych aut sportowych i zruinowac jego właściwości jezdne. Nie kumam tego konceptu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, turdziGT napisał(a):

Wziąć jedno z najlepszych aut sportowych i zruinowac jego właściwości jezdne. Nie kumam tego konceptu

 

Świat jest popieprzony, idzie w dziwnych kierunkach.

I w drugą stronę....Jeszcze bardziej nie kumam wszelkich, niesamowicie modnych konceptów, robiących z wielkiego, niezgrabnego, garbatego SUVa, auta sportowego, poprzez obniżenie go i założenie wielkich kół z niskim profilem.

Coś, co z założenia miało zjechać z asfaltu, nie może tego robić ;) 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2022 o 23:48, turdziGT napisał(a):

Wziąć jedno z najlepszych aut sportowych i zruinowac jego właściwości jezdne. Nie kumam tego konceptu 

My nie rozumiemy, ale pólwysep arabski martwi się o dostępność...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ok i ma to pewny sens bo to auto tam pewnie zobaczy jakiś piasek czy wydmy ale w Europie? 

Ja wystarczy ze założę opony zimowe o trochę wyższym profilu i prowadzenie aura jest zrujnowane nie mówiąc już o wyższym środku ciężkości w takim Safari. Na prawdę kompletnie tego nie rozumiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zyzol napisał(a):

Back on track. Szkoda, że tylko dla kolekcjonerów

9A50D973-02AA-4ECE-BF73-F254B4D68535.jpeg

05F163C9-150B-4F47-A835-61E78935795F.jpeg

BAA2D692-1C89-42A3-ABD5-1E9C07E37FBC.jpeg

Tył tego wozu jest genialny. Absolutnie genialny. I "bober" jakoś tak nie razi po gałach ;) BMW jak chce to potrafi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skwaro napisał(a):

3,5 bańki PLN za BMW. Za to bym miał dwa 911 GT3 RS i jeszcze by zostało...

Dożyliśmy czasów, w których można sprzedać wszystko za jeszcze więcej. Nie do wiary to jest. W takich kwotach (a nawet niższych) można było kupić topowe/limitowane Ferrari, Pagani itp. Dziś możesz (albo i nie możesz) kupić sobie BMW :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, raju napisał(a):

Tył tego wozu jest genialny. Absolutnie genialny. I "bober" jakoś tak nie razi po gałach ;) BMW jak chce to potrafi :D

Bo to zupełnie inny przód, dlatego nie razi :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, raju napisał(a):

Dożyliśmy czasów, w których można sprzedać wszystko za jeszcze więcej. Nie do wiary to jest. W takich kwotach (a nawet niższych) można było kupić topowe/limitowane Ferrari, Pagani itp. Dziś możesz (albo i nie możesz) kupić sobie BMW :D

 

Tak, to prawda. Moim zdaniem ta cena jest absurdalna, ale pewnie będą się o to auto zabijać. O ile już nie jest wyprzedane... 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, skwaro napisał(a):

O ile już nie jest wyprzedane... 

Pewnie już jest. Dziwne czasy nastały. Trochę nie nadążam za tym wszystkim. Albo ja się starzeję albo to wszystko jakoś tak wszystko wystrzeliło do przodu. Jeszcze bardziej doceniam motoryzację z lat '90 i '00. Moja młodość za którą oglądam się z dużą dawką nostalgii. I jak bardzo nie widziałbym w tym BMW starego, dobrego CSL'a, tak nie rozumiem chęci posiadania czegoś, co tylko przypomina to co było niegdyś samochodem przez duże S. 

Edytowane przez raju
  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Zyzol napisał(a):

Tych 50, którzy zakupią, 911-tek mają już po dziurki w nosie :mrgreen:

Owszem, staną w garażu jako lokata kapitału i nic poza tym. Bo jaką wartość jako samochód mają dla kogoś, kogo stać na znacznie lepsze auta? Ani to klasyk, ani wybitnie sportowa fura, nie oszukujmy się, to lekko podrasowana Mka w trochę zmienionej budzie. Dopłacać za to grubo ponad 2,5 miliona w stosunku do "zwykłej" M4 CSL tylko dlatego że nawiązuje luźno wyglądem do legendarnego już 3.0 CSL to moim zdaniem gruba przesada. No ale jak kogoś stać... :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Korton napisał(a):

Tyl zalatuje mocno mustangiem, brakuje tylko spojlera jak ma bmw

image.png.30c73d7d9d91e3a9503183ed7dcca8a5.png

Dokładnie bo profil boczny M4 jest tragiczny bo to mustang i dlatego ten profil nie pasuje do niczego innego tylko do mustanga. A ze to CSL to nic innego jak M4 z innymi blachami na nadwoziu to efekt jest jaki jest. Wygląda pokracznie i tyle chociaz te nerki så trochę lepsze niz w M4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...