Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, jaszyn napisał:

 

Ludzie co jeździli obiema (ale to tylko z internetu znam) twierdzą StelvioQ i guglia Q  zachowują się podobnie -poza róźnicami wynikającymi z typu napędu.  Ja jeździłem Guglia Veloce 280 km  a Stelvio tylko w wersji Q (swoją) i to w dość dużej odległosci czasowej także cieżko porównać. Ale na tyle co sobie pozwałem obecnie, po zakupie a   podkreślam że czuje respekt przed tym  samochodem -to nie czuć że to SUV i dlatego jest dziwne wrażenie bo nie naturalnie wysoko się siedzi stosunku do wrażeń z jazdy.  W trybie race przy pre∂kościach z którymi wchodziłem w zakręty się nie przechyla. Wrażenia po jeździe Guglią Veloce,  próbnej były takie że zbyt mało sportowe to auto, świetnie się prowadzi ale nie ma tego czegoś, w Stelvio Q jest wszystko czego oczeikwałem a nawet znacznie  więcej jeśli chodzi u odczucia. Ale pewnie najlepiej wynająć lub pojechać na tor i spróbować jedną po drugiej. Ja Guglią wersją Q nie jeździłem a chcialbym bardzo spróbować. 

 

Nasuwa mi się jeszcze to: prawdą jest to co powiedział Pertyn w którymś z testów "oj nie lubimy krótkich nierówności" i faktycznie jest to prawda, torche nerwowo reaguje. W trybie race są dwa ustawienia zawieszenia średni i twardy a dynamic średni  i miękki - ale wszystkie  sa ravzej  twarde, takie sprężyste, natomiast nie ma odczuć że plomby wypadaja. W trybach pozostalych jest ustawienie zawieszenia soft. Bardzo mi brakuje możliwości otwarca klap przy włącząnych systemach czyli w D -ale to można ogarnąć. Nie wiem o co chodzi ale w trybie D jest cichy, natomiast jak się mocniej pzryciśnie to tak jakby się chwilowo klapy otwierały i są strzały  -nie wiem jak to działa ale jest takie wrażenie.  Te strzały z kolei to są naprawde strzały jak porównam to z  AMG 35 to tam jest taki cichy popcorn a tu salwy armatnie  -nie mam pojecia jak to jest że to jest w samochodzie który można legalnie kupić, a w innych firmach wyciszają wydechy -o co tu chodzi to nie mam pojecia bo naprawde ryczy i strzela niemiłosiernie ;)

Ja jezdzilem i jedna i i droga i glowna roznica jak dla mnie to pozycje za kierownica. W moim odczuciu bardzo podobnie sie prowadza glownie dzieki niskiej masie Stelvio i temu temu samemu układowi kierowniczemu. Tu maialem małe ale w Stelvio. Jak dla mnie troche za bardzo był bezpośredni jak na charakter auta i jak by mu tak zdjęli z 10-15 % tej precyzji co ma Giulia to przyjemniej by sie jeździło autostrada ale nie wykluczone ze to tylko koje preferencje.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, carfit napisał:

A powiedz mi jak w Q mają się reflektory, bo mi cholernie brak ledów, matrixów i innych wynalazków. ? 

 

tutaj podobnie , nie mam porównania do matrixów i laserów, wiec mnie się wydaje że jest b. dobrze, na pewno zdecydowanie lepiej niż w forster xt , z 2014 r.

Ale ja nie jezdziłem z takimi wynalazkami jak matrix, jak ktoś ma porównanie to może byłby rozczarowany. Faktycznie troche wtopa w samochodze nowoczesnym, dość drogim a brakuje ledów z przodu. Wszyscy myśleli że przy liftingu bedzie a tu figa z makiem....troche tego nie pojmuje. Pocieszam się że xenon tanszy w wymianie ;) no i podobno w niektórym markach te ledy wcale tak dobrze nie swieca, ewnie dotyczy to tych tańszych 

 

 

No i kamera cofania tez mogłaby być nowocześniejsza, jakość obrazu słaba - nie wiem czy zmienili w wersjach poliftowych, ale ten lifting to taki troche pseudolift tzn za wiele nie zmienili.

 

  

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, turdziGT napisał:

Ja jezdzilem i jedna i i droga i glowna roznica jak dla mnie to pozycje za kierownica. W moim odczuciu bardzo podobnie sie prowadza glownie dzieki niskiej masie Stelvio i temu temu samemu układowi kierowniczemu. Tu maialem małe ale w Stelvio. Jak dla mnie troche za bardzo był bezpośredni jak na charakter auta i jak by mu tak zdjęli z 10-15 % tej precyzji co ma Giulia to przyjemniej by sie jeździło autostrada ale nie wykluczone ze to tylko koje preferencje.

 

No to najlepsza recenzja, zwłaszcza że jedziłeś wieloma sportowymi wozami w odróźnieniu ode mnie.  Może i masz rację ale mnie jakoś ta precyzja  nie przeszkadzała na razie. Ale jak do Gugli  Veloce wsiadłem  pierwszy raz to byłem zaskoczony jak bezpośrednio  reaguje na ruchy kierownicą.  

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jaszyn napisał:

 

tutaj podobnie , nie mam porównania do matrixów i laserów, wiec mnie się wydaje że jest b. dobrze, na pewno zdecydowanie lepiej niż w forster xt , z 2014 r.

Ale ja nie jezdziłem z takimi wynalazkami jak matrix, jak ktoś ma porównanie to może byłby rozczarowany. Faktycznie troche wtopa w samochodze nowoczesnym, dość drogim a brakuje ledów z przodu. Wszyscy myśleli że przy liftingu bedzie a tu figa z makiem....troche tego nie pojmuje. Pocieszam się że xenon tanszy w wymianie ;) no i podobno w niektórym markach te ledy wcale tak dobrze nie swieca, ewnie dotyczy to tych tańszych 

 

 

No i kamera cofania tez mogłaby być nowocześniejsza, jakość obrazu słaba - nie wiem czy zmienili w wersjach poliftowych, ale ten lifting to taki troche pseudolift tzn za wiele nie zmienili.

 

  

kuźwa no właśnie, bo mnie w Q generalnie wszystko pasuje , wygląd, rozmiar, osiągi, tylko te niuanse...... nawigacja może nie istnieć, ceramikę tez przeżyję, (ale można zamówić ) , regulowane zawieszenie bajka !, teraz można Acrapovica zamówić, ale kurde ledy noo ! słabo ..... 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jaszyn napisał:
2 minuty temu, carfit napisał:

kuźwa no właśnie, bo mnie w Q generalnie wszystko pasuje , wygląd, rozmiar, osiągi, tylko te niuanse...... nawigacja może nie istnieć, ceramikę tez przeżyję, (ale można zamówić ) , regulowane zawieszenie bajka !, teraz można Acrapovica zamówić, ale kurde ledy noo ! słabo ..... 

E tam  swiatłami nie jezdzisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

kuźwa no właśnie, bo mnie w Q generalnie wszystko pasuje , wygląd, rozmiar, osiągi, tylko te niuanse...... nawigacja może nie istnieć, ceramikę tez przeżyję, (ale można zamówić ) , regulowane zawieszenie bajka !, teraz można Acrapovica zamówić, ale kurde ledy noo ! słabo ..... 

 No słabo, może będzie niedługo zmiana modelu to pewnie wprowadzą . Ten akrapovic to ciekawa rzecz , jak to brzmi ? bo seryjny wydech już jest bardzo fajny, ciężko sobie mi wyobrazić ze miałbym go zmieniać ze względu na brzmienie ale może nie jestem mało wymagający   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, turdziGT napisał:

E tam  swiatłami nie jezdzisz :)

stary juz jestem :) sam wiesz, przyzwyczaisz się to matrixów, to ujnia z grzybnią na zwykłe ksenony się przesiąść ;) 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

stary juz jestem :) sam wiesz, przyzwyczaisz się to matrixów, to ujnia z grzybnią na zwykłe ksenony się przesiąść ;) 

Hehe wiem cos o tym Matrixy sa genialne ale Stelvio QV jest za dobrym autem zeby je dyskwalifikować światłami przynajmniej w mojej opini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezposredniość kiery to kwestia przyzwyczajenia. Też na początku myślałem, że będzie za nerwowo na autostradzie. Ale bardzo szybko się przyzwyczaiłem i jest super. Za to jak wsiadam do innego auta nawet z krotką przekładnią typu 2,7 to na początku mam wrażenie że steruję jachtem ;-)





Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, turdziGT napisał:

Hehe wiem cos o tym Matrixy sa genialne ale Stelvio QV jest za dobrym autem zeby je dyskwalifikować światłami przynajmniej w mojej opini.

Hmm, ja nie mam kompletnie ciśnienia aby sprzedawać RS6 , owszem miałem w lutym czy w marcu, ale przyszedł Cowivid, zmienił plany :) . Tylko jak mam być szczery to żal mi go ..... .od lutego z ostatniego przeglądu zrobiłem nie całe 3 tys. km :(. Stoi w garażu i się marnuje :( 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak chodzi o światła to nie mam zastrzeżeń, a zdarza mi się dość często cisnąć nocą po kretych drogach (ok, nie jezdzilem Audi z ledami). Bardzo ladnie te światla w Alfie działają. Na zakrętach idealnie skręcają tam gdzie trzeba i na mijania i na dlugich. Coś tam jeszcze jakies dodatkowe ledy doświetlają przy mocniejszych skrętach. Ogolnie nie ma porównania do xenonów starszych generacji.
Automat mijania/dlugie też działa bez zastrzeżeń.
No ale to na pewno kwestia do czego sie ma porównanie, więc pewnie musiałbyś pożyczyć auto na kilka dni i sprawdzić.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, carfit napisał:

Hmm, ja nie mam kompletnie ciśnienia aby sprzedawać RS6 , owszem miałem w lutym czy w marcu, ale przyszedł Cowivid, zmienił plany :) . Tylko jak mam być szczery to żal mi go ..... .od lutego z ostatniego przeglądu zrobiłem nie całe 3 tys. km :(

Nie dziwie Ci sie  to najlepsze RS6 jakie Audi zrobiło. Nawet dzis wziął bym końcówkę producji twojego zamiast nowe ktore mi kompletnie nie leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, turdziGT napisał:

Nie dziwie Ci sie  to najlepsze RS6 jakie Audi zrobiło. Nawet dzis wziął bym końcówkę producji twojego zamiast nowe ktore mi kompletnie nie leży.

No mi nowe niestety też nie pasuje :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Bosman napisał:

A jak chodzi o światła to nie mam zastrzeżeń, a zdarza mi się dość często cisnąć nocą po kretych drogach (ok, nie jezdzilem Audi z ledami). Bardzo ladnie te światla w Alfie działają. Na zakrętach idealnie skręcają tam gdzie trzeba i na mijania i na dlugich. Coś tam jeszcze jakies dodatkowe ledy doświetlają przy mocniejszych skrętach. Ogolnie nie ma porównania do xenonów starszych generacji.
Automat mijania/dlugie też działa bez zastrzeżeń.
No ale to na pewno kwestia do czego sie ma porównanie, więc pewnie musiałbyś pożyczyć auto na kilka dni i sprawdzić.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Matrixy w Audi to inny świat dlatego wiem o co Carfitowi chodzi ale ich brak dla mnie Alfy nie skreślają. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, carfit napisał:

bo mnie w Q generalnie wszystko pasuje , wygląd, rozmiar, osiągi,

 

1 godzinę temu, carfit napisał:

No mi nowe(AUDI) niestety też nie pasuje

 

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Stelvio QV jest za dobrym autem

 

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

nowe(AUDI) ktore mi kompletnie nie leży.

 

 

Terefere...i tak następne będzie AUDI :P

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Adi napisał:

 

 

 

 

 

Terefere...i tak następne będzie AUDI :P

He he nigdy nie wiadomo. Stelvio QV ma u mnie chora cenę niestety. Jest znacznie droższe niz RS4 wiec biorac pod uwage to i fakt jaka Alfa ma opinie nie byl by to za rozsądny wybór. W przeciwnym razie nigdy nie wiadomo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, carfit napisał:

od lutego z ostatniego przeglądu zrobiłem nie całe 3 tys. km :(. Stoi w garażu i się marnuje :( 

Dlaczego? Bo przesiadłeś się na Turbo Levo? :-)

Edytowane przez Ken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracajac do tematu Włosi kontra Niemcy dzis jezdzilem F8 Tributo på czym po dwóch kółkach wymieniłem na 911 GTS i od razu poczułem się jak w domu. BTW jezeli ktos rozważa 991 to to chyba najlepszy kompromis między wszystkim. O dziwo na stalowych hamulcach po 8-10 zwanych kółkach hamulec nadal był i miał się dobrze. Co Porsche to Porsche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...