Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi


Jedyne jak dla mnie trochę lipa że nie będzie możliwości pneumatycznego zawieszenia jak w XC60


Podobnie jak w A4 i BMW 3. Jednak fakt, trochę szkoda.

Te wszystkie moce 300+ w Volvo to z silnikiem 2.0T czy coś większego albo hybrydowe?


T6 i T8 mają być hybrydami plug-in. Silniki 2.0 ltr. W XC60 mam T5 i jeszcze mi mocy nie brakowało. Nawet z lawetą około 1500 kg zero problemu z wyprzedzaniem maruderów. Brakuje tylko fajnego dźwięku.
I zapewne nowe v60 z mocnym silnikiem będzie kosztować 300k plus. Zanim zaczną dawać sensowne upusty znów minie z rok, półtora. 


Cennik będzie podobny pewnie do XC60. T6 w podstawie pewnie w okolicach 230-250 tys. a T8 260-280 tys. Jednak z sensownym wyposażeniem na bank 300+.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aflinta napisał:

Te wszystkie moce 300+ w Volvo to z silnikiem 2.0T czy coś większego albo hybrydowe?

Słabsze 300KM to 2.0 turbo kompresor te na 400 to ten sam silnik wspomagany motorem elektrycznym.

O ile sie nie mylę to T6 to benzyna 320 a T8 to hybryda 407 gdzie baza jest ten sam silnik.

40 minut temu, matros1 napisał:

 


Podobnie jak w A4 i BMW 3. Jednak fakt, trochę szkoda.



T6 i T8 mają być hybrydami plug-in. Silniki 2.0 ltr. W XC60 mam T5 i jeszcze mi mocy nie brakowało. Nawet z lawetą około 1500 kg zero problemu z wyprzedzaniem maruderów. Brakuje tylko fajnego dźwięku.

Cennik będzie podobny pewnie do XC60. T6 w podstawie pewnie w okolicach 230-250 tys. a T8 260-280 tys. Jednak z sensownym wyposażeniem na bank 300+.

 

Matros T6 to niec hybryda hybryda jest tylko T8.

T5 to 2.0 turbo 254 KM

T6 to 2.0 turbo kompresor 320 KM

T8 to 2.0 turbo kompresor + el.motor 407 KM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matros T6 to niec hybryda hybryda jest tylko T8. T5 to 2.0 turbo 254 KM T6 to 2.0 turbo kompresor 320 KM

T8 to 2.0 turbo kompresor + el.motor 407 KM 

 

 

 W serii 90 oraz XC60 tak jest. W V60 T6 i T8 mają być hybrydami i będą miały nieco inną moc. A dokładniej mają być dwie opcje dla T6 (hybryda i benzynowa), o dwóch mocach ~340 koni i ~310.

Wynika to z polityki elektryfikacji wszystkich Volvo do któregoś tam roku.

 

https://www.google.pl/amp/s/jalopnik.com/the-2019-volvo-v60-is-a-gorgeous-390-horsepower-hybrid-1823185659/amp

 

 

 

Also available on the new V60 will be a 340 HP T6 Twin Engine AWD plug-in hybrid, a 310 HP T6 AWD gas option, a 150 HP front-drive D3 diesel and a 190 HP front-drive D4. A regular front-wheel drive T5 gas car will also be an option, though Volvo doesn’t mention output (for reference, in other Volvo products, the T5 makes roughly 250 HP).

 

 

https://autokult.pl/30864,najpiekniejsze-kombi-od-lat-oto-nowe-volvo-v60

 

 

V60 (jak i większa rodzina 90) jest stworzona na skalowalnej płycie SPA. Zgodnie z polityką Szwedów za napęd odpowiadać będą czterocylindrowe jednostki o pojemności 2 litrów. Silniki benzynowe (T5 i T6) mają odpowiednio 254 i 310 KM. Hybrydowe T6 i T8 to już poziom 340 i 390 KM. Klienci preferujący motory wysokoprężne zdecydują się na auta z oznaczeniami D3 (150 KM) i D4 (190 KM).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matros1 napisał:

V60 już jest

 

5616d67cec741e48e2f9b46646a0b07f.jpeg&key=7ae9f4b88faf042700f5f5fbf1ecec6f03f464c7085d90debdf6d9bc866116ab

 

e0f7c9268b2ce204145ca292cf8eb764.jpeg&key=0104c5f00b573f02d4b8100fb9fd4c7bd3ab234dc38d698fd964a55df8b0c199

 

c6c9913488eb95faacd93cf6e86c992b.jpg&key=734521d677dd56cacaa3017b5966449ad25043ef9bfe16b179edc5be4d5c1cdf

 

 

11go Kwietnia będzie oficjalna prezentacja u nas w kraju. Dostaliśmy informację z zaproszeniem od naszego dealera.

T6 ma mieć 335 koni a T8 385 koni. Oba z AWD.

Jechałem teraz przez Szwecję i widzalem mnóstwo V90 i XC60.Sa na prawde śliczne ale najładniejsze jest zdecydowanie bedzie V60 bo jest bardziej kompaktowe.Wyglada mega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

I zapewne nowe v60 z mocnym silnikiem będzie kosztować 300k plus. Zanim zaczną dawać sensowne upusty znów minie z rok, półtora. 

 

1 godzinę temu, matros1 napisał:

Cennik będzie podobny pewnie do XC60. T6 w podstawie pewnie w okolicach 230-250 tys. a T8 260-280 tys. Jednak z sensownym wyposażeniem na bank 300+.

 

Z benzyną 310 KM raczej na wypasie poniżej 300 tys. Mi wychodzi mniej niż za podobnie skonfigurowane XC60.

 

1 godzinę temu, matros1 napisał:

Podobnie jak w A4 i BMW 3. Jednak fakt, trochę szkoda.

 

 

Wiem, dlatego mogliby zrobić coś lepiej;)

 

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Matros T6 to niec hybryda hybryda jest tylko T8.

T5 to 2.0 turbo 254 KM

T6 to 2.0 turbo kompresor 320 KM

T8 to 2.0 turbo kompresor + el.motor 407 KM 

W V60 T6 będzie w 2 odmianach, benzynowej i również hybrydowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, matros1 napisał:

 W serii 90 oraz XC60 tak jest. W V60 T6 i T8 mają być hybrydami i będą miały nieco inną moc. A dokładniej mają być dwie opcje dla T6 (hybryda i benzynowa), o dwóch mocach ~340 koni i ~310.

Wynika to z polityki elektryfikacji wszystkich Volvo do któregoś tam roku.

 

https://www.google.pl/amp/s/jalopnik.com/the-2019-volvo-v60-is-a-gorgeous-390-horsepower-hybrid-1823185659/amp

 

 

 

 

 

 

https://autokult.pl/30864,najpiekniejsze-kombi-od-lat-oto-nowe-volvo-v60

 

 

 

Ok czyli w V60 T6 bedzie i jako tradycyjny motor i jako Twin Engine.Niewiedzalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyną 310 KM raczej na wypasie poniżej 300 tys. Mi wychodzi mniej niż za podobnie skonfigurowane XC60.


Wszystko zależy od tego co kto rozumie przez wypas. My z T5 spokojnie dobilibyśmy do 300 ale postanowiliśmy jednak kilku okienek na liście opcji nie odhaczać ;) Z T6 spokojnie 300 by wyszło z tym co mamy na pokładzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V60-ka jest naprawdę swietna i w dodatku największa w klasie, jeżeli jest to kryterium wyboru. Poniżej wymiary wersji kombi (dlugość, szerokość, rozstaw osi).

Volvo V60: 4761 mm 1850 mm 2872 mm

Audi A4: 4725 mm 1842 mm 2820 mm

Mercedes C: 4702 mm 1810 mm 2840 mm

BMW 3: 4633 mm 1811 mm 2810 mm

 

W każdym razie fajnie, że jest z czego wybierać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://youtu.be/IwIZITJOchU

 

 

Ciekawie wyglada ta hybryda.

 

Jedyne do czego mogę sie przyczepić i mieć jakies uwagi to obsługa wyświetlacza i multimediów nie wyglada na intuicyjna na przerwany rzut oka ale Myse ze to kwestia przyzwyczajenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, turdziGT napisał:

Jakoś nigdy sie nie interesowałem Volvo , ale zawsze myślałem że V60 to bardziej konkurent A6, BMW5, E-KLASS itd. Przynajmniej na tym filmie wygląda jako bardzo duże , i nie zdradza że ma tylko 4.75 metra .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matros1 napisał:

 


Wszystko zależy od tego co kto rozumie przez wypas. My z T5 spokojnie dobilibyśmy do 300 ale postanowiliśmy jednak kilku okienek na liście opcji nie odhaczać ;) Z T6 spokojnie 300 by wyszło z tym co mamy na pokładzie.

brałem wszystkie systemy wspomagania, czyli aktywne tempomat, asystenty ruchu itp, panoramiczny dach, ogrzewanie postojowe, 4 strefową klimę, skórę nappa z pełną elektryką ogrzewaniem i wentylacją, navi, ledy, bezkluczykowy dostęp, elektryczną tylną klapę, headupa, itp.

Z droższych rzeczy co nie brałem to lepsze audio, tylko podstawowe, kamerę cofania zwykłą nie 360 st i bez asystenta parkowania, jeszcze z tego co ty masz to nie brałem haka holowniczego i pneumatyki z racji że nie ma. Zbytnio z droższych opcji nic więcej nie widzę. Przy T6 benzynie wyszło mi 280 tys.

 

 

1 godzinę temu, carfit napisał:

Jakoś nigdy sie nie interesowałem Volvo , ale zawsze myślałem że V60 to bardziej konkurent A6, BMW5, E-KLASS itd. Przynajmniej na tym filmie wygląda jako bardzo duże , i nie zdradza że ma tylko 4.75 metra .

60 to klasa A4, C, 3, S/V90 to A6, E, 5. Wcześniej była to S/V70, a w klasie tych mniejszych S/V50.

 

@matros1 zrobiłem teraz konfiguracje na chyba pełnym wyposażeniu, jedynie bez haka i z audio Harman Kardon, nie Bowers Wilkins i bez że tak powiem akcesoriów w stylu osłon na fotele dla dzieci, jakiś poduszeczek pod szyje, kolorowych obudów na kluczyk, boxów dachowych itp i wyszło 305 tys

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  [mention=16237]matros1[/mention] zrobiłem teraz konfiguracje na chyba pełnym wyposażeniu, jedynie bez haka i z audio Harman Kardon, nie Bowers Wilkins i bez że tak powiem akcesoriów w stylu osłon na fotele dla dzieci, jakiś poduszeczek pod szyje, kolorowych obudów na kluczyk, boxów dachowych itp i wyszło 305 tys 

 

 

 701c988146a2b1e6ed5fb6053d82f554.jpg&key=68302b53b02beaebc09afa67c39565bb7ab0fd69b7fa76c9851f1962b6f5522e 

T6 bez pneumatyki i haka ale z innymi duperelami które mamy w tym lakier bez dopłaty (bez poduszeczek, boxów, standardowe radio, fotele bez masażu, bez panoramicznego dachu, bez asystenta parkowania, bez podgrzewanej szyby przedniej, bez webasto, bez CD, bez HarmanKardon, bez Bowers Wilkins, bez pakietów serwisowych itd itp).

Także z kilkoma rzeczami ciągle do odhaczenia na liście, 300 pęka mi bez problemu. Dlatego mówię, że wszystko zależy co kto rozumie przez wypas. Ja uważam że mój samochód jest wyposażony dobrze ale do wypasu brakuje kilku opcji Z drugiej strony jak porównam go z meganką czy OBK to jest full wypas+

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matros1 napisał:

 701c988146a2b1e6ed5fb6053d82f554.jpg&key=68302b53b02beaebc09afa67c39565bb7ab0fd69b7fa76c9851f1962b6f5522e 

T6 bez pneumatyki i haka ale z innymi duperelami które mamy w tym lakier bez dopłaty (bez poduszeczek, boxów, standardowe radio, fotele bez masażu, bez panoramicznego dachu, bez asystenta parkowania, bez podgrzewanej szyby przedniej, bez webasto, bez CD, bez HarmanKardon, bez Bowers Wilkins, bez pakietów serwisowych itd itp).

Także z kilkoma rzeczami ciągle do odhaczenia na liście, 300 pęka mi bez problemu. Dlatego mówię, że wszystko zależy co kto rozumie przez wypas. Ja uważam że mój samochód jest wyposażony dobrze ale do wypasu brakuje kilku opcji emoji6.png Z drugiej strony jak porównam go z meganką czy OBK to jest full wypas+

 

 

 

 

 

 

 

Co pokazuje jedynie ze producenci w tej chwili wyżej cenowo pozycjonuje SUVy o jakieś 15%-20%. Sytuacja wyceny XC60 i V60 to pokazuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aflinta napisał:
Tylko że, za taką kasę to można pokusić się już o 2 x OBK. 

 

Albo 4x Dacia Duster

 

Gdyby OBK miał dostępny jakiś benzynowy silnik z 300-350 Nm to byłby wysoko na naszej liście zakupowej. Niestety z tym co jest dostępne nawet na tej liście się nie znalazł ☹️

Dla nas ze względu na to że mamy małe dziecko i od czasu do czasu muszę jeździć z lawetą, podstawowe wymogi były następujące:

- SUV lub podwyższone kombi z 4x4, bo mieszkamy na wsi i czasem się trzeba przebić przez nieodśnieżone drogi do asfaltu. Do tego ruszanie pod śliską górkę z lawetą mając 4x4 jest dużo łatwiejsze (np. wyjazd na dwupasmówkę z Toru Kielce)

- DMC samochodu  ~2400 kg (warunkowo mógłbym dopuścić DMC ~2100-2200, ale wtedy cała reszta wymogów musiałaby zostać w 100% spełniona + samochód musiałby się nam naprawdę podobać - to wyklucza np. FXT )

- Skrzynia automatyczna (najlepiej tradycyjny hydrokinetyk)

- Silnik benzynowy z nie mniej niż 300-350 Nm

- Żebym mógł zmieścić wózek spacerówkę w bagażniku z dwoma walizkami i posadzić dzieciaka w foteliku nie miażdżąc mu nóg fotelem w którym siedzę

 

Cała reszta to już mniejsze lub większe „widzimisię”.

 

Niestety wybór takich samochodów jest mocno ograniczony w segmencie z normalnym budżetem (ja poza kilkoma vanami nie znalazłem nic sensownego). Zostaje premium a tam ceny są jakie są.

 

 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, matros1 napisał:

Gdyby OBK miał dostępny jakiś benzynowy silnik z 300-350 Nm to byłby wysoko na naszej liście zakupowej.

To v Subaru se nevrati :( Może kiedyś jakaś hybryda...

 

Godzinę temu, matros1 napisał:

Albo 4x Dacia Duster emoji6.png

W zasadzie wystarczyłby mi jeden OBK i coś mniejszego... No ale nie ciągam przyczep. Spacerówkę miałem Recaro Zen... to się mieściło wszędzie, ale była potrzebna przy pierwszym dziecku, drugie już nie chciało korzystać, wolało noszenie w chuście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matros1 napisał:

 

Albo 4x Dacia Duster emoji6.png

 

Gdyby OBK miał dostępny jakiś benzynowy silnik z 300-350 Nm to byłby wysoko na naszej liście zakupowej. Niestety z tym co jest dostępne nawet na tej liście się nie znalazł ☹️

Dla nas ze względu na to że muszę jeździć od czasu do czasu z lawetą podstawowe wymogi to były:

- SUV lub podwyższone kombi z 4x4 bo na wsi mieszkamy i czasem się trzeba przebić przez nieodśnieżone drogi do asfaltu. Do tego ruszanie pod śliską górkę z lawetą mając 4x4 jest dużo łatwiejsze (np. wyjazd na dwupasmówkę z Toru Kielce)

- DMC samochodu  ~2400 kg (warunkowo mógłbym dopuścić DMC ~2100-2200, ale wtedy cała reszta wymogów musiałaby zostać w 100% spełniona)

- Skrzynia automatyczna (najlepiej tradycyjny hydrokinetyk)

- Silnik benzynowy z nie mniej niż 300-350 Nm

- Żebym mógł zmieścić wózek spacerówkę w bagażniku z dwoma walizkami i posadzić dzieciaka w foteliku nie miażdżąc mu nóg fotelem w którym siedzę

 

Cała reszta to już mniejsze lub większe „widzimisię”.

 

Niestety wybór takich samochodów jest mocno ograniczony w segmencie z normalnym budżetem (ja poza kilkoma vanami nie znalazłem nic sensownego). Zostaje premium a tam ceny są jakie są.

 

 

Nie musisz nawet mieć potrzeby żeby ciągnąć lawete.Jezeli chcesz AWD +/- 300KM i kombi to poza Skoda , Seatem czy VW jesteś niemalże skazany na Premium :(

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, matros1 napisał:

  T6 bez pneumatyki i haka ale z innymi duperelami które mamy w tym lakier bez dopłaty (bez poduszeczek, boxów, standardowe radio, fotele bez masażu, bez panoramicznego dachu, bez asystenta parkowania, bez podgrzewanej szyby przedniej, bez webasto, bez CD, bez HarmanKardon, bez Bowers Wilkins, bez pakietów serwisowych itd itp).

Także z kilkoma rzeczami ciągle do odhaczenia na liście, 300 pęka mi bez problemu.

ale przecież ja pisałem wyżej że XC60 wychodzi drożej niż V60 przy takim samym wyposażeniu i to z dość sporą różnicą. I nie ma znaczenia rozumienia

 

8 godzin temu, matros1 napisał:

Dlatego mówię, że wszystko zależy co kto rozumie przez wypas.

nie ma znaczenia co kto rozumie, bo mówimy o pełnym wyposażeniu powyższego samochodu, tak samo jak i XC60, oba praktycznie niczym się nie różnią, poza braku pneumatyki w Vce, a tak to to samo.

A pisaliście tu że takie V60 na wypasie to spokojnie ponad 300 tys, z czym się nie zgadzam, bo jak widać przy pełnym wyposażeniu pęka odrobinę ponad, a be problemu już naprawdę dobrze wyposażone można zrobić poniżej 300 tys.

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale konfigurujesz obecny stary model czy już nowy?

Stary model ma jeszcze dobre ceny, nowy już nie będzie taki atrakcyjny, choć powinien być nieznacznie tańszy od XC60.

 

 

EDIT:

 

Mi nowe V60 T6 w wersji benzynowej 310 koni wychodzi jednak blisko 300 tyś ze zbliżonym wyposażeniem do mojego XC60 (bez haka i pneumatyki) i ciągle z kilkoma grubymi opcjami do odhaczenia (typu lepsze audio, dach panoramiczny, masaże foteli itp. itd.)

T6 hybryda 340 koni jest o 18tyś droższa, więc 300 pęka.

 

9e4ec7232375675f7b810e2461de14fa.jpg&key=efaf2c9407994774490c8e12165115975f0cba83f77006a64b1b8459df13c2de

 

Choć i tak różnica blisko 20tyś do xc60 jest zaskakująco spora.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, matros1 napisał:

Ale konfigurujesz obecny stary model czy już nowy?

Stary model ma jeszcze dobre ceny, nowy już nie będzie taki atrakcyjny, choć powinien być nieznacznie tańszy od XC60.

nowy, nowy, na starego nawet nie patrzę;)

 

Godzinę temu, matros1 napisał:

Mi nowe V60 wychodzi jednak blisko 300 tyś ze zbliżonym wyposażeniem do mojego XC60 (bez haka i pneumatyki).

 

 

 

Choć i tak różnica blisko 20tyś jest zaskakująco spora.

mi podobnie, ewentualnie rezygnując jeszcze z audio HK mogę zejść do ok 280-290 tys. nie wiem jak też aktywne zawieszenie, bo jakoś nie przemawia to do mnie, w tym co jeździłem za małe różnice i jak dla mnie wyrzucanie kasy. Albo seria albo pneumatyka której niestety tu nie ma. Również stwierdzam że spora różnica między Vką a XC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, subleo napisał:

Miejmy nadzieje, że będzie wersja R-Design ... bo na razie tylko Momentum i Inscirption.

A jakoś znacząco jest lepsza/inna od pozostałych bo jakoś nie widzę poza innym zderzakiem z przodu i z tylu, a reszta to wyposażenie które można dołożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...