turdziGT Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Dnia 05.04.2017 o 18:53, Karas napisał: grill rodem z nowego Suzuki S-cross I to jest dobry przyklad na to jak prawie robi wiekla roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Wow po prostu wow. Jeżeli wybór stał by między stelvio QV a tym mercem przyznam że był by ciężki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jakoś tak pod X6 mi podchodzi, a tego auta zwyczajnie nie trawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 No tu się z elmo zgadzam. Coupé czy SUV...? 2 w 1? Do mnie ta stylistyka nie przemawia, ale jak widać po ilości tych aut wielu osobom tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Taka klasa ja też X6 i X4 wręcz nie trawie ale ten mercedes dużo bardziej udany stylistycznie.Jak dla mnie bardzo udany agresywny design zwłaszcza przez ten krótki zwis z przodu.GLC też im wyszło obok stelvio to jeden z ładniejszych aut w klasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ciekawe ile tych Alf, Merców i BeeMek wjedzie teren, nawet lekki. Lekkie zarysowanie, za które można kupić starszego Forka do zabawy - ale w sumie jak kogoś stać. Taki przerost formy nad treścią dla mieszczuchów BTW. za 300.000 PLN można mieć czołg - ja już zbieram kasę, odeszła mnie ochota na Jeepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Nikt takiego auta nie bierze w teren. To auta dla tych co lubią siedzieć wysoko i ponad innymi i czuć się bezpiecznie co nie zmienia faktu że wygląda fajnie. Ja się absolutnie zgadzam że to przerost formy i nie znam żadnego suma poza Macan który daje jakąś tam przyjemność z jazdy bez znaczenia na moc czy silnik ale marketingowcy się nie mylą i to jest żyła złota. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Marketingowiec jest właśnie od kreowania produktu, zwłaszcza Premium, i wmawiania Ci, że całe życie na to czekałeś Dlatego mi "wmówiono", że FXT jest właśnie dla mnie chociaż nie dano mi wersji STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz. Z SUVami totalnie jak z Tesla w Norwegii.To mega niepraktycze auto na norweskie warunki ale połowa kraju musi ja mieć bo ma ją sąsiad i ja nie mogę być gorszy.Dokladnie tak samo jest z SUV.Ktos to wymyślił i w mówił komuś i zrobiła się na to moda mimo że w 90% właścicieli kombi to dużo praktyczniejsxy wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, turdziGT napisał: Z SUVami totalnie jak z Tesla w Norwegii.To mega niepraktycze auto na norweskie warunki ale połowa kraju musi ja czemu Tesla jest niepraktyczna jak na norweskie warunki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 14 minut temu, ketivv napisał: czemu Tesla jest niepraktyczna jak na norweskie warunki ? Może chodzi o duże odległości między miastami? Między ładowarkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Albo o niskie temperatury, gdzie optymalna dla zasięgu to chyba jakieś 25-30st C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 10 minut temu, Voldemort napisał: Albo o niskie temperatury, gdzie optymalna dla zasięgu to chyba jakieś 25-30st C bateria w niskich musi być ogrzewana w wysokich chłodzona średnioroczna temperatura Oslo 18°C, średnioroczna temperatura Kraków 19°C http://www.holiday-weather.com/oslo/averages/ http://www.holiday-weather.com/krakow/averages/ 54 minuty temu, Paweł_P napisał: Może chodzi o duże odległości między miastami? Między ładowarkami? stąd też moje pytanie gdyż Norwegia bardzo mocno wspierała (jeszcze wspiera) pojazdy elektryczne także dostępnością infrastruktury do ładowania dodając do tego olbrzymie wsparcie finansowe dla użytkowników EV w Norwegii wydawałoby się, że akurat tam Tesla ma sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 2 godziny temu, turdziGT napisał: Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz. Dokladnie tak samo jest z SUV.Ktos to wymyślił i w mówił komuś i zrobiła się na to moda mimo że w 90% właścicieli kombi to dużo praktyczniejsxy wybór. Ja chciałem WRX STI, ale przekonano mnie, że po przeprowadzce w pobliże Bieszczad, z dala od gładkich asfaltów, FXT będzie lepszy SUV to zawłaszczona nazwa Subaru Universal Vehicle, zupełnie jak Adidas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, ketivv napisał: czemu Tesla jest niepraktyczna jak na norweskie warunki ? Po pierwsze i najważniejsze auto waży ponad 2 tony i z napędem RWD nie nadaje się na norweskie zimy. Dwa to nadwozie w tym kraju jedyne uznawane za praktyczne to kombi. Trzy prześwit.Duzo dróg zwłaszcza w zimie jest kiepskich. Ladowanie i dostępność infrastruktury poza miastem. Parkowanie , jest tak szerokie ze na parkingu pod sklepem nie da sie z niego wyjsc. Podsumowujac to auto super może w Kalifornii i do tego klimatu i warunków się nie nadaje ale jest popularne bo Norwegowie chcą się zesrać na punkcie wszystkiego o jest najnowsze, trendy i muszą mieć to co mają inni Norwegowie .I tak kółko się zamyka. I to dokładnie tak jak z SUV ktoś to kiedyś wymyślił mimo komuś wpadło w oko i się zaczęło mimo że to ani dobre auto drogowe ani terenowe.A już kupowanie pakietów M sport z niższym zawieszeniem i kołami 21 cali do np X5 to coś czego kompletnie nie rozumiem bo to zniszczenie jedynej rzeczy która można by bronić wybór czyli komfortu jazdy po kiepskich drogach.No ale kto co lubi. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 17 minut temu, turdziGT napisał: Po pierwsze i najważniejsze auto waży ponad 2 tony i z napędem RWD nie nadaje się na norweskie zimy. są też auta benzynowe z napędem RWD jak i Tesle z napędem na cztery 18 minut temu, turdziGT napisał: Trzy prześwit.Duzo dróg zwłaszcza w zimie jest kiepskich. fabryczny prześwit Model S to 15 cm nie tak mało w obecnych czasach 19 minut temu, turdziGT napisał: Ladowanie i dostępność infrastruktury poza miastem. to faktycznie problem i aż się dziwę bo Norwegia tak mocno wspiera elektryfikacje transportu a bez insfrastruktury ładowania ciężko o użyteczność 21 minut temu, turdziGT napisał: Parkowanie , jest tak szerokie ze na parkingu pod sklepem nie da sie z niego wyjsc. to fakt, ale dotyczy też innych dużych aut aż się ciśnie na usta dobry SUV jest remedium na norweskie drogi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 No jest i dlatego jest ich tu pełno. Tesle sa obecnie AWD ale dopiero od niedawna a mimo to RWD sprzedawały się jak ciepłe bułeczki.W tej chwili to najgorzej ulokowane pieniądze bo nikt tego nie chce kupić. Zgadza się Norwegia wspiera elektryfikacje transportu pod banderą ekologiczne i czystego środowiska tylko nikt o tym nie mówi głośno że wyprodukowanie samochodu elektrycznego zanieczyszczeń środowisko bardziej niż produkcja i użytkowanie samochodu konwencjonalnego. Wracajac do ładowania to stacje są tylko co z tego jak musisz nie nich czekać bo chętnych do ładowania jest więcej niż stanowisk a ładowanie trwa trochę dłużej niż zatankowanie benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 8 godzin temu, turdziGT napisał: Zgadza się Norwegia wspiera elektryfikacje transportu pod banderą ekologiczne i czystego środowiska tylko nikt o tym nie mówi głośno że wyprodukowanie samochodu elektrycznego zanieczyszczeń środowisko bardziej niż produkcja i użytkowanie samochodu konwencjonalnego. u nas auto elektrycznie to inaczej mówiąc auto na węgiel o emisji CO2 przewyższającej spalinówkę w Norwegi auto elektryczne (czy inne pojazdy) to niemalże auto "na wodę" gdyż mix energetyczny to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Co prawda RS4 jeszcze nie zaprezentowane ale i kolory i wyposazenie idzie w parze z RS5 wie z nudów zacząłem sobie patrzeć na kolory.Praktycznosc przemawia za białym ale Nardo Gray i Nagaro Blue też robią robotę . Dostałem też wycenę S4 i niestety 120K pęka na samo wyposażenie więc tanio nie będzie tak czy siak no ale głupia jest kupować takie auto jako golasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 12.04.2017 o 16:05, turdziGT napisał: Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz. Z SUVami totalnie jak z Tesla w Norwegii.To mega niepraktycze auto na norweskie warunki ale połowa kraju musi ja mieć bo ma ją sąsiad i ja nie mogę być gorszy nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedz ale wnioskuje z niej ze twierdzisz ze SUV\y to mega niepraktyczne auta tak jak tesla w Norwegii? Jeżeli tak to moim zdaniem jest to jedna z większych bzdur jaką czytałem na tym forum - bez urazy. Miałem auta w wersji kombi, w wersji sedan, w wersji HB i suv/crossover jest najpraktyczniejszym autem jakie miałem w życiu. Wysoko siedzisz wszystko widzisz, plecki nie bolą, fajnie sie wysiada bez kucania zginania się itp ( to samo z wkładaniem /wyciąganiem rzeczy z bagażnika ), wszędzie wjedziesz bo prześwit jest spory, nigdzie w mieście nie obcierasz brzuszkiem ( zdarzało się w civic'u ), bagażnik ładowny bo wysoki nie jak w sedanie płaski, z tyłu dużo miejsca, jak jest AWD to tym lepiej... Suv to auto mega praktyczne dla przysłowiowego kowalskiego który chce mieć auto uniwersalne. Kolejnym moim autem również będzie auto tego segmentu a jak mnie będzie stać na premium to czemu nie Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ja też uważam, że moda na SUV'y to w zasadzie moda na praktyczność, tak jak napisałeś jest dużo plusów a crossovery/SUV'y sporo nadrobiły z własnościami jezdnymi i testy łosia przechodzą już bez problemów Dla osób będących już dziadkami wygodne wsiadanie jest chyba najważniejsze dla mnie osobiście w takich autach AWD to absolutna podstawa żeby ew. wykorzystać ten większy prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Karas napisał: nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedz ale wnioskuje z niej ze twierdzisz ze SUV\y to mega niepraktyczne auta tak jak tesla w Norwegii? Jeżeli tak to moim zdaniem jest to jedna z większych bzdur jaką czytałem na tym forum - bez urazy. Miałem auta w wersji kombi, w wersji sedan, w wersji HB i suv/crossover jest najpraktyczniejszym autem jakie miałem w życiu. Wysoko siedzisz wszystko widzisz, plecki nie bolą, fajnie sie wysiada bez kucania zginania się itp ( to samo z wkładaniem /wyciąganiem rzeczy z bagażnika ), wszędzie wjedziesz bo prześwit jest spory, nigdzie w mieście nie obcierasz brzuszkiem ( zdarzało się w civic'u ), bagażnik ładowny bo wysoki nie jak w sedanie płaski, z tyłu dużo miejsca, jak jest AWD to tym lepiej... Suv to auto mega praktyczne dla przysłowiowego kowalskiego który chce mieć auto uniwersalne. Kolejnym moim autem również będzie auto tego segmentu a jak mnie będzie stać na premium to czemu nie Źle zrozumiałeś chodziło mi o mode na SUVy tak jak mode na Tesle. 1 godzinę temu, Paweł_P napisał: Ja też uważam, że moda na SUV'y to w zasadzie moda na praktyczność, tak jak napisałeś jest dużo plusów a crossovery/SUV'y sporo nadrobiły z własnościami jezdnymi i testy łosia przechodzą już bez problemów Dla osób będących już dziadkami wygodne wsiadanie jest chyba najważniejsze dla mnie osobiście w takich autach AWD to absolutna podstawa żeby ew. wykorzystać ten większy prześwit To prawda ale dalej przydatność X5 w terenie na walcach 20 cali jest żadna Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Może w terenie nie, ale już na drodze lepiej się zachowa niższy profil (+ np. runflat) i dodatkowo raczej dobre opony będą a nie jakieś Chińczyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Tak ad vocem: runflat jest fajny, ale nie na nasze drogi. Oddajemy córce małe BMW z rekomendacją przejścia na zwykłe opony + dojazdówka do bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się