Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Taka klasa ja też X6 i X4 wręcz nie trawie ale ten mercedes dużo bardziej udany stylistycznie.Jak dla mnie bardzo udany agresywny design zwłaszcza przez ten krótki zwis z przodu.GLC też im wyszło obok stelvio to jeden z ładniejszych aut w klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile tych Alf, Merców i BeeMek wjedzie teren, nawet lekki. Lekkie zarysowanie, za które można kupić starszego Forka do zabawy - ale w sumie jak kogoś stać. Taki przerost formy nad treścią dla mieszczuchów :P BTW. za 300.000 PLN można mieć czołg - ja już zbieram kasę, odeszła mnie ochota na Jeepa :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt takiego auta nie bierze w teren.

To auta dla tych co lubią siedzieć wysoko i ponad innymi i czuć się bezpiecznie co nie zmienia faktu że wygląda fajnie.

Ja się absolutnie zgadzam że to przerost formy i nie znam żadnego suma poza Macan  który daje jakąś tam przyjemność z jazdy bez znaczenia na moc czy silnik ale marketingowcy się nie mylą i to jest żyła złota. 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketingowiec jest właśnie od kreowania produktu, zwłaszcza Premium, i wmawiania Ci, że całe życie na to czekałeś ;) Dlatego mi "wmówiono", że FXT jest właśnie dla mnie :biglol: chociaż nie dano mi wersji STI :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz.

Z SUVami totalnie jak z Tesla w Norwegii.To mega niepraktycze auto na norweskie warunki ale połowa kraju musi ja mieć bo ma  ją sąsiad i ja nie mogę być  gorszy.Dokladnie tak samo jest z SUV.Ktos to wymyślił i w mówił komuś i zrobiła się na to moda mimo że w 90% właścicieli kombi to dużo praktyczniejsxy wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Voldemort napisał:

Albo o niskie temperatury, gdzie optymalna dla zasięgu to chyba jakieś 25-30st C

 

bateria w niskich musi być ogrzewana w wysokich chłodzona

 

średnioroczna temperatura Oslo 18°C, średnioroczna temperatura Kraków 19°C

http://www.holiday-weather.com/oslo/averages/

http://www.holiday-weather.com/krakow/averages/

 

54 minuty temu, Paweł_P napisał:

Może chodzi o duże odległości między miastami? Między ładowarkami?

 

stąd też moje pytanie gdyż Norwegia bardzo mocno wspierała (jeszcze wspiera) pojazdy elektryczne także dostępnością infrastruktury do ładowania

 

dodając do tego olbrzymie wsparcie finansowe dla użytkowników EV w Norwegii wydawałoby się, że akurat tam Tesla ma sens

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz.

Dokladnie tak samo jest z SUV.Ktos to wymyślił i w mówił komuś i zrobiła się na to moda mimo że w 90% właścicieli kombi to dużo praktyczniejsxy wybór.

Ja chciałem WRX STI, ale przekonano mnie, że po przeprowadzce w pobliże Bieszczad, z dala od gładkich asfaltów, FXT będzie lepszy ;)

SUV to zawłaszczona nazwa Subaru Universal Vehicle, zupełnie jak Adidas :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ketivv napisał:

 

czemu Tesla jest niepraktyczna jak na norweskie warunki ?

 

Po pierwsze i najważniejsze auto waży ponad 2 tony i z napędem RWD  nie nadaje się na norweskie zimy.

Dwa to nadwozie w tym kraju jedyne uznawane za praktyczne to kombi.

Trzy prześwit.Duzo dróg zwłaszcza w zimie jest kiepskich.

Ladowanie i dostępność infrastruktury poza miastem.

Parkowanie , jest tak szerokie ze na parkingu pod sklepem nie da sie z niego wyjsc.

Podsumowujac to auto super może w Kalifornii i do tego klimatu i warunków się nie nadaje ale jest popularne bo Norwegowie chcą się  zesrać na punkcie wszystkiego o jest najnowsze,  trendy i muszą mieć to co mają inni Norwegowie .I tak kółko się zamyka.

 

I to dokładnie  tak jak z SUV ktoś to kiedyś wymyślił mimo komuś wpadło w oko i się zaczęło mimo że to ani dobre auto drogowe ani terenowe.A już kupowanie pakietów  M sport z niższym zawieszeniem i kołami 21 cali do np X5 to coś czego kompletnie nie rozumiem bo to zniszczenie jedynej rzeczy która można by bronić wybór czyli komfortu jazdy po kiepskich drogach.No ale kto co lubi.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, turdziGT napisał:

Po pierwsze i najważniejsze auto waży ponad 2 tony i z napędem RWD  nie nadaje się na norweskie zimy.

 

są też auta benzynowe z napędem RWD jak i Tesle z napędem na cztery

 

18 minut temu, turdziGT napisał:

Trzy prześwit.Duzo dróg zwłaszcza w zimie jest kiepskich.

 

fabryczny prześwit Model S to 15 cm nie tak mało w obecnych czasach ;)

 

19 minut temu, turdziGT napisał:

Ladowanie i dostępność infrastruktury poza miastem.

 

to faktycznie problem i aż się dziwę bo Norwegia tak mocno wspiera elektryfikacje transportu a bez insfrastruktury ładowania ciężko o użyteczność

 

21 minut temu, turdziGT napisał:

Parkowanie , jest tak szerokie ze na parkingu pod sklepem nie da sie z niego wyjsc.

 

to fakt, ale dotyczy też innych dużych aut

 

aż się ciśnie na usta dobry SUV jest remedium na norweskie drogi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest i dlatego jest ich tu pełno. 

Tesle sa obecnie AWD ale dopiero od niedawna a mimo to RWD sprzedawały się jak ciepłe bułeczki.W tej chwili to najgorzej ulokowane pieniądze bo nikt tego nie chce kupić.

Zgadza się Norwegia  wspiera elektryfikacje transportu pod banderą ekologiczne i czystego środowiska tylko nikt o tym nie mówi głośno że wyprodukowanie samochodu elektrycznego zanieczyszczeń środowisko bardziej niż produkcja i użytkowanie samochodu konwencjonalnego.

Wracajac do ładowania to stacje są tylko co z tego jak musisz nie nich  czekać bo chętnych do ładowania jest  więcej niż  stanowisk a ładowanie trwa trochę dłużej niż zatankowanie benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, turdziGT napisał:

Zgadza się Norwegia  wspiera elektryfikacje transportu pod banderą ekologiczne i czystego środowiska tylko nikt o tym nie mówi głośno że wyprodukowanie samochodu elektrycznego zanieczyszczeń środowisko bardziej niż produkcja i użytkowanie samochodu konwencjonalnego.

 

u nas auto elektrycznie to inaczej mówiąc auto na węgiel o emisji CO2 przewyższającej spalinówkę 

w Norwegi auto elektryczne (czy inne pojazdy) to niemalże auto "na wodę" gdyż mix energetyczny to

norway-768x418.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda RS4 jeszcze nie zaprezentowane ale i kolory i wyposazenie idzie w parze z RS5 wie z nudów zacząłem sobie patrzeć na kolory.Praktycznosc przemawia za białym ale Nardo Gray  i Nagaro Blue też robią robotę .

Dostałem też wycenę S4 i niestety 120K pęka na samo wyposażenie więc tanio nie będzie tak czy siak no ale głupia jest kupować takie auto jako golasa.

Screenshot_20170413-105811.jpg

Screenshot_20170413-105901.jpg

Screenshot_20170413-110601.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2017 o 16:05, turdziGT napisał:

 

Ok no ale to już nikogo problem ze ty sam nie wiedziałeś co chcesz.

Z SUVami totalnie jak z Tesla w Norwegii.To mega niepraktycze auto na norweskie warunki ale połowa kraju musi ja mieć bo ma  ją sąsiad i ja nie mogę być  gorszy

 

nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedz ale wnioskuje z niej ze twierdzisz ze SUV\y to mega niepraktyczne auta tak jak tesla w Norwegii?

Jeżeli tak to moim zdaniem jest to jedna z większych bzdur jaką czytałem na tym forum - bez urazy. Miałem auta w wersji kombi, w wersji sedan, w wersji HB i suv/crossover jest najpraktyczniejszym autem jakie miałem w życiu. Wysoko siedzisz wszystko widzisz, plecki nie bolą, fajnie sie wysiada bez kucania zginania się itp ( to samo z wkładaniem /wyciąganiem rzeczy z bagażnika ),  wszędzie wjedziesz bo prześwit jest spory, nigdzie w mieście nie obcierasz brzuszkiem ( zdarzało się w civic'u ), bagażnik ładowny bo wysoki nie jak w sedanie płaski, z tyłu dużo miejsca, jak jest AWD to tym lepiej... Suv to auto mega praktyczne dla przysłowiowego kowalskiego który chce mieć auto uniwersalne. Kolejnym moim autem również będzie auto tego segmentu a jak mnie będzie stać na premium to czemu nie :)  

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też uważam, że moda na SUV'y to w zasadzie moda na praktyczność, tak jak napisałeś jest dużo plusów a crossovery/SUV'y sporo nadrobiły z własnościami jezdnymi i testy łosia przechodzą już bez problemów ;)  Dla osób będących już dziadkami wygodne wsiadanie jest chyba najważniejsze ;) dla mnie osobiście w takich autach AWD to absolutna podstawa żeby ew. wykorzystać ten większy prześwit ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedz ale wnioskuje z niej ze twierdzisz ze SUV\y to mega niepraktyczne auta tak jak tesla w Norwegii?

Jeżeli tak to moim zdaniem jest to jedna z większych bzdur jaką czytałem na tym forum - bez urazy. Miałem auta w wersji kombi, w wersji sedan, w wersji HB i suv/crossover jest najpraktyczniejszym autem jakie miałem w życiu. Wysoko siedzisz wszystko widzisz, plecki nie bolą, fajnie sie wysiada bez kucania zginania się itp ( to samo z wkładaniem /wyciąganiem rzeczy z bagażnika ),  wszędzie wjedziesz bo prześwit jest spory, nigdzie w mieście nie obcierasz brzuszkiem ( zdarzało się w civic'u ), bagażnik ładowny bo wysoki nie jak w sedanie płaski, z tyłu dużo miejsca, jak jest AWD to tym lepiej... Suv to auto mega praktyczne dla przysłowiowego kowalskiego który chce mieć auto uniwersalne. Kolejnym moim autem również będzie auto tego segmentu a jak mnie będzie stać na premium to czemu nie :)  

Źle zrozumiałeś :) chodziło mi o mode na SUVy tak jak mode na Tesle.

1 godzinę temu, Paweł_P napisał:

Ja też uważam, że moda na SUV'y to w zasadzie moda na praktyczność, tak jak napisałeś jest dużo plusów a crossovery/SUV'y sporo nadrobiły z własnościami jezdnymi i testy łosia przechodzą już bez problemów ;)  Dla osób będących już dziadkami wygodne wsiadanie jest chyba najważniejsze ;) dla mnie osobiście w takich autach AWD to absolutna podstawa żeby ew. wykorzystać ten większy prześwit ;) 

To prawda ale dalej przydatność X5 w terenie na walcach  20 cali jest żadna :)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...