Kondżi Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Witam Was serdecznie.. od tego roku jestem posiadaczem forka 2.5xt i intensywnie uczę się wszystkiego mam taki problem.. mieszkam w Norwegii i tu go kupiłem.. chciałbym wymienić płyny żeby być pewnym co i jak.. jeśli chodzi o skrzynie at to wiem że był lany olej Subaru ATF.. do dyfrów z tego co widziałem polecacie Motula 75w90.. chłodziwo chce zalać valvoline max life.. Natomiast jeśli chodzi o silnik to mam dylemat.. z papierów i faktur wynika że w serwisie lali valvoline. Wcześniej Synpower Mst to chyba syntetyk.. teraz auto ma przejechane 170tys i zastanawiam się co zalać.. czy MaxLifa 10w40 połsyntetyk? Bo też coś o tym było w papierach.. czy może Valvoline vr1? Proszę o radę od Was Pozdrawiam Edytowane 27 Listopada 2016 przez Kondżi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Do dyfra nie czasem 75W140? Co do silnika - 307k przejechane I dalej śmigam na 5W40... Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Listopada 2016 przez radek_shin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondżi Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Czyli do 2.5xt 230hp do dyfra przedniego i tylnego lać 75w140? Nie za ostro? to moje pierwsze subi więc jeszcze się nie orientuję.. w papierach widać że lali 75w90.. Właśnie zobaczyłem teraz na fakturze z serwisu że przy przebiegu 150tys miał zalany maxlife 10w40.. więc lać co było czy zmieniać? Edytowane 27 Listopada 2016 przez Kondżi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Do dyfra nie czasem 75W140? Nie. Zdecydowanie nie. teraz auto ma przejechane 170tys i zastanawiam się co zalać.. czy MaxLifa 10w40 połsyntetyk? A co ma przebieg do zmiany lepkości oleju? Był zalany 5w40/5w30 to się tego trzymaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 mieszkam w Norwegii i tu go kupiłem. Cześć Skoro Norwegia to zimny start silnika będzie się odbywał raczej w niskich temp. Czyli w grę powinny wchodzić tylko syntetyki (prawdziwe nie marketowe hydrokraki) od 0W, np. polecany na the forum 8100 X-max 0W40https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/8100-x-max-0w40. Jeżeli silnik bierze olej między wymianami to Motula może brać trochę więcej (do ok 100 - 200 ml/1000 km więcej niż dotychczasowy). Przynajmniej tak jest u mnie. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Olej silnikowy do subaru: który wybrać, jak często sprawdzać poziom Jaki olej w dyfer i skrzynie? hasło: TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi