Jump to content
waka

Od kiedy 2.0d jest bezpieczny

Recommended Posts

Cześć.

Niedługo będę wracał do Polski z UK i chcę ze sobą zabrać jakieś autko. Generalnie waham się między outbackiem i forfiterem rocznik 2009-2011. Musi być wyższy ze względu na dojazd do domu i podhale, czyli czasem sporo śniegu.

Zależy mi żeby był w miarę oszczędny dlatego rozważam gnojówkę lub lpg.

W związku z tym pytanie od kiedy i czy w ogóle diesel subaru został poprawiony? Czy jednak lepszy wybór to mocniejsza benzyna i lpg?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jednej strony się mówi że po 2011 są poprawione, z drugiej że te też nie są pewne i z czasem też mogą się rozlecieć.

Ja bym odpuścił diesla jeśli boisz się że klęknie i kupił coś benzynowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forkiem w dyszlu przejechałem ponad 80 tys km jako drugi właściciel, zatem już po sporych przebiegach. Tylko raz wracałem na lawecie jak spier... się zawór EGR. Byłem akurat u teściowej ale pewności nie mam czy to przyczyniło się do awarii :D . Poza standardowymi w subaru z wymianami short blocka (rocznik 2008) oraz dwumasy (TTTM) samochód w zasadzie jeździł bez zarzutu, a przy tym spalanie i osiągi są o niebo lepsze niż w benzynie (nie licząc XT rzecz jasna).  Wady lub tylko niedogodności  to na pewno klekot na zimnym oraz manualna skrzynia, która wymaga sporego machania. - szczególnie w mieście. Kwestia wprawy. Generalnie namawiam na dobry assistance  i dawaj w drogę.

Planuję co prawda sprzedaż ale nie dlatego, że słabo się tym jeździć. Mam kaprys :biglol: "mania" czegoś nowszego.

Edited by No name

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

chcę ze sobą zabrać jakieś autko

 

Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

chcę ze sobą zabrać jakieś autko

Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy.

Tylko kiepsko jeździ się z kierownicą po prawej stronie a przełożyć chyba nie bardzo się da ( choć czytałem nawet tu na thf , że tam niby komuś wyszło )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przełożyć się da. Nie ma jakichś czarów. Ewentualnie kupić diesla z padniętym motorem do kompletu i przekładnię kierowniczą od Legacy H6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...