waka Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Cześć. Niedługo będę wracał do Polski z UK i chcę ze sobą zabrać jakieś autko. Generalnie waham się między outbackiem i forfiterem rocznik 2009-2011. Musi być wyższy ze względu na dojazd do domu i podhale, czyli czasem sporo śniegu. Zależy mi żeby był w miarę oszczędny dlatego rozważam gnojówkę lub lpg. W związku z tym pytanie od kiedy i czy w ogóle diesel subaru został poprawiony? Czy jednak lepszy wybór to mocniejsza benzyna i lpg? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roberto555 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Z jednej strony się mówi że po 2011 są poprawione, z drugiej że te też nie są pewne i z czasem też mogą się rozlecieć. Ja bym odpuścił diesla jeśli boisz się że klęknie i kupił coś benzynowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
No name Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 (edited) Forkiem w dyszlu przejechałem ponad 80 tys km jako drugi właściciel, zatem już po sporych przebiegach. Tylko raz wracałem na lawecie jak spier... się zawór EGR. Byłem akurat u teściowej ale pewności nie mam czy to przyczyniło się do awarii . Poza standardowymi w subaru z wymianami short blocka (rocznik 2008) oraz dwumasy (TTTM) samochód w zasadzie jeździł bez zarzutu, a przy tym spalanie i osiągi są o niebo lepsze niż w benzynie (nie licząc XT rzecz jasna). Wady lub tylko niedogodności to na pewno klekot na zimnym oraz manualna skrzynia, która wymaga sporego machania. - szczególnie w mieście. Kwestia wprawy. Generalnie namawiam na dobry assistance i dawaj w drogę. Planuję co prawda sprzedaż ale nie dlatego, że słabo się tym jeździć. Mam kaprys "mania" czegoś nowszego. Edited November 22, 2016 by No name Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 chcę ze sobą zabrać jakieś autko Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Wojtalik Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 chcę ze sobą zabrać jakieś autko Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy. Tylko kiepsko jeździ się z kierownicą po prawej stronie a przełożyć chyba nie bardzo się da ( choć czytałem nawet tu na thf , że tam niby komuś wyszło ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Przełożyć się da. Nie ma jakichś czarów. Ewentualnie kupić diesla z padniętym motorem do kompletu i przekładnię kierowniczą od Legacy H6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now