waka Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Cześć. Niedługo będę wracał do Polski z UK i chcę ze sobą zabrać jakieś autko. Generalnie waham się między outbackiem i forfiterem rocznik 2009-2011. Musi być wyższy ze względu na dojazd do domu i podhale, czyli czasem sporo śniegu. Zależy mi żeby był w miarę oszczędny dlatego rozważam gnojówkę lub lpg. W związku z tym pytanie od kiedy i czy w ogóle diesel subaru został poprawiony? Czy jednak lepszy wybór to mocniejsza benzyna i lpg? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Z jednej strony się mówi że po 2011 są poprawione, z drugiej że te też nie są pewne i z czasem też mogą się rozlecieć. Ja bym odpuścił diesla jeśli boisz się że klęknie i kupił coś benzynowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
No name Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Forkiem w dyszlu przejechałem ponad 80 tys km jako drugi właściciel, zatem już po sporych przebiegach. Tylko raz wracałem na lawecie jak spier... się zawór EGR. Byłem akurat u teściowej ale pewności nie mam czy to przyczyniło się do awarii . Poza standardowymi w subaru z wymianami short blocka (rocznik 2008) oraz dwumasy (TTTM) samochód w zasadzie jeździł bez zarzutu, a przy tym spalanie i osiągi są o niebo lepsze niż w benzynie (nie licząc XT rzecz jasna). Wady lub tylko niedogodności to na pewno klekot na zimnym oraz manualna skrzynia, która wymaga sporego machania. - szczególnie w mieście. Kwestia wprawy. Generalnie namawiam na dobry assistance i dawaj w drogę. Planuję co prawda sprzedaż ale nie dlatego, że słabo się tym jeździć. Mam kaprys "mania" czegoś nowszego. Edytowane 22 Listopada 2016 przez No name Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 chcę ze sobą zabrać jakieś autko Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 chcę ze sobą zabrać jakieś autko Wiem, że nie na temat, ale rozważ Legacy GT JDM - 2,0T 280KM - silnik 2,0T powinien być trwały, a i lpg przyjmie. Do tego wóz unikatowy. Tylko kiepsko jeździ się z kierownicą po prawej stronie a przełożyć chyba nie bardzo się da ( choć czytałem nawet tu na thf , że tam niby komuś wyszło ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Przełożyć się da. Nie ma jakichś czarów. Ewentualnie kupić diesla z padniętym motorem do kompletu i przekładnię kierowniczą od Legacy H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się