FelipoF1 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam. Zauważyłem odkąd zrobiło się zimno że ciężko wchodzi drugi bieg a inne chodzą płynnie- szczególnie po długim postoju. Po przejechaniu paru km wszystko pracuje ok. Nic nie zgrzyta, olej jest wymieniony i stan ok (Motul), sprzęgło ma 4 tyś przebiegu. Hmm macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 synchronizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) z 1 na 2 wchodzi lepiej niz z 3 na 2? A wyjecie 2 biegu tez jest ciezkie. Na postoju i podczas jazdy jest tak samo? Synchronizator jak pada jest zgrzyt ,sprzeglo jak nie wysprzegla tak samo . Edytowane 16 Listopada 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Z 1 na 2 ciężko wbić bez zgrzyta tzn jest opór i przy redukcji 3 na 2 opór. Na postoju chodzi ok przy włączonym silniku i na sucho. Zgrzyta nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak nie wysprzegla to zgrzyta tylko wsteczny :-) Możliwe że problem jest tylko z 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 75W90 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Motylgear 75w90 raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikołaj Milewicz Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 mam tak samo, poradziłeś sobie z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikołaj Milewicz Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 albo czy ktos zna jakąś receptę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 6 minut temu, Mikołaj Milewicz napisał: albo czy ktos zna jakąś receptę? zmienic olej na shella spiraxa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 U mnie przed wymianą oleju zgrzytała jedynka przy szybkim wrzucaniu biegu na rozgrzanym. Po wymianie na świeżą oliwę Motul Gear 300 75W90 jest dużo lepiej. Czasem odezwie się wsteczny, ale wydaje mi się, że to taki urok skrzyń Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzecho Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 9.11.2018 o 16:53, Mikołaj Milewicz napisał: mam tak samo, poradziłeś sobie z tym? miałem podobny problem w Hawku NA, z 1 - 2 było ciężko, z 2 - 1 bez problemu, pod koniec zeszłego roku wymieniłem olej na Motul Motylgear 75w90 i zapomniałem o problemie, dopiero teraz sobie przypomniałem jak zajrzałem do tematu. Ale u mnie nie było zgrzytu, po prostu ciężko wchodziło jakby miał duży opór. W dniu 16.11.2016 o 22:21, ursusraketa napisał: Synchronizator jak pada jest zgrzyt ,sprzeglo jak nie wysprzegla tak samo . Nie koniecznie. Chyba że w Subaru jak pada to zgrzyta. W Oplu padł mi synchronizator 2go biegu bez żadnego zgrzytania, zaczęło się od tego że co jakiś czas miałem problem z redukcją 3 - 2 który z czasem się nasilał. Edytowane 13 Grudnia 2018 przez Grzecho literówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc120 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Ja miałem podobny problem w Corolli, tylko że z trójką. Piszę bo zaznaczyłeś, że zmieniałeś niedawno sprzęgło, ja miałem podobnie po wymianie sprzęgła na Valeo (produkowane w Korei), najwyraźniej trafił się jakiś wadliwy egzemplarz. Problem z każdym miesiącem się nasilał i tez zacząłem od zmiany oleju i sprawdzenia linek i mechanizmu zmiany biegów, a jak wyczerpałem możliwości postanowiłem zmienić sprzęgło na Aisina. Po wymontowaniu Valeo widać było po nierównym zużyciu tarczy, że to sprzęgło jest przyczyną. Teraz jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzecho Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Nie. To nie był wadliwy egzemplarz. Valeo robione w Korei, Tajwanie, Indiach jest gorszym zamiennikiem, to robione w Europie jest zrobione na lepszych komponentach. Jest to szczególnie odczuwalne w zestawach z łożyskiem oporowym które pada bardzo szybko. Dlatego w różnych sklepach czy internecie zestawy o tym samym nr referencji mogą się różnić ceną. To europejskie jest droższe. Szukając zamiennika do japońca szukałbym raczej Exedy, Aisina lub BluePrinta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Czy istnieje jakąś regulacja gdzieś przy wybieraku żeby płynniej wskakiwał wsteczny bieg? Co jakiś czas nie mogę wbić wstecznego - muszę wbić jedynke i potem dopiero wsteczny. Zresztą wogule jakos ciężko wbić biegi. Wczoraj rozebrałem kanał przy drążku i tu wszystko jest ok. Krzyżak wybieraka też wydaję się wporządku. Nic nie zgrzyta tylko opór jest. Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez FelipoF1 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się