slim2102 Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 (edited) Witam, dziś wymieniłem filtr paliwa w moim forku sh 2.0n/a. Zrobiłem to ponieważ okazało sie ze nigdy nie był wymieniany. Ku mojemu zdziwieniu, na dnie koszyka pompy dostrzegłem srebrne, mieniące się mikro blaszki/opiłki. W wylanej pozostałej benzynie z filtra rownież one były. Dno baku natomiast wydaje sie czyste. Jak i skąd się tam znalazły? Jak temu zapobiec na przyszłość? Czy to normalne? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edited November 10, 2016 by slim2102 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Dostałeś jako wartość dodana do paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Filtr spełnił swoje zadanie wyłapał syf z baku i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slim2102 Posted November 10, 2016 Author Share Posted November 10, 2016 (edited) Filtr spełnił swoje zadanie wyłapał syf z baku i tyle.Ok, tylko ze ten syf został wylany z tej drugiej strony filtra przez te dwie rurki na górze :/ Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edited November 10, 2016 by slim2102 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Turbinke zmielilo Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Ok, tylko ze ten syf został wylany z tej drugiej strony filtra przez te dwie rurki na górze :/ Paliwo ma tylko jeden kierunek. Nie ma możliwości, aby paliwo cofnęło się z silnika do zbiornika. Ten syf dostałeś z paliwem na stacjach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Ten syf dostałeś z paliwem na stacjach też tak myśle bo niby w jaki sposób opiłki mogły by sie przedostac z silnika? przez wtryskiwacze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 (edited) Nie ma możliwości, aby paliwo cofnęło się z silnika do zbiornika. hmm rozumiem że przewód paliwowy powrotny , nie idzie do zbiornika , tylko wylewany jest na droge ...... Sorry , ale jak często czytam takie porady , i banialuki , to ja nie wiem co mam myśleć .....wypisać sie z forum ? pisać dalej ? czy się zwyczajnie śmiać , choć w sumie do śmiechu w takim przypadku nie bardzo ..... bo szkoda mi ludzi co to czytają i mogą wbrew pozorom z tego korzystać . Edited November 10, 2016 by carfit Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Filtr spełnił swoje zadanie wyłapał syf z baku i tyle.Ok, tylko ze ten syf został wylany z tej drugiej strony filtra przez te dwie rurki na górze :/Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka To trochę moze zmieniać postać rzeczy, powinien ktoś fachowy sie wypowiedzieć czy jest możliwe aby np. Jakiś syf z powrotem wrócić. Moze napisz do kogoś typu Carfit bądź inni fachowcy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mz56 Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Przecież to paliwo wraca ! To są takie same dyskusje, jak o podciśnieniu w zbiorniku paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Oczywiście że jest możliwe , wystarczy wpisać nr.oem 42072SA000 filtra Link to comment Share on other sites More sharing options...
mz56 Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Nie wypisuj się ! Jakiś fachowiec się przyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slim2102 Posted November 11, 2016 Author Share Posted November 11, 2016 (edited) Oczywiście że jest możliwe , wystarczy wpisać nr.oem 42072SA000 filtra Mój filtr to nr oem 42072AJ060, czyli na pompie (42021sc000) w zbiorniku. Jak na 23 tys litrów przelanej przez filtr benzyny to i tak nie za duzo tego szitu. Mam nadzieję ze syf nie dostał sie do wtrysków bo jakby nie patrzeć opiłków żadnym dodatkiem nie rozpuszczę. Turbinke zmielilo Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Forek 2.0 NA bez turbinki. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edited November 11, 2016 by slim2102 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 (edited) .wypisać sie z forum Dobry pomysł. A jak z silnika może wrócić paliwo do zbiornika? Skąd po drodze mogą powstać opiłki? Dla mnie to jakiś syf po remontach zbiorników na stacji czy cystern. Rozumiał bym, że przewodem powrotnym przyszły opiłki, ale skąd się wziął syf w postaci strych farb i rdzy? Przecież w instalacji paliwowej tylko zbiornik może rdzewieć. Druga sprawa, to może nie opiłki tylko farba srebrzanka tak błyszczy. Ja na przewodzie paliwowym mam dodatkowy filtr przezroczysty Edited November 11, 2016 by lojszczyk Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieskiultras Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 (edited) .wypisać sie z forumDobry pomysł.A jak z silnika może wrócić paliwo do zbiornika? Skąd po drodze mogą powstać opiłki? Tu na przykładzie Commonraila Silnik nie zawsze potrzebuje takiej samej ilości paliwa (patrz prędkość obrotowa) a pompa paliwowa sama nie reguluje swoja praca wiec jest cos takiego jak regulator ciśnienia paliwa i on ma w glownej mierze upuszcac nadmiar paliwa które podaje pompa spowrotem do baku Mi to wygląda na syf ze zbiorników na stacji Edited November 11, 2016 by niebieskiultras Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Silnik nie zawsze potrzebuje takiej samej ilości paliwa (patrz prędkość obrotowa) a pompa paliwowa sama nie reguluje swoja praca wiec jest cos takiego jak regulator ciśnienia paliwa i on ma w glownej mierze upuszcac nadmiar paliwa które podaje pompa spowrotem do baku Mi to wygląda na syf ze zbiorników na stacji Ale w obiegu zasilania i zwrotu nadmiaru paliwa, nie ma takich elementów z których byłyby opiłki i takie śmieci. Dlatego napisałem, że to ewidentnie ze zbiorników Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Silnik nie zawsze potrzebuje takiej samej ilości paliwa (patrz prędkość obrotowa) a pompa paliwowa sama nie reguluje swoja praca wiec jest cos takiego jak regulator ciśnienia paliwa i on ma w glownej mierze upuszcac nadmiar paliwa które podaje pompa spowrotem do baku Mi to wygląda na syf ze zbiorników na stacji Ale w obiegu zasilania i zwrotu nadmiaru paliwa, nie ma takich elementów z których byłyby opiłki i takie śmieci. Dlatego napisałem, że to ewidentnie ze zbiorników Ale też napisałeś : Ok, tylko ze ten syf został wylany z tej drugiej strony filtra przez te dwie rurki na górze :/ Paliwo ma tylko jeden kierunek. Nie ma możliwości, aby paliwo cofnęło się z silnika do zbiornika. Ten syf dostałeś z paliwem na stacjach.... " I o to chodziło - żeby inni czytający nie powtarzali dalej lub pisali na forach, że" Paliwo ma tylko jeden kierunek. Nie ma możliwości, aby paliwo cofnęło się z silnika do zbiornika.... " I proszę tu nie pisać, że to dobry pomysł, aby Carfit wypisał się z forum, bo tak naprawdę to wielu z nas szuka tu informacji w nadziei, że właśnie ktoś taki jak Carfit, Maras, A.Koper, P.Kociałkowski (przepraszam, że nie wymieniam wszystkich, którzy pomagają i się znają ;-)) zechcą coś tutaj napisać! A, że Im czasem ręce opadają z powodu czytania bzdur.... no cóż, ja się nie dziwię :-) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 I proszę tu nie pisać, że to dobry pomysł, aby Carfit wypisał się z forum Ja tak sobie zażartowałem. Mam nadzieję, że masz poczucie humoru i Edwin też. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now