jack7606 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam kumplowi wywaliło kody o takich numerach, P2B20,P2104,P0316 możecie pomóc w rozkodowaniu dodam że było to po zatankowaniu ujechał jakieś 10 km i wywaliło czeka kontrole trakcji i tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 niech już więcej nie tankuje na tej stacji !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam kumplowi wywaliło kody o takich numerach, P2B20,P2104,P0316 możecie pomóc w rozkodowaniu dodam że było to po zatankowaniu ujechał jakieś 10 km i wywaliło czeka kontrole trakcji i tempomat.Jeśli miga tempomat a check engine i kontrola trakcji świecą ciągle to proponuję sprawdzić czy korek wlewu paliwa został mocno dokrecony, powinien kliknąć.U mnie te 3 lampki zapalily się 2 razy, ok rok temu to był właśnie korek wlewu i drugi raz jakiś miesiąc temu i świeciło przez kilka dni po czym zgaslo (dokrecenie korka nie pomagało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam , u mnie byly takie same objawy rownież po wizycie na stacji benzynowej, przypuszczam , że przyczyną jest złej jakości paliwo. Po ponownym zatankowaniu na innej stacji , problem już nie wystąpił. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 ok.a macie może jakiś kabelek sprawdzony co by się podpiąć do obd w celu sprawdzenia i skasowania błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 nikt nie diagnozował forka sh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ja sprawdzałem swojego za pomocą ELM327 - ogólnie trzeba kupić z tego co się zorientowałem kabel KKL aby mieć dostęp do większości parametrów. W przypadku ELM327 jesteś ograniczony do zdefiniowanych przez producenta parametrów, których w Subaru jest niewiele. Odczytasz lambdę, stft, ltft, map, maf, jaki cykl silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Ja sprawdzałem swojego za pomocą ELM327 - ogólnie trzeba kupić z tego co się zorientowałem kabel KKL aby mieć dostęp do większości parametrów. W przypadku ELM327 jesteś ograniczony do zdefiniowanych przez producenta parametrów, których w Subaru jest niewiele. Odczytasz lambdę, stft, ltft, map, maf, jaki cykl silnika. ok.pytałe gościa na alledrogo o kkl ale napisał że nie będzie działać w forku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Na razie mam tylko ELM327. KKL mam w drodzę, chcę podłączyć do Legacy III które przygasa przy dojeździe do stopu. Sprawdzę czy działa z SH. Byłem na odczycie z Foresterem SH w ASO, mogą odczytać więcej parametrów, mam 6 stron wydruków parametrów typu napięcie czujnika lambda 1 (ELM327 pokazuje tylko współczynnik lambda 1), ale w ostatecznym rachunku można te parametry wyliczyć sobie samemu z tego co pokazuje ELM327 (oczywiście nie wszystkie, ale po przejrzeniu odczytów z ASO uznałem, że w sumie wiem dokładnie tyle ile sam zobaczyłem na ELMie). Przez ELM327 odczytasz kilkanaście parametrów, cykl pracy, kontrola emisji oraz błędy. Czy wszystkie możliwe błędy, to nie wiem. Warto aby ktoś to potwierdził. Błędy możesz też skasować. Nie wiem czy nie taniej będzie Ci podjechać do ASO bo oprócz tego, że z własnego czytnika dostaniesz liczby, to trzeba je jeszcze umieć zinterpretować, a to już inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Na razie mam tylko ELM327. KKL mam w drodzę, chcę podłączyć do Legacy III które przygasa przy dojeździe do stopu. Sprawdzę czy działa z SH. Byłem na odczycie z Foresterem SH w ASO, mogą odczytać więcej parametrów, mam 6 stron wydruków parametrów typu napięcie czujnika lambda 1 (ELM327 pokazuje tylko współczynnik lambda 1), ale w ostatecznym rachunku można te parametry wyliczyć sobie samemu z tego co pokazuje ELM327 (oczywiście nie wszystkie, ale po przejrzeniu odczytów z ASO uznałem, że w sumie wiem dokładnie tyle ile sam zobaczyłem na ELMie). Przez ELM327 odczytasz kilkanaście parametrów, cykl pracy, kontrola emisji oraz błędy. Czy wszystkie możliwe błędy, to nie wiem. Warto aby ktoś to potwierdził. Błędy możesz też skasować. Nie wiem czy nie taniej będzie Ci podjechać do ASO bo oprócz tego, że z własnego czytnika dostaniesz liczby, to trzeba je jeszcze umieć zinterpretować, a to już inna bajka. ok.jak sprawdzisz tego kkl-a to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Cześć Używam interfejsu KKL by Viaken (alledrogo) + FreeSSM & RomRaider. Wszystkie parametry widoczne, jest opcja kasowania błędów (nie korzystałem, bo nie musiałem nic kasować...). RomRaider na moje potrzeby jest wystarczający. Można nawet tworzyć profile interesujących Cię grup parametrów aby upierdliwie nie szukać ich każdorazowo w długiej liście (FreeSSM). Tworzenie logów z jazdy live bardzo pomaga w analizie osiągów i parametrów samochodu. Forek SH 2.0D Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Cześć Używam interfejsu KKL by Viaken (alledrogo) + FreeSSM & RomRaider. Wszystkie parametry widoczne, jest opcja kasowania błędów (nie korzystałem, bo nie musiałem nic kasować...). RomRaider na moje potrzeby jest wystarczający. Można nawet tworzyć profile interesujących Cię grup parametrów aby upierdliwie nie szukać ich każdorazowo w długiej liście (FreeSSM). Tworzenie logów z jazdy live bardzo pomaga w analizie osiągów i parametrów samochodu. Forek SH 2.0D Zdrówka! Luke dzięki i wzajemnie Cześć Używam interfejsu KKL by Viaken (alledrogo) + FreeSSM & RomRaider. Wszystkie parametry widoczne, jest opcja kasowania błędów (nie korzystałem, bo nie musiałem nic kasować...). RomRaider na moje potrzeby jest wystarczający. Można nawet tworzyć profile interesujących Cię grup parametrów aby upierdliwie nie szukać ich każdorazowo w długiej liście (FreeSSM). Tworzenie logów z jazdy live bardzo pomaga w analizie osiągów i parametrów samochodu. Forek SH 2.0D Zdrówka! Luke dzięki i wzajemnie a podłączenie pod kompa masz na usb czy comRS232-podobno stabilniejsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Hej. Normalne USB. Bezproblemowo. Zdrówka! Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 ok. i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Cześć Używam interfejsu KKL by Viaken (alledrogo) + FreeSSM & RomRaider. Wszystkie parametry widoczne, jest opcja kasowania błędów (nie korzystałem, bo nie musiałem nic kasować...). RomRaider na moje potrzeby jest wystarczający. Można nawet tworzyć profile interesujących Cię grup parametrów aby upierdliwie nie szukać ich każdorazowo w długiej liście (FreeSSM). Tworzenie logów z jazdy live bardzo pomaga w analizie osiągów i parametrów samochodu. Forek SH 2.0D Zdrówka! Luke dzięki i wzajemnie Cześć Używam interfejsu KKL by Viaken (alledrogo) + FreeSSM & RomRaider. Wszystkie parametry widoczne, jest opcja kasowania błędów (nie korzystałem, bo nie musiałem nic kasować...). RomRaider na moje potrzeby jest wystarczający. Można nawet tworzyć profile interesujących Cię grup parametrów aby upierdliwie nie szukać ich każdorazowo w długiej liście (FreeSSM). Tworzenie logów z jazdy live bardzo pomaga w analizie osiągów i parametrów samochodu. Forek SH 2.0D Zdrówka! Luke dzięki i wzajemnie a podłączenie pod kompa masz na usb czy comRS232-podobno stabilniejsze? Czy RomRaidera trzeba jakoś specjalnie konfigurować lub dogrywać coś pod konkretny model auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Czy RomRaidera trzeba jakoś specjalnie konfigurować lub dogrywać coś pod konkretny model auta? Hej, W przeciwieństwie do FreeSSM, RomRaider wszystko sam rozpoznał (tzn... u mnie rozpoznał ) Pozdro! Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack7606 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Czy RomRaidera trzeba jakoś specjalnie konfigurować lub dogrywać coś pod konkretny model auta? Hej, W przeciwieństwie do FreeSSM, RomRaider wszystko sam rozpoznał (tzn... u mnie rozpoznał ) Pozdro! Ł. ok,a czy da się nim również kasować błędy? pozdro jacek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć! Tak, ma funkcję kasowania błędów, ale nigdy z niej nie korzystałem (nie musiałem nic kasować... ) - mówię o FreeSSM. RomRaidera używam do robienia logów z jazdy / diagnostyki. Ł. Edytowane 7 Grudnia 2016 przez Luke Skywalker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się