uxon Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Pojawiaja sie czasem na sprzedaz krotkie skrzynie na sprzedaz, ale zwykle z zastrzezeniem, ze tylny most jest otwarty. Obecnie posiadam skrzynie i most serie WRX, ktora posiada wiskoze w tylnym dyfrze (z tego co sie orientuje), ale slyszalem, ze w sumie niewiele sie to rozni od otwartego dyfra w dzialaniu. Zastanawiam sie, czy odczulbym roznice na niekorzysc po wymianie takiego dyfra na w pelni otwarty? Dodatkowe pytanie: czy mozna (np.podczas regeneracji) zwiekszyc spiecie tylnej wiskozy? I czy przyniesie to pozytywny rezultat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Daje, i to całkiem sporo: 1) tyłek chętniej dociąga w zakrętach 2) na teście rolkowym przeprowadzanym ostatnio przez Dyrekcję, przy tylko jednym kole z przyczepnością (tylne) auto wyjechało bez problemu, podczas gdy z otwartym dyfrem stało w miejscu. W zasadzie przejeżdżając ten test o tym, że tylko jedno koło miało przyczepność dowiedziałem się jak wszyscy okazali zaskoczenie nie mniejsze od mojego (tyle, że reszta nie wiedziała jaki mam napęd). Mnie zaskoczyło, że ta wiskoza jednak daje radę To są moje spostrzeżenia po zmianie z otwartego na taki z wiskozą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 W forku nie odczulem obecnoscji lsd w tylnym dyfrze mimo ze byla (test na podniesiobym aucie) ale w svx wiskoza z tylu jest bardzo mocna. Można powiedziec ze wrecz przeszkadza w parkowaniu. Ostre ruszenie na srecontch kilach i na luznej nawierzni to odrazu zamiatanie tylem Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonnt Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze" w SVX może być więcej i to może przeszkadzać. U kumpla w Santa Fe Igen LSD jest dość mocne i przy jeździe po luźnej nawierzchni to czuć nawet na prawym fotelu. Widać to też po przednich oponach bo niestety je dość mocno niszczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze"Przy parkowaniu (kola mocno skręcone) czuc duże opory w napędzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now