uxon Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Pojawiaja sie czasem na sprzedaz krotkie skrzynie na sprzedaz, ale zwykle z zastrzezeniem, ze tylny most jest otwarty. Obecnie posiadam skrzynie i most serie WRX, ktora posiada wiskoze w tylnym dyfrze (z tego co sie orientuje), ale slyszalem, ze w sumie niewiele sie to rozni od otwartego dyfra w dzialaniu. Zastanawiam sie, czy odczulbym roznice na niekorzysc po wymianie takiego dyfra na w pelni otwarty? Dodatkowe pytanie: czy mozna (np.podczas regeneracji) zwiekszyc spiecie tylnej wiskozy? I czy przyniesie to pozytywny rezultat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Daje, i to całkiem sporo: 1) tyłek chętniej dociąga w zakrętach 2) na teście rolkowym przeprowadzanym ostatnio przez Dyrekcję, przy tylko jednym kole z przyczepnością (tylne) auto wyjechało bez problemu, podczas gdy z otwartym dyfrem stało w miejscu. W zasadzie przejeżdżając ten test o tym, że tylko jedno koło miało przyczepność dowiedziałem się jak wszyscy okazali zaskoczenie nie mniejsze od mojego (tyle, że reszta nie wiedziała jaki mam napęd). Mnie zaskoczyło, że ta wiskoza jednak daje radę To są moje spostrzeżenia po zmianie z otwartego na taki z wiskozą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 W forku nie odczulem obecnoscji lsd w tylnym dyfrze mimo ze byla (test na podniesiobym aucie) ale w svx wiskoza z tylu jest bardzo mocna. Można powiedziec ze wrecz przeszkadza w parkowaniu. Ostre ruszenie na srecontch kilach i na luznej nawierzni to odrazu zamiatanie tylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze" w SVX może być więcej i to może przeszkadzać. U kumpla w Santa Fe Igen LSD jest dość mocne i przy jeździe po luźnej nawierzchni to czuć nawet na prawym fotelu. Widać to też po przednich oponach bo niestety je dość mocno niszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak to przeszkadza... Toszto 10% do lansu na dzielni i 85%straszaka dla psów chcących "dać lajka na kolo z prawa noga w górze"Przy parkowaniu (kola mocno skręcone) czuc duże opory w napędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się