Skocz do zawartości

Witam Wszystkich !


Alec

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim !

 

Dwie minuty temu po raz pierwszy się zalogowałem, a więc jestem nowy i zupełnie zielony, nie tylko w kwestii forum, ale i samochodów Subaru. Wiem tylko tyle, że bardzo podoba mi się nowy Forester XT i zdążyłem spenetrować już kilka stron dotczących jego danych technicznych oraz - co ważniejsze - możliwości.

6 lat temu kupiłem w salonie Hondę Civic 1.4 (wiem, dla Was to jest mała pchełka, którą trzeba popychać na autostradzie, ale dla mnie 6 lat temu była wymarzonym autem, tak jak teraz Forester). Przez 6 Civic przeżył naprawdę dużo (210 tyś kilometrów, trasy po całej Europie od Nordkappu po przylądek Św. Wincentego w Portugalii, a przede wszystkim 7 tyś km po bezdrożach Islandii w 4 osoby, zawalony bagażami i z 4 rowerami na dachu). Po za eksploatacyjnymi częściami typu klocki, szczęki i opony, wymieniłem tylko tłumik środkowy (bo na Islandii szurałem podwoziem po kamieniach). Słowem jestem bardzo zadowolony. Civic kosztował coś około 45 tyś. Nowy Forester XT kosztuje o około 100 tyś więcej. Moja główna obawa dotyczy tego, czy będą to dobrze wydane pieniądze. Dlatego proszę o kilka informacji od użytkowników Forestera:

1. czy rzeczywiście jest sprzętem, który się nie psuje?

2. jak drogie są przeglądy i jak często trzeba je robić?

3. jak jest z dostępnością części zamiennych (czy długo trzeba na nie czekać)?

4. czy podane w danych technicznych zużycie paliwa jest realne, czy trzeba dodać jeszcze z litr albo dwa?

5. czy ktoś wie jaka jest bezpieczna głębokość brodzenia?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi,

 

Al

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam cie Alec w imieniu wszystkich (moge? :wink: ) na Forum Subaru. Jestem przekonany, ze otrzymasz wyczerpujace odpowiedzi na wszystkie pytania.