BelegUS Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Hej; Kombinacji w SVX'ie ciąg dalszy. Po swapie skrzyni z Legacy GTB mam tam taki czujnik prędkości: Z takim bolcem w skrzyni: W moim europejskim SVX ten czujnik prędkości oryginalnie był w środku skrzyni, a wychodziły z niego trzy kabelki. Skrzynia z Legacy ma go na zewnątrz i jak widać na dwa. Amerykanie napisali, że da się to pożenić, ale czujnik musi być na trzy kable - wtedy wystarczy go podpiąć do instalacji. Skrzynie SVX'ów z rynku amerykańskiego mają taki czujnik: Z takim bolcem: Widać różnicę - dwa kable w Gacku, trzy w SVX, czujnik w skrzyni zakończony płaskim bolcem w Gacku, literą "T" w SVX. Miły Forumowicz oferuje mi czujnik z Imprezy GT. Wygląda on tak: "Góra" czujnika jest OK (bo ma trzy kable) ale "dół" jest inny niż w US SVX - ma płaski bolec. Ten płaski bolec jest jednak identyczny (?) jak "dół" w czujniku Legacowym, który aktualnie jest w skrzyni. I tutaj pytanie - czy mogę użyć "góry" tego czujnika (trzypinowej) zamiast góry obecnego czujnika (dwupinowego), zachowując oryginalny (obecny) "dół" (gniazdo)? Będzie to działało? Innymi słowy - czy cała "magia" (wiem że te trzypinowe są Halla, a dwupinowe - indukcyjne) dzieje się w "górze" czujnika, a "dół" (bolec) może być dowolny (bo to tylko napęd)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się