Skocz do zawartości

Różnice w czujniku prędkości (speed sensor) - są zamienne?


BelegUS

Rekomendowane odpowiedzi

Hej;

 

Kombinacji w SVX'ie ciąg dalszy.

 

Po swapie skrzyni z Legacy GTB mam tam taki czujnik prędkości:

1gxsXsF.jpg?1

Z takim bolcem w skrzyni:

jGsMMD1.jpg?1

W moim europejskim SVX ten czujnik prędkości oryginalnie był w środku skrzyni, a wychodziły z niego trzy kabelki. Skrzynia z Legacy ma go na zewnątrz i jak widać na dwa.

Amerykanie napisali, że da się to pożenić, ale czujnik musi być na trzy kable - wtedy wystarczy go podpiąć do instalacji. Skrzynie SVX'ów z rynku amerykańskiego mają taki czujnik:

feBzySz.jpg?1

Z takim bolcem:

MuBA3QW.jpg?1

CMVBLf4.jpg?1?8935

 

Widać różnicę - dwa kable w Gacku, trzy w SVX, czujnik w skrzyni zakończony płaskim bolcem w Gacku, literą "T" w SVX.

 

Miły Forumowicz oferuje mi czujnik z Imprezy GT. Wygląda on tak:

5S4830.jpg

"Góra" czujnika jest OK (bo ma trzy kable) ale "dół" jest inny niż w US SVX - ma płaski bolec.

 

Ten płaski bolec jest jednak identyczny (?) jak "dół" w czujniku Legacowym, który aktualnie jest w skrzyni.

 

I tutaj pytanie - czy mogę użyć "góry" tego czujnika (trzypinowej) zamiast góry obecnego czujnika (dwupinowego), zachowując oryginalny (obecny) "dół" (gniazdo)? Będzie to działało?

 

Innymi słowy - czy cała "magia" (wiem że te trzypinowe są Halla, a dwupinowe - indukcyjne) dzieje się w "górze" czujnika, a "dół" (bolec) może być dowolny (bo to tylko napęd)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...