Elvis116 Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Witam, Nie mogę znaleźć tej informacji. Rozkład masy? Kilka firm sie tym chwali a Subaru milczy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 dla XV SBD to jest jakieś 61% przód 39 % tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Ok, dzięki. Czyli dla benzyny pewnie troche bardziej na tył. Słabo, nic dziwnego, ze płuży przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Trudno konstruktorowi nie zakładać przy aucie 5.osobowym obciążenia tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) silnik 2.0i jest lzejszy niż SBD wiec pewnie tak. Płuży to fakt. Jak zmienisz opony na takie które choc troche "trzymają" na mokrym ( bo seryjne geolandary to IMO najbardziej slizgajace się na mokrym badziewie na jakim jezdziłem w życiu) to płużyć bedzie troche mniej a w zimie to chyba najlepszą opcją jest jeżdzenie z "uśpionym" ESP wtedy potrafi zakręcic rogala Edytowane 7 Października 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 2.0i jest znacząco lżejszy i to głównie na przedniej osi tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 ESP to sobie uśpiłem Teraz czekam na śnieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Już sam start że świateł na śniegu w otoczeniu bezrasnej konkurencji wymusza uśmiech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Już sam start że świateł na śniegu w otoczeniu bezrasnej konkurencji wymusza uśmiech. nie wiem o której bezradnej konkurencji mówisz ale chyba masz na myśli auta z napędem na jedna oś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Już sam start że świateł na śniegu w otoczeniu bezrasnej konkurencji wymusza uśmiech. kiedys trafisz na jakiegos turbodiesla z haldexem i bedzie wstyd Edytowane 7 Października 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 ciekawe tylko gdzie masz zaśnieżone drogi wielopasmowe w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Jak będzie lód pod tym śniegiem a koła bez łańcuchów to żaden napęd nie pomoże. I tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Nie demonizujmy. Pewnie ze w trudnych warunkach i 4x4 może zawieść. Generalnie jednak oska do 4x4 jest nieporównywalna. Różnica w jeździe jest kolosalna. I coraz więcej jest samochód z "haldexami" X-drivami itd. Pamietam jak kiedyś stałem z Subaru na światłach swoim BMW e46. Było sporo śniegu i pamietam ze kierowca był tak pewny ze ruszył z opóźnieniem. Tylko ze nie wiedział ze moje e46 było w Xie Od tego samochodu nie chce jeździć nie 4x4. No chyba ze zabawka na rwd na ciepłe dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Już sam start że świateł na śniegu w otoczeniu bezrasnej konkurencji wymusza uśmiech. kiedys trafisz na jakiegos turbodiesla z haldexem i bedzie wstyd Przesadzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Tez mi sie wydaje ze nie ma co przesadzać. Protestuje zima , dotąd nie miałem sAWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Bedziesz zadowolony na 300% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Oj lubię zimę i śnieg Moja Żona mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Apropo sniegu. W poszukiwaniu białego puchu zapuściłem się dziś do Bukowiny i w okolice. Sniegu jak na lekarstwo : Zmieniłem też opony na zimowe Bridgeston'y. Przyjemnosc jazdy głównie na śliskim w porównaniu z seryjnymi geo wzrosła o 100%. W miejscach gdzie na geolandarach zawsze wyjeżdzałem podczas deszczu "pełnym ogniem" żeby zarzucic tyłem niczym w RWD na zimówkach nie jestem w stanie tego zrobić, płużenie przodu na sliskim jakby znikneło. Niestety spalanie wzrosło o +2l/100. W przyszłym roku kupuje letnie z prawdziwego zdarzenia a geo idą na śmietnik - i każdemu polecam taki zabieg. Jeżeli ktoś uważa że na geo auto jezdzi dobrze to po zmianie na "porzadne" opony bedzie zachwycony Edytowane 9 Października 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Apropo sniegu. W poszukiwaniu białego puchu zapuściłem się dziś do Bukowiny i w okolice. Sniegu jak na lekarstwo : Karas jedno z lepszych ujęć XV jakie w życiu widziałem włóczyliśmy się w tych samych okolicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 miło mi że się podoba Niestety zadnego XV'a na drodze nie spotkałem. Natomiast innych modeli Subaryn smiga tu calkiem sporo i co mnie zaskoczyło dużo nowej Vitary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J23 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) @Karas Super wyglada. Apropo opon: Gorsze od Geolandarow mialem tylko chinskie "cos" (przez tydzien w aucie zony) Jezeli ktos kupuje nowe auto "Subaru" powinien zrobic to co ja 18 miesiecy temu. Doplacic pare groszy i zazadac zmiany na inne. Od nich (Geolandar) jest wszystko (prawie) lepsze. Testowy Forester byl na Geolandarach. Kazdy ostry wjazd na Atobahn konczyl sie zazucaniem tylu lub jazda na wprost na skreconych mocno kolach (na "suchym"). Na mokrym bylo to juz wrecz niebezpieczne! Dziwie sie, ze ktos to wogole dopuscil na Europe. Edytowane 10 Października 2016 przez J23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się