Skocz do zawartości

Rozkład masy Subaru XV


Elvis116

Rekomendowane odpowiedzi

silnik 2.0i jest lzejszy niż SBD wiec pewnie tak. Płuży to fakt. Jak zmienisz opony na takie które choc troche "trzymają" na mokrym ( bo seryjne geolandary to IMO najbardziej slizgajace się na mokrym badziewie na jakim jezdziłem w życiu) to płużyć bedzie troche  mniej a w zimie to chyba najlepszą opcją jest jeżdzenie z "uśpionym" ESP wtedy potrafi zakręcic rogala :)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie demonizujmy. Pewnie ze w trudnych warunkach i 4x4 może zawieść. Generalnie jednak oska do 4x4 jest nieporównywalna. Różnica w jeździe jest kolosalna.

I coraz więcej jest samochód z "haldexami" X-drivami itd.

Pamietam jak kiedyś stałem z Subaru na światłach swoim BMW e46. Było sporo śniegu i pamietam ze kierowca był tak pewny ze ruszył z opóźnieniem. Tylko ze nie wiedział ze moje e46 było w Xie :) Od tego samochodu nie chce jeździć nie 4x4. No chyba ze zabawka na rwd na ciepłe dni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo sniegu. W poszukiwaniu białego puchu zapuściłem się dziś do Bukowiny i w okolice. Sniegu jak na lekarstwo :
7861b1795173c4c1.jpg

 

Zmieniłem też opony na zimowe Bridgeston'y. Przyjemnosc jazdy głównie na śliskim w porównaniu z seryjnymi geo wzrosła o 100%. W miejscach gdzie na geolandarach zawsze  wyjeżdzałem podczas deszczu "pełnym ogniem"  żeby zarzucic tyłem niczym w RWD na zimówkach nie jestem w stanie tego zrobić, płużenie przodu na sliskim jakby znikneło. Niestety spalanie wzrosło o +2l/100. W przyszłym roku kupuje letnie z prawdziwego zdarzenia a geo idą na śmietnik - i każdemu polecam taki zabieg. Jeżeli ktoś uważa że na geo auto jezdzi dobrze to po zmianie na "porzadne" opony bedzie zachwycony :)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Karas

Super wyglada.

 

Apropo opon:

Gorsze od Geolandarow mialem tylko chinskie "cos" (przez tydzien w aucie zony)

 

Jezeli ktos kupuje nowe auto "Subaru" powinien zrobic to co ja 18 miesiecy temu.

Doplacic pare groszy i zazadac zmiany na inne. Od nich (Geolandar) jest wszystko (prawie) lepsze.

 

Testowy Forester byl na Geolandarach.

Kazdy ostry wjazd na Atobahn konczyl sie zazucaniem tylu lub jazda na wprost na skreconych mocno kolach (na "suchym").

Na mokrym bylo to juz wrecz niebezpieczne!

Dziwie sie, ze ktos to wogole dopuscil na Europe.

Edytowane przez J23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...