Jump to content

Wiskoza


Recommended Posts

Jakis mistrz lepactwa przed tym jak zakupiłem moje gt, przy skrzyni z przełożeniem 4.111 zamontował dyfer tyl 3,9... samochód przestał jeździć, dyfer juz jest taki jaki ma byc lecz problemy nie ustały (w sumie nawet sie nie spodziewałem ze ustaną) oto one:

 

- podczas próby jazdy tylnia oś zatrzymuje sie w opór, do tego stopnia ze koła nie chcą sie kręcić.

- lewarek skrzyni biegów chodzi ciężko lecz na każdy bieg wbijam (z jednakowym oporem).

- na maksymalnie skręconych kołach upór ustępuje.

- czasami kiedy usiłuje jechać do przodu potem do tylu opór rownież ustępuje ale na chwilkę.

 

Wszystkie problemy dzieją sie podczas próby jazdy autem, nawet nie myśle o długiej jeździe.

 

Wizyta na kanale nie wykazała pęknięć oraz uszkodzeń pół osi i innych elementów napędu.

 

Wiem ze objawy padniętego wisko to stuki itp. Przy skręcaniu (u mnie nic takiego nie występuje) wręcz przeciwnie, auto przy pełnym skręcie nie stawia oporu.

 

Moze wiecie w czym tkwi problem. Sam juz nie wiem co mam robić.

Link to post
Share on other sites

Ustaliłem juz przyczynę ;) zmasakrowana wiskoza. Zestaw skrzynia, dyfer juz w drodze więc czekam, montuje i moge cieszyc się jazdą. Oto co zastałem w środku skrzyni ;)

post-27063-0-60275100-1475534528_thumb.jpg

Edited by Smookier
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...