Skocz do zawartości

Wiskoza


Smookier

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis mistrz lepactwa przed tym jak zakupiłem moje gt, przy skrzyni z przełożeniem 4.111 zamontował dyfer tyl 3,9... samochód przestał jeździć, dyfer juz jest taki jaki ma byc lecz problemy nie ustały (w sumie nawet sie nie spodziewałem ze ustaną) oto one:

 

- podczas próby jazdy tylnia oś zatrzymuje sie w opór, do tego stopnia ze koła nie chcą sie kręcić.

- lewarek skrzyni biegów chodzi ciężko lecz na każdy bieg wbijam (z jednakowym oporem).

- na maksymalnie skręconych kołach upór ustępuje.

- czasami kiedy usiłuje jechać do przodu potem do tylu opór rownież ustępuje ale na chwilkę.

 

Wszystkie problemy dzieją sie podczas próby jazdy autem, nawet nie myśle o długiej jeździe.

 

Wizyta na kanale nie wykazała pęknięć oraz uszkodzeń pół osi i innych elementów napędu.

 

Wiem ze objawy padniętego wisko to stuki itp. Przy skręcaniu (u mnie nic takiego nie występuje) wręcz przeciwnie, auto przy pełnym skręcie nie stawia oporu.

 

Moze wiecie w czym tkwi problem. Sam juz nie wiem co mam robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...