Jump to content

przełożenie dyfra w AT -> gc/gf


Recommended Posts

Czy każdy automat w subaru gc/gf ma to samo przełożenie ?

jeśli  tak to jakie ono jest ?

w mojej imprezie wszystko jest ok ale mam wrażenie że  dyfer ma za duże luzy - łapiąc za przegub przy dyfrze jest luz a kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu



 

Link to post
Share on other sites

Nie znam szczegółów twojego samochodu, ale na tej stronce wszystko pisze np:  http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_58/train/differential_transmission/

Możesz sobie wyklikać wszystkie modele i sprawdzić jakie mają przełożenie. At chyba w większości miały 4.111

Edited by szamann1
Link to post
Share on other sites

Nie znam szczegółów twojego samochodu, ale na tej stronce wszystko pisze np: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_58/train/differential_transmission/

Możesz sobie wyklikać wszystkie modele i sprawdzić jakie mają przełożenie. At chyba w większości miały 4.111

Dzięki

 

 

Moja skrzynia to TZ102ZR5AA.

Link to post
Share on other sites

To na 100% masz 4.111

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_60/automatic_transmission/at_transmission_assembly/


 

 

kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu

Może półoś krzywa? Albo przegub padł? Dyfer jak nie wydaje podejrzanych dźwięków powinien być ok. Oczywiście wycieczka do ogarniętego mechanika powinna wyjaśnić sprawę.

Link to post
Share on other sites

To na 100% masz 4.111

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_60/automatic_transmission/at_transmission_assembly/

 

kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu

Może półoś krzywa? Albo przegub padł? Dyfer jak nie wydaje podejrzanych dźwięków powinien być ok. Oczywiście wycieczka do ogarniętego mechanika powinna wyjaśnić sprawę.

W aucie jest cisza. Żadnych wyć itp. Luz jest ewidentnie w dyfrze bo lapiac za przeguby i szarpiąc nimi widzę jak pracuje element dyfra.

 

Moje auto bylo troche zaniedbane przez poprzednich właścicieli. Dlatego powoli doprowadzam do porządku wszystko.

Link to post
Share on other sites

Mówisz o przednim dyfrze ? Jak nie wyje to można spróbować regulować takimi nakrętkami koronkowymi. - i powinien to robić ktoś ogarnięty bo łatwo zniszczyć kolo talerzowe.

Link to post
Share on other sites

Mówisz o przednim dyfrze ? Jak nie wyje to można spróbować regulować takimi nakrętkami koronkowymi. - i powinien to robić ktoś ogarnięty bo łatwo zniszczyć kolo talerzowe.

tylny dyfer.

 

Skrzynia czeka na wymianę na inna i mysle czy od razu założyć inny dyfer

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...