Skocz do zawartości

Kubica "nowy rozdział"


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to z braku laku też zobaczył bym RK w tej serii. Tylko do tej pory w kółko było wałkowane, ze na ciasnych ulicznych torach RK ma problemy z prowadzeniem single seatera. Chyba, że Robert w swoim stylu wyolbrzymia problem i traci powiedzmy 0,05 do max 0,1s na co w takich wyścigach melexów może przymknąc oko, bo i tak najważniejsze by było ponowne obycie się z charakterystyką wyścigów sprinterskich i całej otoczki i smaczkami z niej związaną.

 

Ale co by nie mówić podoba mi się kierunek w jakim ostatnio (chyba, bo z nim to nigdy nie wiadomo nic do końca) Robert podąża. A jeszcze bardziej by mi się podobał jakby dogadał się z PSA i przejeździł sobie kilka weekendów w zespole DSa po to by w przyszłym roku zapewnić sobie fotelik w C3ce za np. Stefanka Lefebvre :)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzylo sie ze bedac w Berlinie w zeszlym roku zalapalem sie na wyscig formuly e (co prawda zza barier ale podpatrzylem jak to wyglada) i powiem ze jestem pozytywnie nastawiony co do tej klasy ;) zlosliwie mozna powiedziec ze odkurzacze, ale stojac 5 metrow od toru(ulicy) wrazenia akustyczne byly mega ;) takze dla Roberta ta klasa bylaby sprawdzianem czy jest w stanie przejechac sezon czy nawet jego polowe w warunkach ciasnych ulic i single seaterow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, konar napisał:

Chyba, że Robert w swoim stylu wyolbrzymia problem i traci powiedzmy 0,05 do max 0,1s na co w takich wyścigach melexów może przymknąc oko (,,,)

 

Ciekawa teza. Czasy z Q z Buenos Aires:

1. Lucas Di Grassi (Abt) 1.09,404
2. Jean-Éric Vergne (Techeetah) 1.09,598
3. Sébastien Buemi (Renault e.DAMS) 1.09,825
4. Oliver Turvey (NextEV) 1.10,075
5. Nelson Piquet Jr (NextEV) 1.11,274
6. Nicolas Prost (Renault e.DAMS) 1.09,442
7. Mitch Evans (Jaguar) 1.09,505
8. Felix Rosenqvist (Mahindra) 1.09,681
9. Jérôme d'Ambrosio (Dragon) 1.09,697
10. Sam Bird (DS Virgin) 1.09,839
11. Stéphane Sarrazin (Venturi) 1.10,100
12. Nick Heidfeld (Mahindra) 1.10,152
13. Robin Frijns (Andretti) 1.10,172
14. Loïc Duval (Dragon) 1.10,257

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jacky X napisał:

@TurdziGT jeździłeś teslą i Ci się nie podobało czy tak teoretycznie wykluczasz przyjaźń?

PS.Szkoda że Kubek nie skomentował testów.

Jeździłem i jezdze paroma EV bo mam nawet firmowy jeden w pracy , jezdziem tez Tesla i za poza oczywistymi zalegam EV nigdy bym nie wybrał tego typu auta ponad konwencjonalnym samochod.

Jako koncepcja na widowisko bez dźwięku jest to kompletnie niezrozumiałe jak to mozna sprzedać i zainteresować tym ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubica mówił o ograniczeniach na ciasnych ulicznych torach wynikających z jego kontuzji w połączeniu z ciasnym kokpitem F1, być może w Formule E kokpity są większe. Nazwiska gwarantują wiarę w rozwój tej dyscypliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, turdziGT napisał:

Jeździłem i jezdze paroma EV bo mam nawet firmowy jeden w pracy , jezdziem tez Tesla i za poza oczywistymi zalegam EV nigdy bym nie wybrał tego typu auta ponad konwencjonalnym samochod.

Jako koncepcja na widowisko bez dźwięku jest to kompletnie niezrozumiałe jak to mozna sprzedać i zainteresować tym ludzi.

A to sorki, bo ja lubię elektryki właśnie teoretycznie. Widziałem parę ale nie jeździłem żadnym.

Jak można sprzedać widowisko elektryczne ? ano trzeba myśleć ,że preferencje ludzi się zmieniają. Dwie dekady temu dziwnym było płacenie bez..... pieniędzy. A dziś ?

Ja myślę,że dożyjemy czasów gdzie bolidy nie tylko będą elektryczne ale i .... kierowca będzie siedział poza bolidem. połączenie drona z symulatorem :) Ale to nie topic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak F1 odejdzie do lamusa (a to tylko kwestia czasu) to FE będzie musiało zdobyć popularność :D 

 

A tak jeszcze a propos: 15-20 lat temu wróżono koniec ropy i że w ogóle cywilizacja się zawali a wygląda na to, że zanim ropa się skończy to cały świat już będzie używał energii odnawialnych ;) Osobiście uważam, że dzisiejsze "problemy" elektryków że trzeba je ładować, że mały zasięg czy coś za kilka lat nie będę miały znaczenia kiedy całe samochody będą wielkim generatorem prądu --> lakier z fotowoltaiką, opony tworzące energię podczas jazdy, jakieś turbiny które w trakcie jazdy będą ładować aku oraz odzyskiwanie energii z hamowania czy nawet ładowanie się akumulatorów od ładowarek zamontowanych w drodze (w trakcie jazdy).

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Lepszy Rallycross, niż te nudne wyścigi długodystansowe....Ale jednaj, jak na to nie patrzeć, to sport dla byłych gwiazd motorsportu. A nie takim nam się jeszcze Robert powinien jawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Adi napisał:

Lepszy Rallycross, niż te nudne wyścigi długodystansowe....Ale jednaj, jak na to nie patrzeć, to sport dla byłych gwiazd motorsportu. A nie takim nam się jeszcze Robert powinien jawić.

No nie wiem czy dla byłych gwiazd... Faktycznie jest ich tam trzech i jeden "cyrkowiec" z youtuba, ledwo jedną kwalifikacje zapełnią:P

10 godzin temu, Kukson napisał:

Fajna opcja ale za kilka lat.

Młodsi też startują...

3 godziny temu, konar napisał:

Dla mnie grube jest tylko WRC i F1 ;)

No F1 to już jest takie grube... jak modelki na wybiegu:wacko: 

Trzeba obejrzeć kilka eliminacji, przynajmniej można je zobaczyć w normalnej tv i są pełne relacje... Lepsze to niż słuchanie wrc w radiu internetowym albo ścinającego streama z F1 przy którym i tak sie zaśnie szybciej niż przy kominku z drinem:D

Kubica do rallycrossu:thumbup:

Edytowane przez Mateusz22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, ja w tym sezonie dzięki walce Merc-Ferrari stawiam F1 pod względem atrakcyjności i rywalizacji bardzo wysoko, zaraz za WRC i na równi z MotoGP. 

Rallycross -  fajna sprawa, sam śledzę tą serię od czasu nadania statusu MŚ i chętnie bym tam zobaczył Roberta. Jest sporo młodych kierowców, dyscyplina wciąż się rozwija, mocno kontaktowa seria. Dobra opcja na drugi etat tak jak to robił w poprzednich sezonach Ekstrom czy jazdę dla funu. Tylko pytanie, czy dla RK nie stanowiłaby problemu zmiana biegów lewarkiem, bo przepisy taką właśnie uwzględniają.

Myślę, że RK ze swoją naturalną szybkością, dbałością o każdy detal + dosiwadczeniem rajdowym i torowym byłby prawdziwym killerem nie gorszym od Ekstroema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz 22, źle mnie zrozumiałeś, nie chciałem nic ująć Rallycrossowi, bardzo mi się podoba ten sport i ta prawdziwa, ostra rywalizacja. 

Pisząc o byłych gwiazdach motorsportu miałem na myśli najwyższe serie tegoż sportu. Takich właśnie byłych gościmy obecnie w RC. Mamy też pełno mocnych młodych i sporo doświadczonych weteranów, ale przyznasz, że żaden Hansen, ani Ericson nie osiągnęli nic w zdecydowanie wyższych seriach....może nie chcieli ;) 

14 minut temu, carfit napisał:

dobranoc :) 

Różnie można to rozumieć ;) ...ale wolałbym Twoje wpisy w rajdowym wątku, a nie w nowym rozdziale, który dla mnie zapchajdziurą w tak pięknej karierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...