konar Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Szczerze to z braku laku też zobaczył bym RK w tej serii. Tylko do tej pory w kółko było wałkowane, ze na ciasnych ulicznych torach RK ma problemy z prowadzeniem single seatera. Chyba, że Robert w swoim stylu wyolbrzymia problem i traci powiedzmy 0,05 do max 0,1s na co w takich wyścigach melexów może przymknąc oko, bo i tak najważniejsze by było ponowne obycie się z charakterystyką wyścigów sprinterskich i całej otoczki i smaczkami z niej związaną. Ale co by nie mówić podoba mi się kierunek w jakim ostatnio (chyba, bo z nim to nigdy nie wiadomo nic do końca) Robert podąża. A jeszcze bardziej by mi się podobał jakby dogadał się z PSA i przejeździł sobie kilka weekendów w zespole DSa po to by w przyszłym roku zapewnić sobie fotelik w C3ce za np. Stefanka Lefebvre 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_B Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Zdarzylo sie ze bedac w Berlinie w zeszlym roku zalapalem sie na wyscig formuly e (co prawda zza barier ale podpatrzylem jak to wyglada) i powiem ze jestem pozytywnie nastawiony co do tej klasy zlosliwie mozna powiedziec ze odkurzacze, ale stojac 5 metrow od toru(ulicy) wrazenia akustyczne byly mega takze dla Roberta ta klasa bylaby sprawdzianem czy jest w stanie przejechac sezon czy nawet jego polowe w warunkach ciasnych ulic i single seaterow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 2 godziny temu, konar napisał: Chyba, że Robert w swoim stylu wyolbrzymia problem i traci powiedzmy 0,05 do max 0,1s na co w takich wyścigach melexów może przymknąc oko (,,,) Ciekawa teza. Czasy z Q z Buenos Aires: 1. Lucas Di Grassi (Abt) 1.09,404 2. Jean-Éric Vergne (Techeetah) 1.09,598 3. Sébastien Buemi (Renault e.DAMS) 1.09,825 4. Oliver Turvey (NextEV) 1.10,075 5. Nelson Piquet Jr (NextEV) 1.11,274 6. Nicolas Prost (Renault e.DAMS) 1.09,442 7. Mitch Evans (Jaguar) 1.09,505 8. Felix Rosenqvist (Mahindra) 1.09,681 9. Jérôme d'Ambrosio (Dragon) 1.09,697 10. Sam Bird (DS Virgin) 1.09,839 11. Stéphane Sarrazin (Venturi) 1.10,100 12. Nick Heidfeld (Mahindra) 1.10,152 13. Robin Frijns (Andretti) 1.10,172 14. Loïc Duval (Dragon) 1.10,257 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Sporo kierowców z doświadczeniem z F1.Czy to możliwe że kiedyś FE będzie bardziej popularna od F1??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 3 godziny temu, Jacky X napisał: @TurdziGT jeździłeś teslą i Ci się nie podobało czy tak teoretycznie wykluczasz przyjaźń? PS.Szkoda że Kubek nie skomentował testów. Jeździłem i jezdze paroma EV bo mam nawet firmowy jeden w pracy , jezdziem tez Tesla i za poza oczywistymi zalegam EV nigdy bym nie wybrał tego typu auta ponad konwencjonalnym samochod. Jako koncepcja na widowisko bez dźwięku jest to kompletnie niezrozumiałe jak to mozna sprzedać i zainteresować tym ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Jeśli kierowcy na "emeryturę" będą przechodzić z FE do F1 to może będzie popularniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Kubica mówił o ograniczeniach na ciasnych ulicznych torach wynikających z jego kontuzji w połączeniu z ciasnym kokpitem F1, być może w Formule E kokpity są większe. Nazwiska gwarantują wiarę w rozwój tej dyscypliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 8 godzin temu, turdziGT napisał: Jeździłem i jezdze paroma EV bo mam nawet firmowy jeden w pracy , jezdziem tez Tesla i za poza oczywistymi zalegam EV nigdy bym nie wybrał tego typu auta ponad konwencjonalnym samochod. Jako koncepcja na widowisko bez dźwięku jest to kompletnie niezrozumiałe jak to mozna sprzedać i zainteresować tym ludzi. A to sorki, bo ja lubię elektryki właśnie teoretycznie. Widziałem parę ale nie jeździłem żadnym. Jak można sprzedać widowisko elektryczne ? ano trzeba myśleć ,że preferencje ludzi się zmieniają. Dwie dekady temu dziwnym było płacenie bez..... pieniędzy. A dziś ? Ja myślę,że dożyjemy czasów gdzie bolidy nie tylko będą elektryczne ale i .... kierowca będzie siedział poza bolidem. połączenie drona z symulatorem Ale to nie topic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Jak F1 odejdzie do lamusa (a to tylko kwestia czasu) to FE będzie musiało zdobyć popularność A tak jeszcze a propos: 15-20 lat temu wróżono koniec ropy i że w ogóle cywilizacja się zawali a wygląda na to, że zanim ropa się skończy to cały świat już będzie używał energii odnawialnych Osobiście uważam, że dzisiejsze "problemy" elektryków że trzeba je ładować, że mały zasięg czy coś za kilka lat nie będę miały znaczenia kiedy całe samochody będą wielkim generatorem prądu --> lakier z fotowoltaiką, opony tworzące energię podczas jazdy, jakieś turbiny które w trakcie jazdy będą ładować aku oraz odzyskiwanie energii z hamowania czy nawet ładowanie się akumulatorów od ładowarek zamontowanych w drodze (w trakcie jazdy). Edytowane 5 Maja 2017 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No coz chcemy tego czy nie ale ponoc swiat idzie do przodu ,oby się tylko nie okazalo ,ze dobrze już bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Nasz Robuś testuje LMP1 na Monzie ! Towarzysz Carfit melduje , co w trawie piszczy! Natentychmiast! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Czerwiec się zbliża i czekamy na newsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Bedzie testował LMP2. Jak dla mnie to z postu carfita wynikało, że bedzie coś grubszego od tego, ale to tylko moja interpretacja Oby coś się ruszyło, mnie dalej serce się kraja na myśl, że nie ma go na oesach MŚ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ja mam już po zapowiedziach Carfita prawie zarezerwowaną Sardynię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Teraz to? http://wrc.net.pl/kubica-w-rallycrossie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Lepszy Rallycross, niż te nudne wyścigi długodystansowe....Ale jednaj, jak na to nie patrzeć, to sport dla byłych gwiazd motorsportu. A nie takim nam się jeszcze Robert powinien jawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Fajna opcja ale za kilka lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 14 godzin temu, konar napisał: Jak dla mnie to z postu carfita wynikało, że bedzie coś grubszego od tego, ale to tylko moja interpretacja LeMans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Dla mnie grube jest tylko WRC i F1 A Le Mans Robert wykluczył w rozmówce z Gutowskim. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) 10 godzin temu, Adi napisał: Lepszy Rallycross, niż te nudne wyścigi długodystansowe....Ale jednaj, jak na to nie patrzeć, to sport dla byłych gwiazd motorsportu. A nie takim nam się jeszcze Robert powinien jawić. No nie wiem czy dla byłych gwiazd... Faktycznie jest ich tam trzech i jeden "cyrkowiec" z youtuba, ledwo jedną kwalifikacje zapełnią 10 godzin temu, Kukson napisał: Fajna opcja ale za kilka lat. Młodsi też startują... 3 godziny temu, konar napisał: Dla mnie grube jest tylko WRC i F1 No F1 to już jest takie grube... jak modelki na wybiegu Trzeba obejrzeć kilka eliminacji, przynajmniej można je zobaczyć w normalnej tv i są pełne relacje... Lepsze to niż słuchanie wrc w radiu internetowym albo ścinającego streama z F1 przy którym i tak sie zaśnie szybciej niż przy kominku z drinem Kubica do rallycrossu Edytowane 23 Maja 2017 przez Mateusz22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 http://eurosport.onet.pl/motorowe/robert-kubica-testuje-na-torze-monza/whm4pk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Eee tam, ja w tym sezonie dzięki walce Merc-Ferrari stawiam F1 pod względem atrakcyjności i rywalizacji bardzo wysoko, zaraz za WRC i na równi z MotoGP. Rallycross - fajna sprawa, sam śledzę tą serię od czasu nadania statusu MŚ i chętnie bym tam zobaczył Roberta. Jest sporo młodych kierowców, dyscyplina wciąż się rozwija, mocno kontaktowa seria. Dobra opcja na drugi etat tak jak to robił w poprzednich sezonach Ekstrom czy jazdę dla funu. Tylko pytanie, czy dla RK nie stanowiłaby problemu zmiana biegów lewarkiem, bo przepisy taką właśnie uwzględniają. Myślę, że RK ze swoją naturalną szybkością, dbałością o każdy detal + dosiwadczeniem rajdowym i torowym byłby prawdziwym killerem nie gorszym od Ekstroema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 4 minuty temu, carfit napisał: dobranoc Gasimy światło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Mateusz 22, źle mnie zrozumiałeś, nie chciałem nic ująć Rallycrossowi, bardzo mi się podoba ten sport i ta prawdziwa, ostra rywalizacja. Pisząc o byłych gwiazdach motorsportu miałem na myśli najwyższe serie tegoż sportu. Takich właśnie byłych gościmy obecnie w RC. Mamy też pełno mocnych młodych i sporo doświadczonych weteranów, ale przyznasz, że żaden Hansen, ani Ericson nie osiągnęli nic w zdecydowanie wyższych seriach....może nie chcieli 14 minut temu, carfit napisał: dobranoc Różnie można to rozumieć ...ale wolałbym Twoje wpisy w rajdowym wątku, a nie w nowym rozdziale, który dla mnie zapchajdziurą w tak pięknej karierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się