vtec Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) ogólny wątek o LPG jest tak duży ze znaleźć coś temu "konia z rzędem". chyba że założę swój wątek o Tribeca ... plan jest taki: 1. Wymiana wtrysku - GW. 2. Jak wystąpi podobny przypadek na wymienionym wtrysku lub innym, wymiana wszystkich na inne. 3. Wymiana kostek przy wtryskach paliwa, bo szczerze powiem ta nierówna praca silnika nawet na benzynie jest wg mnie bardzo trafna diagnoza, obstawiam szanse na 80%. 4. Regulacja zaworów powyżej 42kPa przy MAP na gazie. 5. Inne, ewentualne tzw. niespodzianki związane z sytuacją opisywaną powyżej. Edytowane 6 Marca 2017 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 15 minut temu, vtec napisał: chyba że założę swój wątek o Tribeca ... Myślę że to dobry pomysł, a moderator powinien scalić całość pod odpowiednim tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 dobra, reduktor jest z oznaczenem SM, czyli ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Podłączał ktoś kabel vag kkl pod Forestera 2.0 n/a MY04 używając programu Freessm? Nie mogę się połączyć. Porty ustawione takie same w menadżerze urządzeń jak i Freessm. Kabel sprawdzałem z vcds lite i vag com w aucie grupy vag i działa poprawnie. Kabel kupiłem na tej aukcji: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7336003298 Edytowane 28 Października 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 4 godziny temu, yaroz napisał: Kabel kupiłem na tej aukcji: dokładnie takim kablem łącze się bezproblemowo z Tribecą. Może w Twoim przypadku masz problem z którymś z pinów w gnieździe OBD. Inne urządzenia łącza się Twoim samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Byłem w warsztacie na czytaniu błędów i nie było problemu. Elm bluetooth łączy się bez problemu. Próbowałem jeszcze Romraider'a, ECU Explorer, scanxl, pcmscan, brak połączenia z tym kablem. Edytowane 28 Października 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Ja też mam identyczny kabel kkl i zero problemów z leczeniem się z tribeca przez ssmWysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Jaki system macie na lapkach? Może Subaru nie lubi windows 8? A może to wina chipu kabla w menadżerze pokazuje mi ch340?A może wina instalki Freessm? Skąd ściągaliscie Freessm?Kabel sprawdzałem na 2 autach, VW Golf Plus i VW Polo i łączy się z nimi poprzez vcds lite i vag com. Nie wiem dlaczego z moim Forester'em ma problem. Edytowane 28 Października 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUEST Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Spróbuj połączenia z wyłączoną zaporą windows i innymi jeżeli są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Ja używam Win7 x64, ale może zanim wyrzucisz lapka przez okno, pożycz od kogoś inny kabel VAG. Ja na początku kupiłem kabel Viaken KKL, który według sprzedawcy miał się łączyć z Subaru. Za cholerę nie szło skomunikować się z samochodem. Pożyczyłem od znajomka własnie taki niebieski kabel i bum z automatu wszystko się połączyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Win 7 64Wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zły Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Odswieże temat choć z innej strony. Zakupiłem taki kabel https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html Forek 2.0 manulal 2005. Zgodnie z zaleceniem mam zainstalowany FreeSSm. Sterowniki są zainstalowane prawidłowo, wszystko łączy się poprawnie, mogę ustawić podglad parametrów pracy. Nie działają dwie rzeczy. Nie mogę skasować żadnego błędu (mam tylko od pompy powietrza wtórnego i w sumie dlatego kupiłem interfejs, pojawił się od przepustnicy ale została wyczyszczona i jest Ok tyle ze błąd został w pamięci bo jako świeży już się nie pojawia). Druga rzecz to nie mogę wykonać żadnego z dostępnych w programie testów bo wyskakuje brak połączenia. Śle skoro brak połączenia to jakim cudem mogę odczytać inne rzeczy. Pisalem do Viakena. Jedno ze powinienem uruchomić program jako administrator co zrobiłem i nic nie dało. Druga diagnoza ze problem jest po stronie programu. Sprawdzalem u znajomego na lapku, sterownik Ok, program pobrany z innego miejsca i to samo. Wszystko widać tylko nie można skasować błędu ani zrobić testów. Zaopatrzylem sie w to żeby skasować przed przeglądem aby się diagnosta nie czepiał i sprawdzać czy cod innego nie wyskakuje a później będę szukał rozwiązania z ta pompa, ale jak widać narazie d...pa. Ma ktoś pomysł na ten problem, ewentualnie sprawdzony inny działający zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 7 minut temu, Zły napisał: Odswieże temat choć z innej strony. Zakupiłem taki kabel https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html Forek 2.0 manulal 2005. Zgodnie z zaleceniem mam zainstalowany FreeSSm. Sterowniki są zainstalowane prawidłowo, wszystko łączy się poprawnie, mogę ustawić podglad parametrów pracy. Nie działają dwie rzeczy. Nie mogę skasować żadnego błędu (mam tylko od pompy powietrza wtórnego i w sumie dlatego kupiłem interfejs, pojawił się od przepustnicy ale została wyczyszczona i jest Ok tyle ze błąd został w pamięci bo jako świeży już się nie pojawia). Druga rzecz to nie mogę wykonać żadnego z dostępnych w programie testów bo wyskakuje brak połączenia. Śle skoro brak połączenia to jakim cudem mogę odczytać inne rzeczy. Pisalem do Viakena. Jedno ze powinienem uruchomić program jako administrator co zrobiłem i nic nie dało. Druga diagnoza ze problem jest po stronie programu. Sprawdzalem u znajomego na lapku, sterownik Ok, program pobrany z innego miejsca i to samo. Wszystko widać tylko nie można skasować błędu ani zrobić testów. Zaopatrzylem sie w to żeby skasować przed przeglądem aby się diagnosta nie czepiał i sprawdzać czy cod innego nie wyskakuje a później będę szukał rozwiązania z ta pompa, ale jak widać narazie d...pa. Ma ktoś pomysł na ten problem, ewentualnie sprawdzony inny działający zestaw? Jak masz awarię pompy powietrza albo wywaloną to zwykłym kablem tego nie zrobisz, potrzebujesz kabel Tactrix i np. EcuFlash żeby wyłączyć ten błąd w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zły Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Ok, ale innych rzeczy z tego samego powodu nie można usunąć? Pompa działa sama w sobie bo była sprawdzana, problem jest z jednym zacinającym się zaworem. Na stronie tactrix piszą ze nie jest on wymagany do Forestera chyba ze mówią tylko o tych w US?! Natomiast w chińskich "odpowiednikach" nie ma nic żeby obsługiwały silnik 2.0. Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zły Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Eeee przepraszam, teraz zauważyłem ze wdepnalem w Tribece, nie doczytałem do końca tylko sam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Ok, ale innych rzeczy z tego samego powodu nie można usunąć? Pompa działa sama w sobie bo była sprawdzana, problem jest z jednym zacinającym się zaworem. Na stronie tactrix piszą ze nie jest on wymagany do Forestera chyba ze mówią tylko o tych w US?! Natomiast w chińskich "odpowiednikach" nie ma nic żeby obsługiwały silnik 2.0. Jeżeli usterka występuje to błędu nie skasujesz. Za pomocą kabla Tactrix możesz go wyłączyć. Dotyczy to wszystkich błędów (no prawie ) Kabel współpracuje ze wszystkimi Subaru, tylko trzeba mieć trochę pojęcia o programowaniu ECU. Chińskich podróbek ja bym nie ryzykował, spalenie ECU potem sporo kosztuje. Zresztą taniej wyjdzie podjechać do kogoś, kto już ma kabelek i wie co i jak. Do mnie masz trochę daleko, szukaj u siebie kogoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zły Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Ok dzięki za wyjaśnienie. To jeszcze jedno pytanie laika. Jakim cudem zatem gdy byłem na sprawdzeniu lpg skasowali ten błąd? Mówili ze go kasowali skoro przy pompie i zaworach nie dłubali czyli problem nie jest usunięty i nie było go 4 -5 i znów się pojawił?! To chyba naprawdę musiałby być nie lada zbieg okoliczności ze chwilowo wszystko akurat zadziałało. Po prostu nie ogarniam jak jest on kasowany mimo ze przyczyna nie jest usuwana bo już kilka razy był skasowany i dlaczego nie da się usunąć drugiego błędu mimo ze usterka jest usunięta czyli problem z przepustnica. Jezdzilem z podglądem i nie pojawia się już widnieje tylko jako zapisany. Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Nie rozkminiałem tego ale w autach z EJ204 zestaw KKL i FreeSSM nie kasuje błędów, z kolei byle jaki ELM z programem do wszystkiego już bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się