Jump to content

Padnięta skrzynia ?


Recommended Posts

Kupując gt nie zastanawiałem czy czy skrzynia padnie, lecz kiedy padnie :) stało sie to nader szybko lecz chciałbym sie utwierdzić w przekonaniu. Skrzynia spisywała sie swietnie, nie było problemu z wrzucaniem biegu, ani raz nawet nie zgrzytla. Wczoraj przyspieszając na 2jce usłyszałem głośny strzał po czym od razu sie zatrzymałem. Problem: lewarek zaczął cieżko chodzic lecz wszystkie biegi wchodzą i na kazdym moge pojechać, po przejechaniu paru metrow znowu słychać głośny strzał i napęd sie blokuje (nie do zera lecz znacznie) cały czas tylnia os stawia opór jakby byk lekko ręczny zaciśnięty, kierownica zaczęła chodzic super lekko (pół oś rozwalona ?) biegi dalej wchodzą bez zgrzytu wiec nie wiem co o tym myślec. Pytanie: czy to na pewno skrzynia ?

Link to post
Share on other sites

auto  na podnośnik  i do sprawdzenia czy  coś się nie poddało tj ktoraś z polośi

 

blokowanie napędu  to  objaw jak centralny mechanizm różnicowy, tj wiskoza,  jest usmażona i masz stale zblokowany napęd.

Link to post
Share on other sites

Auto w Poniedziałek poleci na kanał... Ale wiecie jak to jest z czekaniem :( nie wytrzymałem... Podniosłem auto wrzuciłem bieg, wszystkie koła oprócz lewego przedniego sie kręcą. Mechanizm różnicowy zmielony ?

Edited by Smookier
Link to post
Share on other sites

na pewno uszkodzony przegub przedniej lewej półosi, ale to może być już skutek uprzednio usmażonej wiskozy w centralnym dyfrze co może być znów skutkiem nieprawidłowych (różnych) obwodów tylnych i przednich kół lub ewentualnie ktoś założył tylny dyfer o niewłaściwym przełożeniu

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...