BartZ Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Można też kupić nowe tłoki sti przecież Do codziennej jazdy pomysł bardzo dobry, tylko ori tłok kosztuje coś 1500-2000 zł za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Można też kupić nowe tłoki sti przecież Do codziennej jazdy pomysł bardzo dobry, tylko ori tłok kosztuje coś 1500-2000 zł za sztukę Ileeeeeeee....... to używane sti z nowymi pierścieniami i tez będzie git Edytowane 21 Września 2016 przez wojnakrzys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Można też kupić nowe tłoki sti przecież Do codziennej jazdy pomysł bardzo dobry, tylko ori tłok kosztuje coś 1500-2000 zł za sztukę Może to jednak cena za komplet, bo w internetach można kupić po 80$ za sztuke (o ile mówimy o 2.5 do sti). Troche drożej u nas zawsze bywa, powiedzmy jakies 1.5x ale nie 5 razy (no przynajmniej taką mam nadzieję ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 SUBARU STI,charakter,szybki bez ramek,blue mica, i ten dźwięk ...........to tyleNo właśnie, zależy co się chce i jak rozpatruje, Evo jest po prostu szybsze i bardziej pancerne . Choć to też bardziej legenda, bo jak rozmawiałem z mechanikami serwisującymi rajdowe miśki i zapytałem co w tym samochodzie się najczęściej psuje, to odpowiedzieli, że mamy za mało dnia, żeby opowiedzieć Generalnie teraz kupiłbym na pewno EVO, ale ja nad wygląd czy dźwięk bardziej cenie performance . Na ulice i do sporadycznych wypadów na tor subaru, do ścigania evo - tak to widzę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Zapomniałeś dodać o mocnych hondach, też mają coś do powiedzenia. Generalnie uchodzą za najbardziej pancerne nawet od Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Oryginalne nowe tłoki do mojego (ex) sti 2002 (czyli wiadomo, bug 2.0) kosztowały bodajże 1600 netto za SZTUKĘ Na bank. Założyłem więc, że do 2,5 będą w podobnej cenie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Oryginalne nowe tłoki do mojego (ex) sti 2002 (czyli wiadomo, bug 2.0) kosztowały bodajże 1600 netto za SZTUKĘ Na bank. Założyłem więc, że do 2,5 będą w podobnej cenie A zatem to kolejny argument za 2.5 (wiem, słaby bo nikt po rezebraniu silnika nie będzie wstawiał do niego standardowych tłoków ) ...wybrałbym Evo, też się psują choć w mniejszym stopniu a naprawa jest znacznie tańsza. No to coś się musiało baaardzo drastycznie zmienić w ciągu ostatniego roku, zarówno jeśli chodzi o ceny w serwisach Mitsu jak i awaryjność. Byłem o tyci, tyci od zakupu Evo X i (jak już kiedyś pisałem na tym forum) to co m.in. mnie zastanowiło to segregator z fakturami za serwis tego samochodu (grubo ponad 100 tys. z ostatniego półtora roku) dla mnie to był szok, biorąc pod uwagę, że to było auto bezwypadkowe, zadbane, nie upalane, jedno z trzech tego człowieka, właściciel pedant a jego utrzymanie (naprawy nie mody) tyle kosztują! - cały czas pamiętam ostatnią fakturę na 15k za tylny dyfer. Jak o tym rozmawiałem z jednym ewelinowcem to powiedział, że 100kpln/rok to może nie norma ale tez żaden sf - po prostu "you have to pay to play"... To że silnik jest pancerny to nie znaczy że całe auto takie jest, jest jeszcze wiele innych podzespołów które lubią się psuć a kosztują krocie. Ja chyba wolę mieć w samochodzie jedno słabe ogniwo które można ogarnąć za 15-20 k (a za 30-35k zrobić silnik dwa razy bardziej pancerny od seryjnego evo) niż co chwila walczyć z czymś innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Tak sobie czytam i pytanie mam - czy do cywilnej dynamicznej jazdy po mieście ( stanie w korkach też się zdarza) włożyć lepszy termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Zapomniałeś dodać o mocnych hondach, też mają coś do powiedzenia. Generalnie uchodzą za najbardziej pancerne nawet od Evo.Problem, że są szybkie ale na suchym asfalcie a ja mam na myśli rajdy a więc też szutry gdzie 4x4 to podstawa . Tak sobie czytam i pytanie mam - czy do cywilnej dynamicznej jazdy po mieście ( stanie w korkach też się zdarza) włożyć lepszy termostat?Bez sensu. U mnie nawet na ostrych pojeżdżawkach seryjny dawał radę a w mieście nie ma szans tak pojeździć . @@pb2004 ma rację. Evo szybkie i wytrzymałe, ale zdecydowanie droższe w eksploatacji, choć to nie reguła że ma się psuć wszystko . Kolega kupił świeżo zbudowane evo X i przejeździł w amatorskich rajdach rok. O dziwo padł tylko sterownik pompy dyfrów, 2 razy ukręcił półoś i raz urwała się podpora wału. Poza tym elementy eksploatacyjne jak opony, hamulce itd. Koszty nie były jakieś koszmarne, ale auto praktycznie nowe. Po roku sprzedał praktycznie za pieniądze za jakie kupił i białas pojechał a w zasadzie popłynął do... Ugandy . Edytowane 21 Września 2016 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Evo szybkie i wytrzymałe, Fakt , ale czy na codzien dobre? Jechalem 9 i szczerze masakra! Jak można takim autem się poruszać po mieście...?Myślałem ze Sti jest ciężkie ale myliłem się :)Dźwięk prostota obsługi i w miarę elastyczny styl jazdy bije evo na łopatki. Zmieniłem zdanie co do EVO o 180 stopni co do eksploatacji na codzien. Na pewno nadaje sie tylko do jednego -Upalanie Ps. Ja swojego Forka nie zamienił bym nawet na Makinena . Edytowane 21 Września 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Fakt , ale czy na codzien dobre? Jechalem 9 i szczerze masakra! Jak można takim autem się poruszać po mieście...? Moim zdaniem nawet najbardziej cywilizowanym Evo czyli X SST się nie da, aczkolwiek "najtwardsi z najtwardszych spośród najtwardszych" dają radę (aczkolwiek mam podejrzenie, że tacy z nich ludzie jak z Caster Semenyii kobieta). O moich wrażeniach z cyklu sti vs evo pisałem tu: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/89785-lata-ktoś-evo-x/?p=2490098 i zdania nie zmienię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Sti też potrafi być kosztowne mnie w przyszłości mam nadzieje że nie szybko .... zobaczymy w końcu JDM bedzie czekać kompletny remont silnika, przygotowałem się na to. Ale jak powiedzieli w MTS w mojej eksploatacji nie powinno to mieć miejsca jak po min 100 tysiącach km czyli za 10 lat może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Evo szybkie i wytrzymałe,Fakt , ale czy na codzien dobre? Przeczytaj co napisałem kilka postów wyżej Sti też potrafi być kosztowne mnie w przyszłości mam nadzieje że nie szybko .... zobaczymy w końcu JDM bedzie czekać kompletny remont silnika, przygotowałem się na to. Ale jak powiedzieli w MTS w mojej eksploatacji nie powinno to mieć miejsca jak po min 100 tysiącach km czyli za 10 lat może Jak będziesz jeździł tak jak do tej pory to nie ma obaw. Gorzej jak zaczniesz używać auta jak ja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Moim zdaniem kwestia jazdy, jak ktoś nie żałował to przed 100tys silnik padnie, jak ktoś racjonalnie użytkował nie ma i nie będzie miał problemu, moja Impreza służy jako daily i nic absolutnie sie nie dzieje i nie ma żadnych złych oznak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się