januszek1 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Ostatnio przy wzroście temp. silnika zapalił się ten wskażnik / R DIFF TEMP./ jaki to ma zwązek. spadek temperatury i gasł. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Może wzrost temperatury silnika był związany np. z kręceniem "bączków" I za bardzo wzrosła temp. wiskozy w tylnym dyferencjale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Była całkiem spokojna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 no ogólnie to nie ma związku, ale może ważniejszym pytaniem jest dlaczego wzrosła temperatura silnika? Może brakuje płynu chłodzącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Sprawdź i oczyść styk pomiędzy kabelkiem a czujnikiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 wzrost temp. silnika jest bardzo ważny, wskazuje na termostat,ale ciekawe dlaczego temp. silnika uruchamia inną kontrolkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Kiedyś przy jeździe autostradowej +180 km/h, w upale faktycznie zaczęła wzrastać temperatura silnika, ale jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, by w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka R.Diff. Wiec te dwie temperatury nie mają ze sobą żadnego związku. Tak, jak napisał tedimy99 - może styk? Nie wymieniales niedawno oliwy w dyfrze? Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 RDiff zapala się jeszcze jak są problemy z prądem w aucie, np. jak pęknie pasek alternatora, ale wtedy pojawia się tez kontrolka zasilania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 oliwy nie wymieniałem , a pasek jest nowy. jeszcze wracając do tematu , to stojąc na parkingu obserwowałem wskażnik temperatury. Jak temp.wzrastała między połową a wskazaniem niebezpiecznym to wówczas zapalała się ta kontrolka . temp. w dół , kontrolka gasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Jesteś pewny stanu oleju w dyfrze? sprawdź. Ale najbardziej prawdopodobne , jak koledzy piszą kabelek /wtyczka czujnika w dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się