tzd Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Pytanie jest następujące: jak określa się parametry pracy amortyzatora, i czy ktoś wie, jakie ustawienia mają oryginalne amortyzatory STi np. do GC. Chcę poddać regeneracji oryginalne amortyzatory STi od GC8 type R (czerwone na grubej sztycy), tylko nie wiem jakie parametry powinny mieć te amortyzatory? Znalazłem w necie info, że w Japonii były regulowane STi (różowe) : 4 grade Adjustable 2460/860 - 2850/910. Tylko co oznaczają te liczby? i jakie ustawienia powinny być zastosowane np do jazdy torowej (Kielce, Poznań, lotniska)? Chętnie poczytam, jeśli ktoś zna się na zawieszeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Absolutnie nie znam się na amorkach do STi, ale robiłem kiedyś w terenowych. Jak chcesz coś więcej się dowiedzieć to znajdź serwis amorków Bilsteina w okolicy. Podjedź i pogadaj. To temat na bardzo długie zimowe wieczory. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie amorki jakie sobie robiłem, właśnie Bilsteina, zajęły z pół roku i cztery razy były rozkładane zanim była takie jak chciałem .... Żeby amorki dało się tuningować to muszą być całkowicie rozbieralne z dziesiątkami elementów zastępczych (np płytki tłumiące). Sprawdź czy twoje do takich należą. Tak wyglądają rozłożone tłoczki z Bilsteina, i każda płytka coś robi PS. Te cyferki to mogą być siły tłumienia na kompresji i odbiciu ... ale tylko tak filozofuje. Edytowane 17 Września 2016 przez Paku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 planuję oddać amorki do regeneracji do warsztatu wyspecjalizowanego, podobno umieją przywrócić parametry fabryczne albo coś pozmieniać, nie mam żadnej wiedzy ani sposobności, żeby to zweryfikować, ryzyk fizyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Poproś o zostawienie i pokazanie części które są "uszkodzone" i niech wytłumaczą na co i dlaczego chcą zamieniać. Powinni też zadać kilka pytań i charakterystykę zawieszania, chyba że mają zrobić "oryginał" - co by to nie znaczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się