Jump to content

FXT - maglownica objawy i dobry serwis w trójmieście lub okolicach


krzyh00
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

Jestem po wymianie zawieszenia przód i tył (KYB na tył i przód + sprężyny + mocowania). Niestety wygląda, że chyba dopada mnie problem z maglownicą. Przy skręconych kołach i drobnych dziurach pomimo nowych amorów słychać stuki. Niezbyt głósne ale jednak. Czy to maglownica?

 

Ktoś poleci dobre miejsce w trójmiescie (lub okolice ale w granicach rozsądku, do nowego sącza raczej nie będę jechał :-) gdzie można zregenerować i zdiagnozować maglownice? Niestety OES nie podejmuje się tej roboty. O ASO także można zapomnieć, mieli problem ze skrzynią AT a co dopiero maglownica.

 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki gdzie można uczciwie i rzetelnie i niedrogo rozwiązać ten problem.

 

Pozdr.

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

Mogą też być prowadnice zacisków, u mnie właśnie one hałasują na drobnych nierównościach, pomaga napchanie dużej ilości smaru ale na krótko. Właśnie się przymierzam do wymiany, ale ponieważ mam zestaw z tarczą 316mm to jeszcze muszę sprawdzić i zrobić foty która to wersja jest, bo katalogi zeznają że są co najmniej dwie.

Link to comment
Share on other sites

Te tematy sprawdzone i sa ok. Zostaje wlasnie tylko maglownica.

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

To moze byc to. Nacisnij lekko hamulec jak będziesz jechać po dziurach. Jak będzie cicho to zaciski

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Prowadnice wymienione wczesniej. Nie pomoglo. To jest jakby taki lomot. Czasami metaliczny dzwiek ale taki wygluszony. Mam nowe amory, podpory i zaciski. Wiem jak powinno to pracowac bo mam w domu innego forka sg i tam jest ok. Tuleje wahacza stabilizatory i laczniki tez sprawdzone. To nie to. Ma ktos jakis pomysl na maglownice w trojmiescie? U kogo i gdzie? Chcialbym oczywiscie zaczac od diagnozy. Nie bede regenerowal na zapas. Glosniej stuka przy skrecaniu wiec podejrzenie na magiel. Oes, ktory serwisuje auto nie podejmuje sie tematu. Nie ich specjalizacja.

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Edited by krzyh00
Link to comment
Share on other sites

Przerabiałem z oesem naprawę magla w sumie dwa razy i rozumiem ich podejście .

W trojmiescie możesz podjechać do skrawmetu (sopot) albo nanengas ale tak naprawdę żadnej nie polecam (może obejrzą i cos podpowiedzą).

Ostatecznie swoją gdzieś wysłałem i za około 600 zł była zrobiona (jeździ już koło roku)

Edited by Yaro
Link to comment
Share on other sites

Miałem podobne objawy. W ASO w Dzierżoniowie ustalili, że stuka przekładnia kierownicza. Co ciekawe luzy można kasować bez demontażu przekładni - jest do tego specjalna śruba. Skasowanie luzów zaowocowało ciszą na nierównościach, a poza tym układ kierowniczy stał się dużo bardziej bezpośredni - zniknęło uczucie "gumowatości".

Link to comment
Share on other sites

Przede wszystkim sprawdź czy jest różnica w stuku z wyłączonym i zapalonym silnikiem przy szarpaniu kierą. potem niech ktoś szarpie ,chwyć zadrążki, może się da za przekładnię i wyczuj stuki.

Jeśli będą  Ci tą śrubę regulacyjną dokręcać -to zobacz jak to zaczynają. Przód musi być w górze i muszą poruszać kierą przed regulacją - inaczej ryzyko ,że magiel pójdzie szybko w duże zużycie.


Każdy kumaty meches ogarnie, jeśli tylko jest dostęp do śruby.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...