Hiszpanu Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Potrzebuję wymienić dyfer w gf4 ze stanów, problem jest taki że auto ma inny silnik niż na eu czyli ej222 n/a z jakiegoś legacy to pakowali na stany. i chyba inne podzespoły jak skrzynia/dyfer też są inne niż w 2.0 115/125 km ale tego dokładnie nie wiem. Od mechanika mam odczytane to co piszę na dyfrze, wysłał mi taką wiadomość: "ND 1021 05 W 5 Ale nie ma oznaczenia jakie przełożenie." Znalazłem w ogłoszeniu dyfer od legacy III 2.0 ma oznaczenie właśnie takie jak moja czyli ND 1021, ale z dopiskiem 275 i nie wiem co to jest to 275, przełożenie chyba to nie jest. Tak w ogóle to jeśli oznaczenia się zgadzają (czyli to nd1021) to mogę śmiało kupować i zakładać ten dyfer? Bo podobno wypadało by też kupić skrzynie do tego dyfra, tak żeby to było z tego samego auta żeby zgadzały się przełożenia. Nie wiem jak z tym sobie poradzić żeby to wszystko trzymało się kupy, żeby nie zrobić gorzej jak jest teraz, ktoś ma jakieś rady? Jak to rozgryźć bo muszę sam kupić ten dyfer. Jeśli to potrzebne to moja skrzynia ma oznaczenie HT-TY754VA1AA manual. Edytowane 13 Września 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Pod deklem dyfra nie ma wybitego przełożenia, ew nie można czasem tego przeliczyć z ilości zębów? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Nie wiem jak z tym sobie poradzić żeby to wszystko trzymało się kupy, żeby nie zrobić gorzej jak jest teraz, ktoś ma jakieś rady? Odkręcić pokrywę dyfra i policzyć zęby. Ja w swojej GF US kilka lat temu wymieniałem dyfer ale nie pamiętam od czego dokładnie zakładałem. Pod ręką nie było właściwego, kupiłem chyba od forestera, ale nie mam pewności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Czyli wystarczy przeliczyć zęby pod pokrywą i po prostu kupić dyfer z tą samą ilością zębów czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 No tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Super dzięki, ale jeszcze dla pewności się wolę upewnić i zapytać. Czyli teraz nie muszę szukać dyfra o oznaczeniu nd1021 tylko po prostu dyfra z taką samą ilością zębów? I musza to być dyfry ze starych n/a forków/legacy/imprez tak? Z nowszych n/a mocowania nie będą pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 gc/gd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ok ale patrzeć tylko na ilość zębów, oznaczenia nie muszą być takie same? A z forków rozumiem że podpasuje tylko generacja sf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 SF/SG... Po co Ci oznaczenia, skoro przełożenie, mocowania i przyłącza się będą zgadzać?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Tak dla pewności pytam, jeśli po zębach wystarczy dobrać to ok, już rozumiem. Dzięki wielkie dexter4127 wiem tylko tyle co mechanik mi napisał, przełożeń nie znalazł, dekla raczej nie ściągał. Edytowane 13 Września 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 przełożeń nie znalazł, dekla raczej nie ściągał. Jakby ściągnął, to by znalazł. Możesz mu podpowiedzieć, gdzie szukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Tak zrobię zaraz rano dostanie telefon z podpowiedziami Dostałem wiadomość że przełożenie to 10:39, znalazłem kilka ogłoszeń jednak w odwrotnym zapisie 39:10. Kolejność musi być taka sama czy to nie ma znaczenia? Sporo jest mostów 39:10 a według mechanika jest 10:39 mógł się pomylić? Edytowane 16 Września 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 39 na talerzu, 10 na wałku atakującym. Odwrotnie było by to niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czyli się pomylił ma być 39:10? Bo mi "39 na talerzu, 10 na wałku atakującym" niewiele mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie pomylił się. Policzył zęby na wałku atakującym, wyszło 10. Policzył zęby na kole talerzowym, wyszło 39. Jedynie niewłaściwie Ci to zapisał/powiedział. Odwrotnie. Taka ilość zębów wskazuje na przełożenie 3,9:1, czyli 3,9 obrotów wałkiem atakującym powoduje 1 obrót koła talerzowego. Dyfer jest zawsze przekładnią zmniejszającą obroty. Tylne dyfry z przełożeniem 3,9:1 występowały w automatach i chyba w manualach JDM. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Kilka na allegru jest z przełożeniami 39:10 czyli będzie pasować do mojej, jeden nawet jest z imprezy jakiejś. Dzięki za wytłumaczenie już wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Pamiętaj jeszcze o różnicach dyfrów rocznikowych. Znaczy między skrzyniami 752, a 754. Ty masz 754, więc jak chcesz zmieniać sam dyfer to musi być takie samo przełożenie i także od 754, bo tu są symetryczne półosie, w przeciwieństwie do 752. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Oki dzięki, teraz będzie trudniej znaleźć odpowiedni dyfer Edytowane 17 Września 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 @@Hiszpanu, może da się znależć pasujący do Ciebie dyfer z wiskozą? Tak gwoli przypomnienia . @@Bartek1986, te dyfry od 752 i 754 różniły się półosiami niezależnie od turbo i nieturbo? (visco) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nigdy nie miałem do czynienia z Imprezami bez turbo, ale obstawiam z pewną dozą pewności, że było podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdftutaj masz rozpiskę - jest nawet Twoja skrzynia może pomoże Ci to 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Oki dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba1 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) masz katalog jakie przełożenia- pozycja 13, ja szukałem do siebie takiego samego http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_5/train/differential_individual/ tutaj wszystkie 3,9 http://opposedforces.com/parts/info/38104AA010/ w wersjach europejskich Imprezy przełożenie 3,9 tylko w silniku 2.0 SOHC 125KM w skrzyni manualnej, automaty mają inne Pozdrawiam Edytowane 19 Września 2016 przez sebba1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się