slim2102 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Aż mi się samo ciśnie na klawiaturę że przy 6 tyś Pisałem o tym co niszczy uszczelniacze a nie o tym przy ilu zmienia się biegi na zimnym silniku. Po za tym trzeba maksymalnie oszczędzać PB zanim się na LPG przełączy Źle mnie zrozumiałeś. Zapytałem całkiem poważnie, jestem spaczony po jeździe SBD. Po lekturach na forum i zaleceniach jazdy SBD to zmiany biegów zalecano na zimnym przy 2 tys. i tego się trzymałem. Cholerstwo mi zostało gdzieś w głowie i to samo robię w forku na PB95 z tą różnicą że benzyna wtedy nie jedzie. Co tak żałujesz tego PB? Stacje benzynową zamknęli ? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Września 2016 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan94 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Tak na serio rano odpalam chodzi z 15-30s, zapinam pasy i ruszam, wytaczam sie z parkingu, że aż na mnie trąbią Zazwyczaj pierwsze światła po drodzę, mnie "łapią" na czerwonym, więc jak tam postoję wskazówka od temp. już drgnie do góry, potem jadę przez osiedle, ograniczenie, garby, szkoła, przejścia itp. Jak w końcu wyjadę na ulicę gdzie S-Turbo może się wykazać to już jest nagrzany... Więc wtedy ogień Jakoś na obrotomierz nie zwracam uwagi ale myśle że mam max 2-2,5 rpm podczas tego zwiedzania. A PB żałuję, bo nie lubie tego "cholerstwa" tankować Edytowane 15 Września 2016 przez chrzan94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się