Skocz do zawartości

Forester SG dolewki oleju?


PrezesKrecina

Rekomendowane odpowiedzi

Aż mi się samo ciśnie na klawiaturę że przy 6 tyś :facepalm:

Pisałem o tym co niszczy uszczelniacze a nie o tym przy ilu zmienia się biegi na zimnym silniku.

Po za tym trzeba maksymalnie oszczędzać PB zanim się na LPG przełączy :)

 

Źle mnie zrozumiałeś. Zapytałem całkiem poważnie, jestem spaczony po jeździe SBD. Po lekturach na forum i zaleceniach jazdy SBD to zmiany biegów zalecano na zimnym przy 2 tys. i tego się trzymałem. Cholerstwo mi zostało gdzieś w głowie i to samo robię w forku na PB95 z tą różnicą że benzyna wtedy nie jedzie.

 

 

Co tak żałujesz tego PB? Stacje benzynową zamknęli ?  ;)

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez slim2102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na serio rano odpalam chodzi z 15-30s, zapinam pasy i ruszam, wytaczam sie z parkingu, że aż na mnie trąbią :) Zazwyczaj pierwsze światła po drodzę, mnie "łapią" na czerwonym, więc jak tam postoję wskazówka od temp. już drgnie do góry, potem jadę przez osiedle, ograniczenie, garby, szkoła, przejścia itp. Jak w końcu wyjadę na ulicę gdzie S-Turbo może się wykazać to już jest nagrzany... Więc wtedy ogień :)

Jakoś na obrotomierz nie zwracam uwagi ale myśle że mam max 2-2,5 rpm podczas tego zwiedzania.

 

A PB żałuję, bo nie lubie tego "cholerstwa" tankować :)

Edytowane przez chrzan94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...