Skocz do zawartości
crimson111

Rok 2019 --> Co po Levorgu

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mnie naszło -->  jakbym miał zmienić moje nowe auto. To jakie będzie kolejne? Załóżmy, że jest rok 2019 i rozglądam się po 3-ech latach za następcą Levorga. Co z Subaru byłoby do wzięcia? Uważam, że musi się coś pojawić dla takich jak ja, czyli ze ścieżki OBK SBD --> Levorg 1.6.

Ale co by to mogło być (powinno), to nie wiem :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Załóżmy, że jest rok 2019

 

 

Co z Subaru byłoby do wzięcia?

Nowy Forester - SK

Nowa generacja XV

Outback po face liftingu, może jednak z 2,0DIT 280KM :P

Poliftowa wersja Levorga;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może do europy wróci Legacy kolejnej generacji np. 2,0DIT 200-240KM

jeśli levorg to kolejnej generacji na nowej płycie

a może  Exiga w wersji europejskiej /ładniejszej/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-2634-0-71657600-1473763780.jpg

 

Ja bym chciał, żeby powrócił concept Viziv z 2013  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

może do europy wróci Legacy kolejnej generacji np. 2,0DIT 200-240KM
Może europejska wersja Legacy B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, nie wiedziałem o istnieniu takiego modelu jak Exiga. Ale nie podoba mi się tył tego auta, choć w 2019, może się coś zmienic :) Ale Legacy B4 - super :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie mazy sie nastepca modelu Baja.

Taki Forester pickup... 

 

Majac nadzieje ze po wyodrebnieniu "Subaru" z FHI zaczna dbac o renome i klienta nie tylko w USA.

Jak nie to Sukoda  Kodiaq  :biglol:

Edytowane przez J23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Subaru VIZIV 7 - to pójdzie na USA w pierwszej kolejnosci myślę że połowa 2018     (wątpliwe żeby to poszło na Europe)

 

reszte jest niewiadoma, ale jakby skośnoocy analizowali rynek w europie to mogliby puscić jakiegoś MPV z rozsuwanymi drzwiami (na chwilę obecną nie ma nic ciekawego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech dadzą Levorga 2.0 DIT - 300 KM, 

Outback 2.0 DIT - 300 KM

Forester 2.0 DIT - 300 KM

 

Edytowane przez Pawulon83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

300 KM to będzie, ale w hybrydzie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Guliwer napisał:

300 KM to będzie, ale w hybrydzie :(

Ja jakoś nie jestem przekonany do Hybrydy, może to i ekologiczne, tanie w spalaniu ale weź serwis - jak coś się spitoli to kaplica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widać, ja też nie, ale Europa jakoś przedziwnie promuje hybrydy. Pewnie i w Azji się przyjmą. Koledzy w Stanach (Amerykanie) nie wyobrażają sobie życia bez minimum V6 w benzynie i 250 KM, co nawet przy N/A jest bez problemu. Jedni wprowadzają hybrydy, a drudzy Grand Cherokee SRT albo Trackhawk. Mad Max się w grobie przewraca :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2017 o 21:48, Pawulon83 napisał:

Ja jakoś nie jestem przekonany do Hybrydy, może to i ekologiczne, tanie w spalaniu ale weź serwis - jak coś się spitoli to kaplica.

 

Raz: Hybrydy nie są ekologiczne. Auto owszem generuje mniej Co2 ale przy jego produkcji wytworzono go znacznie więcej niż przy produkcji klasycznego auta. Kupując hybryde po prostu dbasz o środowisku w swoim otoczeniu i masz w nosie smog w chinach do którego się właśnie przyłożyłeś. Do tego dochodzą jeszcze "plug in hybrid" czyli hybrydy które można ładować z gniazdka w domu. Przypomnij mi jakie to mamy elektrownie w Polsce? Bez ekologicznych elektrowni auta na prąd to auta na węgiel, ekologiczne w... bardzo : ]

 

Dwa: Hybrydy to super sprawa o ile auto ma czym jechać. "Momentalny moment i przyspieszenie" to wszystko daje silnik elektryczny... ale o odpowiedniej mocy. Serio, pedał w podłodze w Aurisie nie robi na nikim wrażenia. 

 

Trzy: Psuje się? Budowa silnika elektrycznego jest banalna, silniki elektryczny są używane powszechnie wszędzie poza motoryzacją od dziesiątek lat. Jest pełno zakładów/warsztatów które wyśmienicie znają się na silnikach elektrycznych i potrafią je naprawiać. To nie jest nowa technologia, nowością jest jej implementacja w samochodach. Mechanicy owszem będą na początku podchodzić do tego jak do jeża, ale czy nie tak samo było jak wchodziły ECU? "Panie te nowe auta to mają komputery kto to Panu naprawi"... Do tego hybrydy się nie psują a przynajmniej nie rzeczy związane z silnikiem elektrycznym... bo tam nie ma się co psuć. Nawet jak na siłę zrobisz silnik który się będzie psuć to i będzie się go dało w miarę tanio naprawić. 

 

Bardzo bym chciał zobaczyć hybrydę Subaru w EU ale nie w Toyotowym wydaniu tylko coś z prawdziwym kopem. Niestety Subaru obrało już chyba inną drogę, może jedyną jaka pozwala tak relatywnie małej i niezależnej firmie utrzymać się na rynku, ale niestety... nie tak fascynującą jak kiedyś.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał w 2019 roku levorg z silnikiem około 240 km coś tak pomiędzy STI a 1.6. Czy hybryda można by zobaczyć dlaczego nie . Jeżeli chodzi o wygląd to powiem tak wszyscy teraz już mówią że Subaru teraz robi ładniejsze auta niż kilka lat temu. ;)

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem że Impreza ale to bardzo zbliżone bedzie tak mi się przynajmniej wydaje . Brakuje mi jednak dolotu na masce ;) jeżeli chodzi o wygląd ;)

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Rafik83pl napisał:

Tak wiem że Impreza ale to bardzo zbliżone bedzie tak mi się przynajmniej wydaje

 

 

można by powiedzieć, że wszytko zaczyna się od dobrej Imprezy ;)

 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
 
można by powiedzieć, że wszytko zaczyna się od dobrej Imprezy
 
 
 

I tutaj masz 100% racji ;) więc czekamy...

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi że coś takiego może być 5f613ae0ded8039edd4ff71ecd5798c8.jpg&key=dcb2934de428c49645cb5b8364f0f174dcdc3612d15ebc087fd3f7b1fc414a02

 

Subaru Viziv Tourer Concept

 

 

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

da4d2ff938e28d31e8912df1f5287465.jpg4d342ad0b32f2696970e32861a9fbec5.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

pewnie kamery;

 ale tak mógłby wyglądać nowy levorg - jestem na tak

5aa3d716d51fc_Subaruconcept1c.jpg.098e354c83dc35617be76bbb281d1136.jpg5aa3d721402ec_Subaruconcept1daaa.jpg.e9d994a9ba72dee38de677fc7fee91f6.jpg

Edytowane przez piotrr
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ladny. Bedzie dla Europy 1.2 DIT? 

 

Po 30.000km w Levorgu istnieja dla mnie dwie alternatywy w zaleznosci od dostepnej w EU oferty silnikowej:

A-Levorg,

B-Levorg. 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.03.2018 o 14:18, Christoph napisał:

Po 30.000km w Levorgu istnieja dla mnie dwie alternatywy w zaleznosci od dostepnej w EU oferty silnikowej:

A-Levorg,

B-Levorg. 

No fakt, porównywalna cenowo konkurencja jest tak smutna i nijaka, że nie bardzo jest alternatywa...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis byłem w ASO Kocar, to mnie Pani poinformowała, że Levorg 1.6 i Forester 2.0 (alb tez 2.5) nie będą w 2019 dostepne (ze wzgledu na emisje spalin) i nie wie co beda sprzedawac  :)

Nie ma tez zadnej informacji z japonii dot. kierunku rozwoju czy to hybrydy,elektrykow czy też silnikow 1.8, o ktorych sa jakies ploty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×