sjak Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Podobno do 3 razy sztuka. Jest zatem 3-ci raz i to skłoniło mnie do założenia tego tematu. Pierwszy był Stach - zamiast kupić jak biały człowiek Levorga, podreptał do salonu Mini. Nic nie dały forumowe przekonywania i argumenty. Drugi - człowiek, który dotelepał się do prawie 400 kkm SBD z 2008 roku. Po rozbiciu go poszukiwał czegoś dla siebie, oczywiście brał pod uwagę Levorga, w czym bardzo mocno mu kibicowałem. Aktualnie jeździ Mazdą 6 w najsłuszniejszej wersji. Teraz (to ten trzeci raz), człowiek, który był zachwycony FXT, ale nie potrzebuje suva, po wielu namowach, jeździe próbnej, analizowaniu rynku ... właśnie złożył podpis w salonie BMW na model 3er, 20ix, z m-pakietem. Mazda była nieco tańsza od Levorga, BMW pomijalnie droższe (2700 zł), ale przy lepszym "salonowym" finansowaniu i pakietem przeglądów również wyszło taniej. I tu rodzi się moje pytanie - co przemawia za kupnem Levorga. O ile Subaru na "wysokim" zawiasie są w swojej kategorii cenowej właściwie wyjątkowe - biorąc pod uwagę całokształt wraz z postrzeganiem marki, o tyle dla Levorga nie potrafię znaleźć decydujących o wyborze argumentów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 właśnie złożył podpis w salonie BMW na model 3er, 20ix, z m-pakietem Ale musiałeś negocjować;-). Widzę na stronie BMW, że podstawowa cena najtańsza "3" kombi 184KM z napędem na 4 koła i automatem, to 170 tys.pln (bez M-pakietu).... Ale na Twoje pytanie, nie potrafię odpowiedzieć .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOR CVT Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 co przemawia za kupnem Levorga wyglad, naped, wyposazenie, prowadzenie, rzadkie wystepowanie sio po 1.5 roku i jednej zimie jako jedyny mankament wymienia zbyt niskie zawieszenie o halasie przy nadkolach widocznie zapomniala w niemieckiej ankiecie konsumenckiej podala ocene 9 w 10-stopniowej skali -1 wlasnie za ten nos nad ziemia Wytaptane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukson Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Dla mnie na chwile obecną jedynym minusem w Levorgu jest wybór tylko jednego silnika. Wygląd czy prowadzenie na bardzo duży plus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Pierwszy był Stach - zamiast kupić jak biały człowiek Levorga, podreptał do salonu Mini. Masz nieaktualne info. Stach zamówił BMW 3 ... ale kupił też Imprezę lanosa (podobno dla żony) i bardzo sobie ją chwali (znaczy Imprezę, choć żonę oczywiście też. Jeśli chodzi o Levorga. Fajnie wygląda, fajnie się prowadzi, jest dość przestronne, jest dobrze wyposażone. Jeśli chodzi o minusy - po przesiadce z XT-ka niestety "nie jedzie", choć pali tyle samo, aczkolwiek obiektywnie jest wystarczająco dynamiczne i szybkie. Jak dla mnie fotele są odrobinę za wąskie, a zawieszenie na krótkich poprzecznych nierównościach (progach zwalniających) buja. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) Jako kolejny zdrajca (byłem już 'po słowie' w salonie i zdecydowany na levorga a od pół roku jeżdżę 320i) mogę tylko napisać: BMW i inne samochody nie są na pewno złe. Ale z jakichś powodów są nudne. Jadąc subaru czujesz się zapraszany do jazdy. Wchodzisz w interakcję z samochodem, której np. w beemce nie ma zupełnie. Owszem, jest cicho, ogólnie komfortowo i ekonomicznie. Ale nie ma tego 'czynnika X' co w subaru. (gdzie X można definiować na różne sposoby). Edited September 12, 2016 by Knurek1111 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) o ile FXT w swojej klasie jest praktycznie bezkonkurencyjny (w obecnej chwili), o tyle nie wiem, co musialoby sie stac, aby zamiast Octavii 4x4 1.8 TSI kupilbym Levorga... serio, mimo calej mojej milosci do jedynej slusznej marki, w obecnej gamie modelowej Subaru w UE tylko FXT jest warty uwagi - w kazdym innym wypadku kase mozna wydac znacznie rozsadniej*, imho *z innej strony, Subaru i rozsadek rzadko kiedy ida w parze Edited September 12, 2016 by eddie_gt4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Ale nie ma tego 'czynnika X' co w subaru. (gdzie X można definiować na różne sposoby). moglibyśmy w jakiś sposób zdefiniować "czynnik X" ? bo jakoś odnoszę wrażenie, że ten czynnik ma albo male albo coraz mniejsze znaczenie lub wręcz ginie w starciu z aktualną ofertą Subaru Levorg to ładny kompakt kombi, którego funkcjonalność ukryto w ładnym nadwoziu a przecież jest ona taka sama jak w Octavii, to bez wątpienia jego zaleta, teraz dodatkowym atutem będzie/jest Eye Sight, który bez wątpienia wpłynie pozytywnie na użytkowanie Levorg-a w jego naturalnym środowisku, czyli zwykłym ruchu drogowym stanie się jeszcze bardziej "dziadkowozem" usypiając kojne zmysły ale w tym kierunku zmierza motoryzacja i nie można Levorg-owi mieć tego za złe Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Jako kolejny zdrajca (byłem już 'po słowie' w salonie i zdecydowany na levorga a od pół roku jeżdżę 320i) mogę tylko napisać: BMW i inne samochody nie są na pewno złe. Ale z jakichś powodów są nudne. Jadąc subaru czujesz się zapraszany do jazdy. Wchodzisz w interakcję z samochodem, której np. w beemce nie ma zupełnie Masz jakieś złe BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) dlaczego Levorg? Bo oprócz niego ( szczegonie w wersji GT) Subaru nie ma nic w swojej ofercie co byłoby ciekawą propozycją dla "zwykłego" zjadacza chleba i nie kosztowało majątku. XT, OBK czy STI to zacne auta ale kosztują 150k pln + a XV jest słaby w każdej kategorii. Niestety oferta Subaru na naszym rynku jest po prostu słaba. Edited September 12, 2016 by Karas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 XT, OBK czy STI to zacne auta ale kosztują 150k pln + a XV jest słaby w każdej kategorii. ludzie kupują auta z rożnych "półek cenowych" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) nawet o tym ostatnio dyskutowałem w gronie znajmych . Praktycznie wszyscy jedno głośnie stwierdziliśmy ze na nowe auto "moglibysmy wydac" max 100-120k pln. Grupa społeczna - mikro przedsiembiorcy, jednoosobowe firmy ( część lekarze ) wiek do lat 40 niektórzy troche po , wszyscy w zawodzie, bez bogatych rodziców, z malutkimi dziecmi. Oczywiscie jednogłośnie stwierdziliśmy ze najlepszą ofertę ma Skoda i Hyundai a zaoszczędzone na aucie pieniążki lepiej wydać na dzieci dom i wspólne wakacyjne spotkania Edited September 12, 2016 by Karas 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosman Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Subaru ma tę zaletę, że nie ma znaczka BMW, Audi, Mercedes, z którymi się wizerunkowo nie identyfikuję, choć to bardzo dobre samochody. No i.... lubię Subaru. Tylko tyle i aż tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Oczywiscie jednogłośnie stwierdziliśmy ze najlepszą ofertę ma Skoda i Hyundai a zaoszczędzone na aucie pieniążki lepiej wydać na dom, dzieci i wspólne wakacyjne spotkania szczerze, to nie warto kupować nowych aut, to w większości grymas zachcianka w celach czysto transportowych to samo można osiągnąć za ułamek ceny czy kwoty o jakiej wspominasz w większości zakup nowego auta dzisiaj nie przynosi żadnego ekonomicznego pożytku czyli należy traktować go jak zakup "dobra luksusowego" nie kupuję jeśli nie mam na to wolnych środków ile wydać, jak często zmieniać to już sobie każdy musi sam odpowiedzieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) tak jak napisałem grupa mikro-przedsiębiorcy i jedno osobowe firmy więc wszyscy jeździmy "autami firmowymi" Pisze tylko o naszych spostrzeżeniach przy piwie, które akurat idealnie według mnie pasują do tematu dlaczego Levorg.. Nikogo nie chce do niczego przekonywać bo każdy ma własną sytuację finansową. Masz absolutna racje ze: ile wydać, jak często zmieniać to już sobie każdy musi sam odpowiedzieć Edited September 12, 2016 by Karas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Właśnie rozsądek czy oryginalność tudzież fascynacja marką. Bo umówmy się ,ktoś kto nie ma jakiejś manii na punkcie Subaru i nie ma plejad przed oczami łatwo odnajdzie się w konkurencyjnych markach tym bardziej,ze czy to będzie Audi,BMW ,Skoda czy inna Mazda ofertę ma znacznie bardziej zróznicowaną i to akurat auto da się dostosować do wymagań,a nie jak w przypadku Levorga wymagania do danego modeli ,bo się nie ma wyboru. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 a nie jak w przypadku Levorga wymagania do danego modeli ,bo się nie ma wyboru. na końcu "konfiguratora" i tak różnice okazują się tylko w kwestii gadżetów....... w celach czysto transportowych to samo można osiągnąć za ułamek ceny czy kwoty o jakiej wspominasz w większości zakup nowego auta dzisiaj nie przynosi żadnego ekonomicznego pożytku masz pełną rację. To forum nie jest dla osób szukających środka przemieszczania z punktu a do b. Ale jest kilka innych miejsc docelowych...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoph Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Sjak, kup Levorga, bo jest fajny Tu opisałem moje wrażenia po jeździe próbnej http://forum.subaru....vorg/?p=2407764. I już wtedy Levorg mnie zaskoczył, ale wtedy daleki byłem od zmiany auta. Po pół roku nie wytrzymałem i jednak się przesiadłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 I tu rodzi się moje pytanie - co przemawia za kupnem Levorga. O ile Subaru na "wysokim" zawiasie są w swojej kategorii cenowej właściwie wyjątkowe - biorąc pod uwagę całokształt wraz z postrzeganiem marki, o tyle dla Levorga nie potrafię znaleźć decydujących o wyborze argumentów. 1. Prowadzenie.To najbardzie sportowy zwykły samochod jakim ostatnio jeździłem. 2. Prowadzenie 3. Skoro juz wszystko wymieniłem to npomne jeszcze o prowadzeniu. Z reszt rzeczy warto dodać kupę miejsca , przyzwoite wykonanie , wygląd intuicyjna nawigacje i obsługę. Z mankamentow npomne skrzynie to zupełnie nie moja bajka i brak nawiewow na tylne fotele ( halo - mamy 2016 a nie 1996 ) Mogło by tez byc troche wiecej mocy ale dla zwykłego kierowcy wystarczy. W kazdym razie tak fajny ze na Octavię 1.8 tsi bym nawet nie spojrzał........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 W kazdym razie tak fajny ze na Octavię 1.8 tsi bym nawet nie spojrzał........ a Golfa R Variant ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Z wad oczywiscie silniki .Dla tego auta paleta powinna wygladac tak: 1.6DIT 2.0DiT 2.0D W kazdym razie tak fajny ze na Octavię 1.8 tsi bym nawet nie spojrzał........ a Golfa R Variant ? A jak leżą cenowo bo nawet nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achitofel Gilonita Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 W kazdym razie tak fajny ze na Octavię 1.8 tsi bym nawet nie spojrzał........ a Golfa R Variant ? Nie ma co porównywać nawet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzen93 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Wszystko fajne, ale R Variant + parę dodatków to 200 tyś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinK Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Wszystko fajne, ale R Variant + parę dodatków to 200 tyś... taka cena jest w konfiguratorze. w rzeczywistości sporo można utargować. 300 kucyków, 4x4, w kombi - najtaniej wychodzi właśnie golf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now