Dyziek Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Witam! Daje na ogólnym bo to ten sam silnik co w innych subaru z tych lat. Problem występuje jedynie po dłuższym postoju/zimnym silniku Po odpaleniu trzyma podwyższone obroty przez ok 3 - 5 sekund po czym gwałtownie spadają na poziom normalny dla rozgrzanego silnika... czasami zaczyna się dławić i gaśnie. Jeśli nie zgaśnie to po kilku sekundach obroty wskoczą do góry i później już normalnie powoli opadają. Ogólnie silnik pracuje bez zastrzeżeń Świece OK Przewody WN OK Luzy zaworowe OK Przepustnica wyczyszczona Przeczyszczony czujnik położenia wału Przeczyszczony czujnik położenia wałka rozrzadu Dolot szczelny Na co teraz zerknąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Borykam się z podobnym problemem w aucie innej marki i od 2 miesięcy nie mogę dojść co jest, sprawdzone już milion rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Witam! Daje na ogólnym bo to ten sam silnik co w innych subaru z tych lat. Problem występuje jedynie po dłuższym postoju/zimnym silniku Po odpaleniu trzyma podwyższone obroty przez ok 3 - 5 sekund po czym gwałtownie spadają na poziom normalny dla rozgrzanego silnika... czasami zaczyna się dławić i gaśnie. Jeśli nie zgaśnie to po kilku sekundach obroty wskoczą do góry i później już normalnie powoli opadają. Ogólnie silnik pracuje bez zastrzeżeń Świece OK Przewody WN OK Luzy zaworowe OK Przepustnica wyczyszczona Przeczyszczony czujnik położenia wału Przeczyszczony czujnik położenia wałka rozrzadu Dolot szczelny Na co teraz zerknąć?? Sprawdź może jeszcze, stan zabrudzenia krokowca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Resetowales go po tych operacjach? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Resetowany był. O krokowcu myślałem ale bałem się za to zabrać... jakieś instrukcje jak bezpiecznie to ogarnąć?? Kolejna rzecz jaka przychodzi mi na myśl po przestudiowaniu forum to zaworek PCV - czy wieszający się, może powodować takie objawy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Ja bym sprawdził czujnik temperatury czyli podpiąć się przewodem diagnostycznym i zobaczyć jakie wartości będą pokazywane w momencie jak "wariuje" w opisanej sytuacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Dodałbym jeszcze przepływomierz. Warto podłączyć pod komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Dodałbym jeszcze przepływomierz. w tym roczniku nie ma przepływki, jest MAP i ambientAir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Dyziek masz gaz? bo nie pamiętam. Jeżeli tak to problem występuję w membranie parownika ( jest do wymiany) i objawia się tym, że ucieka LPG przez przewód podciśnieniowy do kolektora ssącego i zalewa silnik po dłuższym postoju. Sprawdzenie: na ciepłym silniku zdejmij wężyk z króćca kolektora ssącego i powąchaj czy czuć gaz w wężyku Edytowane 7 Października 2016 przez SubBlackbird 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Dzięki, sprawdzę. A przy okazji, może mi ktoś napisać za co odpowiedzialne są te 3 "cosie" i jak je czyścić?? Które bezpiecznie można odkręcać?? W sumie ten na kolektorze juz odkręciłem i przeczyściłem chociaż w sumie nie było co czyścic :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 U góry: - z lewej - czujnik położenia przepustnicy - z prawej - silniczek krokowy Na dole - map sensor. Żadnego z powyższych się nie czyści. W skrajnym przypadku główka zamykająca kanał od silniczka krokowego może się zabrudzić ale to raczej nie możliwe, przecież nie jest to volkswagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 - z prawej - silniczek krokowy Na dole - map sensor. Żadnego z powyższych się nie czyści. W skrajnym przypadku główka zamykająca kanał od silniczka krokowego może się zabrudzić ale to raczej nie możliwe, przecież nie jest to volkswagen a zaglądałeś tam, bo ja zaglądałem? IAC, czy jak wolisz krokowca, warto przeczyścić tak samo jak komorę, w której pracuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 @@ozarek, a jak wygląda ponowny montaż?? Bo widzę, że jest tam "regulacja" w postaci owalnych otworów... mozna cos tym kręcic czy lepiej zaznaczyc pierwotne położenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Sprawdź wężyk podciśnienia do kolektora czy jest drożne wyjście,krokowca jak ozarek pisze warto wyczyścić , zaznacz sobie i śmiało odkręcaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 @ozarek, a jak wygląda ponowny montaż?? Bo widzę, że jest tam "regulacja" w postaci owalnych otworów... mozna cos tym kręcic czy lepiej zaznaczyc pierwotne położenie?? bez problemów, tam jest oring w środku i w zasadzie nie da się tego źle zamontować po czyszczeniu. Sprawdź wężyk podciśnienia do kolektora czy jest drożne wyjście który wężyk masz na myśli? Ten z zaworkiem recyrkulacji czy jakieś inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Ten co jest między map sensorem a krokowcem na fotce a idzie jeśli dobrze pamiętam z regulatora ciśnienia. W żabce czasem potrafił się zasyfić i obroty tańcowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się