grzes124 38 Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 W MY15 takich różnić nie wyczułem. Myślę że podobnie będzie w MY16 tak jak mówi ASO Odpowiedź której szukasz chyba już padła: Powiem tak - mam dwa samochody - Platinum 2014 i Comfort 2016. Comfort jest o niebo cichszy i bardziej komfortowy. (zmiany wprowadzone w ciągu 2 lat robią dużą różnicę) Link to post Share on other sites
Eskulap2000 6 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Mnie najbardziej interesuje Forester po liftingu z roku bieżącego, wersja środkowa z benzyniakiem 2.0 150KM z manualem. Chyba najlepsza opcja biorąc pod uwage bezawaryjność silnika. Też posiada okno dachowe i jak dla mnie wystarczające wyposażanie. Na minus brak przyciemnionych szyb w tej wersji. Link to post Share on other sites
mechanik 924 Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 (edited) Mnie najbardziej interesuje Forester po liftingu z roku bieżącego, wersja środkowa z benzyniakiem 2.0 150KM z manualem. Chyba najlepsza opcja biorąc pod uwage bezawaryjność silnika. Też posiada okno dachowe i jak dla mnie wystarczające wyposażanie. Na minus brak przyciemnionych szyb w tej wersji.Bardzo fajne auto i szczerze polecam. Wg mnie manual to dobry wybór - auto dynamiką nie odstaje od stawki kompaktowych SUV - poniżej 10 s do 100 km/h, jest OK. Teraz mamy z żoną XT, ale bardzo pozytywnie wspominamy 2,0 n/a.Brak przyciemnianych szyb to nie problem - w swoim wolnym ssaku w naprawdę profesjonalnym zakładzie zrobiono to za 700 PLN. Dodatkowo można wybrać przepuszczalność światła. Tak de facto w obecnym XT rozważam dodatkowe oklejenie szyb, gdyż przyciemnienie jest bardzo delikatne. Wysłano z Xperia Z3 Edited September 13, 2016 by mechanik Link to post Share on other sites
Karenz 133 Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 (edited) A jak z racji czasu oceniacie potrzebę napraw gwarancyjnych , pytam bo nie ukrywam że nurtuje mnie czy brać rozszerzona gwarancje na 2 lata . Koszt nie mały więc aby sie "opłacił " musiał by walnąć coś grubego typu światła , skrzynia , silnik mowa oczywiście o 2.0i Takie rzeczy jak wymiana silentbloków czy amorki to robię sam więc bardziej obawiam się kosztów części . Np jeżeli padnie mi kilka ledów w reflektorach to jestem ugotowany bo części tylko w ASO pewnie grubo powyżej 10 tyś . Edited September 22, 2016 by Karenz Link to post Share on other sites
pmastal 9 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 A jak z racji czasu oceniacie potrzebę napraw gwarancyjnych , pytam bo nie ukrywam że nurtuje mnie czy brać rozszerzona gwarancje na 2 lata .A czytałeś warunki na jakich jest realizowana rozszerzona gwarancja? Jeżeli nie to przyjemnej lektury i wyrobisz zdanie sobie sam. Link to post Share on other sites
mechanik 924 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 A jak z racji czasu oceniacie potrzebę napraw gwarancyjnych , pytam bo nie ukrywam że nurtuje mnie czy brać rozszerzona gwarancje na 2 lata . Koszt nie mały więc aby sie "opłacił " musiał by walnąć coś grubego typu światła , skrzynia , silnik mowa oczywiście o 2.0i Takie rzeczy jak wymiana silentbloków czy amorki to robię sam więc bardziej obawiam się kosztów części . Np jeżeli padnie mi kilka ledów w reflektorach to jestem ugotowany bo części tylko w ASO pewnie grubo powyżej 10 tyś . Wolnym ssakiem przejechaliśmy 73 tys kilometrów. W tym czasie auto nie wymagało jakiej kolwiek naprawy. Dużo jeździmy po drogach gruntowych, a zawieszenie również nie wymagało jakiej kolwiek naprawy czy nawet wymiany gumek. Osobiście gdybym auto trzymał dłużej, nie wykupiłbym tego pakietu. To bardzo trwałe auto, silnik pancerny. Wysłano z Xperia Z3 Link to post Share on other sites
FOR CVT 1031 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Wolnym ssakiem przejechaliśmy 73 tys kilometrów. my 88 tys przez 3.5 roku z tym ze nasz byl cvt jak wyzej: zadnych usterek w silniku, skrzyni, elektryce czy zawieszeniu po 60 tys dodatkowo wymienilismy olej w skrzyni co w przypadku manuala nie wystepuje kupujacy przeswietlil auto od nosa do ogona i nic nie znalazl, na tescie amory przod 80 proc tyl 90 proc to byl bardzo porzadny forek Wytaptane Link to post Share on other sites
ketivv 715 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 po 60 tys dodatkowo wymienilismy olej w skrzyni co w przypadku manuala nie wystepuje jak to nie występuje ? Link to post Share on other sites
FOR CVT 1031 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 jak to nie występuje ? wymienia sie olej w manualu po 60 tys? to nie wiedzialem, sorki, wszystkie nasze subaru z cvt Wytaptane Link to post Share on other sites
Karas 1019 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 w autach z manualna skrzynia biegów wymiana oleju w skrzyni i tylnim dyfrze co 60k km w autach z cvt według zalecen FHI oleju w skrzyni cvt sie nie wymienia Link to post Share on other sites
FOR CVT 1031 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 w autach z cvt według zalecen FHI oleju w skrzyni cvt sie nie wymienia za rada guru jednak wymienilem (w napedach oczywiscie tez), koszt akceptowalny a spokoj bezcenny w tym przypadku spokoj nastepnego wlasciciela Wytaptane Link to post Share on other sites
Karenz 133 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Pisząc o słabej jakości macie na myśli materiały spasowanie i żywotność mechanizmów czy oferowany komfort jak system kamer 360 przez auto ? Link to post Share on other sites
J23 5 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 (edited) @Karenz Ja piszac o slabej jakosci mam na mysli: 1) Generalnie uzyte materialy we wnetrzu, 2) Rdzewiejace sruby w aucie ktore soli nie widzialo, 3) Kiepskie Radio ktore poprostu ma wgrany spieprzony firmware a Subaru i clarion maja to w dupie, 4) klekoczaca maglownice po 27 000 Km i zaledwie dwoch tygodniach jazdy po szutrowych drogach i lesnych traktach po ktorych nawet VW Up szedl 50 Km/h. 5) Wnetrze ktore skrzypi i klekocze 6) Dywany na podlodze ktore wygladaja jak koce do mebli podczas przeprowadzki 7) Szyba przednia ktora pelna jest bombelkow 8) Tylna ktora po roku ma rysy z wycieraczki 9) Lakier ktorego poskapiono tu i tam w nadwoziu 10) Nieistniejace wyciszenie 11) Plastiki ktore trzeba dotykac w rekawiczkach 12) Serwis i dostepnosc czesci. 13) Astronomiczne ceny przegladow co roku z ktorych 75% zrobi kazdy bez specjalnych narzedzi ale musi placic zeby miec gwarancje. 14) Gwarancja o kant dupy potluc bo na byle pierdole czekalem od 2 Tygodni do dwuch miesiecy 15) Podsufitke z tektury oklejona czyms co wyglada jak stary sfilcowany T-shirt 14) Deska z gorami i dolinam w rejonie airback-a pasazera 15) Material deski jakby ze starych opon 16) w MY14 grafiki na MFD jak na nitendo przed 25-laty Niewiem... w niemczech synonimem motoryzacyjnego wielkiego G byla Dacia (jakies 10-12 lat temu). Przed tym fiat ford i francuzy. Dla mnie symbolem tandety do kwadratu jest "Subaru" Forester MY14 (SJ) Wyleczylem sie na zawsze. Generalnie z wszystkich Importow ... Sory, taki maja stosunek samuraje do klienta... Chyba wloze tylek znowu do opla najlepiej z Gliwic i nie bede musial szukac po forach rozwiazan problemow, a czesci zamowione do 10 beda o 14:30 do odebrania. Mam serdecznie dosc subaru. Chlopie zastanow sie co robisz... Fakt auto pomimo tego calego chlamu sprawia radosc z jazdy. Ale gdzies sa granice tolerowania traktowania klienta jak glupa czy ciemniaka co wszystko kupi. Potezny [moderator czuwa] srodkowy paluszek dla Japonskich fuszerantow. na pozegnanie z marka. Milosc byla intensywna, ale na moje szczescie zakonczyla sie smiercia objektu westchnien (bez ofiar w ludziach), co jest chyba jego najwiekszym wyczynem. NIGDY, NIGDY WIECEJ PS. mam zastepcze auto juz 3 dzien jezdze TIGUANEM. Ludzie co za nuda. 160 plus - cicho 60 kostka brukowa tez cholera cicho polna droga do mojego konia- depresji mozna dostac... nic nie trzeszczy (umarlem podczas tego wypadku tym foresterem czy co ?). A moze to tylko normalnie poskladane auto? Edited September 23, 2016 by J23 Link to post Share on other sites
Karenz 133 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 (edited) ja ci powiem otwarcie jeżdżę codziennie s classami w amg czy gle cupe gdzie przy 200 czujesz się jak przy 80 ale ja tego nie lubię . Czym mniej elektroniki tym dla mnie lepiej , najlepsze moje auto nie miało nawet wspomagania Oprócz dostępności części wszystko dla mnie ok deska może być nawet z drewna nie zamierzam sie do niej przytulać , czym bardziej staroświecka konstrukcja tym łatwiej naprawić . Jestem na tyle nienormalną że gdyby dacia miała normalny silnik czyt. 2.0 to jeździł bym aż odpadły by koła bo technologicznie jest to clio II/III z tyłu korbki , klima manualna , nawet nie ma komputera pokładowego ale naprawisz z zamkniętymi oczami a części tańsze niż do golfa iii , Wygłuszyłem go sobie , pokryłem podwozie barankiem , zmieniłem zębatki skrzyni biegów i jest prawie elegancko ale silnik jest za mały do tego samochodu dlatego zmieniam . Co tych cen z kosmosu to warszawie pytałem pierwszy przegląd robocizna 500 zł , plus własne materiały ok 200 zł więc nie tak źle nie wiem ile liczą sobie RBG ale pewnie coś ok.300-350 zł wiec norma na ASO w drogich markach potrafią liczyć nawet 500-600 zł najtańsze ASO daci liczy sobie 200 zł zresztą Trzeba zrobić 2 przeglądy na 3 letnią gwarę więc nie ma tragedii . Jak wsiadłem do subaru to wiedziałem że kupie dlatego że producent nie ma kierowcy za idiotę , teraz nawet nie ma zegarów tylko ekrany oczywiście nigdzie nie wyświetla się temperatura cieczy wszystko w automacie z doładowanymi gównianymi silnikami . A tu proszę zwykły atmosferyczny silnik , komputer pokazuje temperaturę oleju manual prawdziwe 4x4 , fotel normalny bez masażera albo czujnika zaspania kierowcy (jest już coś takiego ) . W tej cenie mogłem kupić mazde , żałosny samochód nawet nie ma normalnego ręcznego , system bez kluczykowy którego nie trawie a najlepiej że takie samochody można otworzyć śrubokrętem jak wiesz gdzie wyłamać rygiel, silnik sky active na papierze bajka w rzeczywistości mega lipa , silnik który jest zrobiony w technologii obiegu diesla zasilany benzyną Najlepszy ten napęd 4x4 który uruchomia się tylko przy uślizgu czyli jak już jest za późno . Było jeszcze suzuki , silnik marny 1.6 niby 120 kucy ale tylko dzięki zmiennym fazom rozrządu które pod odcinka dodają trochę mocy brak możliwości spięcia na stałe 4x4 i to kolejna wydmuszka napędu na obie osie . Było jeszcze mitsubishi ale sam fakt że współpracują z daimlerem pozwolił mi domniemywać powalonych patentów na dymanie klientów na kase . Edited September 23, 2016 by Karenz 1 Link to post Share on other sites
Karas 1019 Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Jestem na tyle nienormalną że gdyby dacia miała normalny silnik czyt. 2.0 to jeździł bym aż odpadły by koła bo technologicznie jest to clio II/III z tyłu korbki , klima manualna , nawet nie ma komputera pokładowego ale naprawisz z zamkniętymi oczami a części tańsze niż do golfa iii , Wygłuszyłem go sobie , pokryłem podwozie barankiem , zmieniłem zębatki skrzyni biegów i jest prawie elegancko ale silnik jest za mały do tego samochodu dlatego zmieniam dacia ma byc z zalożenia tanim produktem i w produkcji i w sprzedaży dlatego jest tak jak piszesz. Natomiast Subaru tanim wyrobem nie jest ( u nas) i od auta za ponad 100k pln oczekuje się jednak czegos więcej niż od auta taniego - Daci. Co tych cen z kosmosu to warszawie pytałem pierwszy przegląd robocizna 500 zł , plus własne materiały ok 200 zł więc nie tak źle nie wiem ile liczą sobie RBG ale pewnie coś ok.300-350 zł masz to na piśmie? Nie uwierze jak nie zobacze ze za przeglad w Subaru zapłacisz 700 pln (może podali Ci ceny netto ) Całe szczescie Subaru poszło po rozum do głowy i modele MY16 są lepiej wykonane niż MY14 Link to post Share on other sites
gekoniasty 50 Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 (edited) masz to na piśmie? Nie uwierze jak nie zobacze ze za przeglad w Subaru zapłacisz 700 pln (może podali Ci ceny netto ) Całe szczescie Subaru poszło po rozum do głowy i modele MY16 są lepiej wykonane niż MY14 Ostatni mój przegląd po 165 000 koszt 700zl z jakimiś groszami - cena zawiera koszt moich materiałów. Edited September 24, 2016 by gekoniasty Link to post Share on other sites
K@rol 17 Posted September 24, 2016 Author Share Posted September 24, 2016 @Karenz Ja piszac o slabej jakosci mam na mysli: 1) Generalnie uzyte materialy we wnetrzu, 2) Rdzewiejace sruby w aucie ktore soli nie widzialo, 3) Kiepskie Radio ktore poprostu ma wgrany spieprzony firmware a Subaru i clarion maja to w dupie, 4) klekoczaca maglownice po 27 000 Km i zaledwie dwoch tygodniach jazdy po szutrowych drogach i lesnych traktach po ktorych nawet VW Up szedl 50 Km/h. 5) Wnetrze ktore skrzypi i klekocze 6) Dywany na podlodze ktore wygladaja jak koce do mebli podczas przeprowadzki 7) Szyba przednia ktora pelna jest bombelkow 8) Tylna ktora po roku ma rysy z wycieraczki 9) Lakier ktorego poskapiono tu i tam w nadwoziu 10) Nieistniejace wyciszenie 11) Plastiki ktore trzeba dotykac w rekawiczkach 12) Serwis i dostepnosc czesci. 13) Astronomiczne ceny przegladow co roku z ktorych 75% zrobi kazdy bez specjalnych narzedzi ale musi placic zeby miec gwarancje. 14) Gwarancja o kant dupy potluc bo na byle pierdole czekalem od 2 Tygodni do dwuch miesiecy 15) Podsufitke z tektury oklejona czyms co wyglada jak stary sfilcowany T-shirt 14) Deska z gorami i dolinam w rejonie airback-a pasazera 15) Material deski jakby ze starych opon 16) w MY14 grafiki na MFD jak na nitendo przed 25-laty Niewiem... w niemczech synonimem motoryzacyjnego wielkiego G byla Dacia (jakies 10-12 lat temu). Przed tym fiat ford i francuzy. Dla mnie symbolem tandety do kwadratu jest "Subaru" Forester MY14 (SJ) Wyleczylem sie na zawsze. Generalnie z wszystkich Importow ... Sory, taki maja stosunek samuraje do klienta... Chyba wloze tylek znowu do opla najlepiej z Gliwic i nie bede musial szukac po forach rozwiazan problemow, a czesci zamowione do 10 beda o 14:30 do odebrania. Mam serdecznie dosc subaru. Chlopie zastanow sie co robisz... Fakt auto pomimo tego calego chlamu sprawia radosc z jazdy. Ale gdzies sa granice tolerowania traktowania klienta jak glupa czy ciemniaka co wszystko kupi. Potezny [moderator czuwa] srodkowy paluszek dla Japonskich fuszerantow. na pozegnanie z marka. Milosc byla intensywna, ale na moje szczescie zakonczyla sie smiercia objektu westchnien (bez ofiar w ludziach), co jest chyba jego najwiekszym wyczynem. NIGDY, NIGDY WIECEJ PS. mam zastepcze auto juz 3 dzien jezdze TIGUANEM. Ludzie co za nuda. 160 plus - cicho 60 kostka brukowa tez cholera cicho polna droga do mojego konia- depresji mozna dostac... nic nie trzeszczy (umarlem podczas tego wypadku tym foresterem czy co ?). A moze to tylko normalnie poskladane auto? Mam podobne spostrzeżenia po przejechanych 85 tyś modelem xv 2013 2.0 CVT. W pewnym momencie pomyślałem sobie, że nie znoszę tego auta. I ten silnik "niezniszczalny" 196 Nm przy 4200 - dramat. Przy wyprzedzaniu na trasie, aby go wprowadzić na obroty trzeba wcisnąć gaz i uwaga: auto myśli, myśli, myśli, huk w kabinie podnoszących się obrotów a mocy nadal brak. Nawet tira jadącego 90 km/h ciężko bezpiecznie wyprzedzić. Przy 120 km/h na autostradzie zastanawiałem się czy mam otwarte szyby, taki szum i hałas obiegającego powietrza. Jedyne zalety to napęd i prześwit. Naprawdę zimą czujesz się bezpiecznie. Natomiast zakładając ten temat ( FXT 2016 platinum vs comfort), byłem po jeździe próbnej modelem FXT 2016 platinum. I tu pozwolę się z Tobą nie zgodzić i wyrazić obawę czy aby opis modelu 2013, 2014 ma sens co do chęci kupna modelu 2016. FXT zaskoczył mnie nieprawdopodobnie pod względem ciszy wewnątrz, resorowania i dźwięków spod kół, wspaniałego momentu obrotowego i związanego z nim bezpieczeństwa wyprzedzania. Brązowa skóra, szyberdach i te materiały jakieś lepsze i solidnie wyglądające. Wreszcie czcionka na wyświetlaczach z "jednej wsi" a nie jak poprzednio wszędzie inna. Wydaje mi się, że Subaru odrobiło lekcję pod tym względem. Tylko, że jak wczytasz się w specyfikację np zawieszenia okazuje się, że FXT to zupełnie inne auto niż Forester. Stąd może moje miłe zaskoczenie po 3 dniach jazdy próbnej. No i silnik to już rzeczywiście inna bajka. Dla potwierdzenia moich spostrzeżeń, po kilku dniach analizy SWOT, rozmowach na forum, czekam na odbiór FXT platinum. Link to post Share on other sites
ketivv 715 Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Mam podobne spostrzeżenia po przejechanych 85 tyś modelem xv 2013 2.0 CVT. W pewnym momencie pomyślałem sobie, że nie znoszę tego auta. niemalże wszystko będzie lepsze od Subaru XV 2013 stąd porównywanie z tym autem nie ma najmniejszego sensu Link to post Share on other sites
K@rol 17 Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 Mam podobne spostrzeżenia po przejechanych 85 tyś modelem xv 2013 2.0 CVT. W pewnym momencie pomyślałem sobie, że nie znoszę tego auta. niemalże wszystko będzie lepsze od Subaru XV 2013 stąd porównywanie z tym autem nie ma najmniejszego sensu Masz rację, ale na przełomie 2013/2014 kiedy zastanawiałem się nad kupnem XV 2.0, wypożyczyłem też Forestera 2013 z tym samym silnikiem. Toż to była "drynda" jeszcze gorsza. Auto cięższe, sprawiające wrażenie niemożności poradzenia sobie ze swoim ciężarem. Plastiki w wersji demo "trzaskały" w momencie ruszenia spod ASO. Nie piszę tego aby zniechęcać do kupna Subaru. Wręcz przeciwnie, tylko trzeba kupować egzemplarze po kilku liftingach. Pozbawione są one "wad wieku dziecięcego" do tego stopnia, że przy wyborze FXT, wsiadając ostatnio do modeli salonowych (nawet nowego XV), byłem bardzo miło zaskoczony. Wykończenia materiałów, wygląd deski oraz zegarów, obszycia - kapitalne, przy zachowaniu ciągle tej jakże potrzebnej w charakterze Subaru "surowości". Nie zgodzę się z twierdzącymi, że w Subaru nie o to chodzi. Ja kupuję FXT do pracy i na co dzień, przejadę znów około 35 tyś. km rocznie. Ma to być auto, które sprawia przyjemność w jeździe i wyglądzie wewnątrz, chcę słuchać audycji radiowych a nie szumu powietrza i ćwierkających plastików. Przy jechaniu po jakże często uczęszczanych przeze mnie bezdrożach i szutrach, chcę skupiać się na jeździe a nie "dziamgającej" klapie bagażnika. Mam nadzieję, że dobrze zrobiłem znów decydując się z Subaru. Link to post Share on other sites
Karas 1019 Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Mam podobne spostrzeżenia po przejechanych 85 tyś modelem xv 2013 2.0 CVT. W pewnym momencie pomyślałem sobie, że nie znoszę tego auta. I ten silnik "niezniszczalny" 196 Nm przy 4200 - dramat. Przy wyprzedzaniu na trasie, aby go wprowadzić na obroty trzeba wcisnąć gaz i uwaga: auto myśli, myśli, myśli, huk w kabinie podnoszących się obrotów a mocy nadal brak. Nawet tira jadącego 90 km/h ciężko bezpiecznie wyprzedzić. Przy 120 km/h na autostradzie zastanawiałem się czy mam otwarte szyby, taki szum i hałas obiegającego powietrza. Jedyne zalety to napęd i prześwit. Naprawdę zimą czujesz się bezpiecznie. do tego auta trzeba się przyzwyczaić. Przy wyprzedzaniu redukuje o 2 czy 3 biegi w dół (najczesciej do 3 ) i jakos to jedzie. Ale fakt jest to raczej auto dla osób lubujących się w bardzo spokojnej i płynnej jezdzie z predkoscia 90km/h -wtedy odwdzięcza sie naprawdę niskim spalaniem i ciszą w kabinie. Link to post Share on other sites
bad-ischler 2 Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Pytanie do uzytkownikow lub znawcow Forestera XT MY13 i MY16. Co poprawil/zmienil facelifting w wersji Comfort z tych rocznikow? Link to post Share on other sites
K@rol 17 Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 Różnice: rozstaw kół tylnych, masa własna, średnica zawracania, norma emisji spalin, reflektory (LED, SRH), antena "rekinek", kształt felg, kształt kierownicy, obszycie na daszku wyświetlacza, wykończenie tzw "czarne piano", dodatkowy brązowy kolor skóry, czcionka, kolorystyka i wygląd zegarów i wyświetlaczy, wskaźnik zmiany biegów GSI, ilość gniazd 12V. Zasłyszane w ASO, forum, od użytkowników: wyciszenie wewnątrz, obszycia foteli, wykończenie materiałów, lepsza jakość lakierów. Zostało: twin scroll turbo 240 KM, 350 Nm przy 2400-3600 obr/min Link to post Share on other sites
Eskulap2000 6 Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Szkoda że na naszym rynku nie ma forka w kolorze pomarańczowym.. Link to post Share on other sites
K@rol 17 Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 Korzystając z okazji, że Eskulap 2000 odświeżył wątek, przypomniało mi się jak 3 lata temu w zupełnie w innym temacie narzekałem na XV. Ktoś napisał, że wypowiadają się zwykle ludzie z problemami w aucie, więc forum nie jest miarodajne, bo zadowoleni siedzą cicho. Czując się zobowiązany i przyznając rację powiem (po przejechaniu 5,5 tyś. km) krótko: FXT 2016 jest wspaniały!!!!!!!! Silnik kapitalny, zestrojenie momentu obrotowego do mocy - mistrzostwo świata. Wewnątrz cisza, nic nie skrzypi, dobra widoczność, świetne nagłośnienie. Samochód o wspaniałych właściwościach jezdnych, genialnie amortyzuje wszystkie nierówności a na autostradzie płynie. Naprawdę jestem zadowolony i szczerze polecam. Pozdrawiam "Subarowców" serdecznie Kierowca (wreszcie) Szczęśliwy. Link to post Share on other sites
Adam12 153 Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Szkoda że na naszym rynku nie ma forka w kolorze pomarańczowym.. zawsze możesz sobie okleić...... Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now