Jump to content
aigle

XV 2,0 czy warto go "gazować"

Recommended Posts

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii ?

Osobiście robię 5 tys km miesięcznie ... powyżej 130 km mam spalanie 10 l ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie gazowania XV to się nie wypowiem , ale wysłałem Ci moje pytanie na PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proponuje przejrzeć watek LPG. Uzytkownicy foków z silnikami fb20(czyli to samo co u nas) gazuja swoje sprzety bez zadnych problemów. Zreszta w Czechach, Włoszech i pewnie gdzies jeszcze importerzy oferuja XV z fabrycznym gazem

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Zreszta w Czechach, Włoszech i pewnie gdzies jeszcze importerzy oferuja XV z fabrycznym gazem

Bardziej dealerskim, bo w Japonii tej instalacji raczej nie montują. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy przypadkiem do tego silnika nie ma ciekłego wtrysku Vialle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bardziej dealerskim, bo w Japonii tej instalacji raczej nie montują.

 

 

dealerskim nie dealerskim - tak sam jak u nas ISR montowane jest w przegladzie przedsprzedazowym i traktowane jest jako fabryczne wyposazenie tak i tam robia tak z LPG

Racja @@Karas, co jakiś czas moderetorzy przypominają, że ISR to fabryczna instalacja, montowana przed sprzedażą auta, więc w fazie produkcji :P  :lol:  :thumbup:  

 

Instalacja gazowa w Subaru jest więc równiez instalacją fabryczną  :)

ISR montowany jest w Polsce w ramach PDI (tzw. przegląd przedsprzedażny), który zgodnie z dokumentacją homologacyjną jest ostatnim etapem produkcji.

 

Wielokrotnie była już mowa o tym, że ISR jest montowany na etapie produkcji samochodu (...)
Edited by mechanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy przypadkiem do tego silnika nie ma ciekłego wtrysku Vialle.

Jako laik zapytam ... to źle ? 

Edited by aigle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może mi napisać jak jest z tymi nieszczęsnymi luzami w przypadku gazu?

Rozpocząłem wątek w tym temacie, ale mało zainteresowanych :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest V gen LPG oferowany prze vialle do fb20 (m.in EPG z Warszawy to montuje mozna zadzwonic i sie popytac).


Czy ktoś może mi napisać jak jest z tymi nieszczęsnymi luzami w przypadku gazu?

Rozpocząłem wątek w tym temacie, ale mało zainteresowanych :(

jak to jak musisz czesciej sprawdzac niz na Pb i w razie potrzeby regulowac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy konieczność ich regulacji ustala się na podstawie przebiegu na gazie czy może na słuch...? :)


To już coś. Bardzo dziękuję za informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Racja @Karas, co jakiś czas moderetorzy przypominają, że ISR to fabryczna instalacja, montowana przed sprzedażą auta, więc w fazie produkcji      

OK, niech będzie i taka wersja :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy konieczność ich regulacji ustala się na podstawie przebiegu na gazie czy może na słuch...? :)

pytałem dzis znajomego ktory gazuje wszystkie swoje auta odpowiedział mi ze sprawdza co 30-40k km jeżeli trzeba reguluje. Czy w przypadku Subaru jest jakis inny interwał - tego nie wiem ale może warto skontaktowac się z jakim polecanym zakładem LPG i po ludzku zapytac?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nie wiem czy przypadkiem do tego silnika nie ma ciekłego wtrysku Vialle.

 

Jako laik zapytam ... to źle ?

Chyba dobrze :-) uchodza za najlepsze i najbezpieczniejsze instalacje.

Nigdy nie mialem bo nie mialem nic z aut do ktorych produkuja.

 

Luzy w 2.0 sa chyba nie na srubki wiec koszt regulacji spory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W V generacje bym sie nie pchal bo nie ma takiej potrzeby i wchodzi sie w dodatkowe koszta przy montazu i potem serwisie. Instalacja IV generacji na porzadnych podzespolach i co najwazniejsze profesjonalnym montazu i strojeniu zrobi tutaj robote. Zagazowalem ok. 10 silnikow z nowszej serii FB i smigaja bez problemu. Pani w Forku ma odjezdzone ok. 50kkm i watpie zeby cokolwiek bylo robione przy aucie. Spotykamy sie tylko na przegladach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii ?

 

nie osobiste

przez przypadek dowiedzialem sie ze nabywca naszego xv zalozyl lpg

instalacja 4 gen zakladana na slasku ale nie wiem gdzie

przejechal ponad 25 tys km i jest bardzo zadowolony

spalanie ok 10 l gazu w miescie (tychy) a na drodze spada o litr

facet jezdzi dosc spokojnie wg slow jego zony i koszt montazu juz mu sie zwrocil

 

Wytaptane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam pytanie, czy istnieją zbiorniki na gaz rozmiarowo zgodne z wnęką w bagażniku? Z tego co znalazłem najniższe mają wymiar 18 cm, a wnęka głębokość ok 13 cm.

Edited by semen7

Share this post


Link to post
Share on other sites

instalacja fabryczna jest montowana w fabryce koniec kropka 

Wtedy wiązka elektryczna od instalacji jest zintegrowana z okablowaniem silnika itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

instalacja fabryczna jest montowana w fabryce koniec kropka

Wszedzie tak ale nie w Subaru ;)

tutaj przegląd przed sprzedażowy traktowany jest jako końcowy etap produkcji stad w Polsce m.in ISR jest "systemem fabrycznym"

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tylko bełkot handlowców . 

Jak klient sobie zamówi np podświetlenie drzwi po produkcji samochodu to salon z uśmiechem na ustach mu to zamotnuje przed wydaniem auta ale jakość tego montażu będzie tragiczna 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belkot nie belkot ale zamówić auta w Polsce bez ISR się już nie da zreszta możesz spróbować :)

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to ciekawe. Jak kupowałem samochód to dostałem do podpisania umowę o korzystanie z ISR. Ciekawe co gdybym tego nie podpisał?

Z tego co wiem są zniżki przy ubezpieczeniu wiec podpisałem. Pierwszy rok 1 zł + VAT ale nie muszę przedłużać na kolejny rok. Mam nadzieje ze ISR sie nie przyda ale widzę tutaj pewne dodatkowe bezpieczeństwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ciekawe co gdybym tego nie podpisał

nic miałbys to w aucie ale nie aktywne


 

 

Z tego co wiem są zniżki przy ubezpieczeniu wiec podpisałem

sa zniżki ale bardzo nieduże. Roczny abonament po roku to 400pln z kawałkiem. ISR traktowany jest jako system specjalny za który są zniżki  ale ich wartość jest mniejsza niż koszt abonamentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonk

moj ex po 38 kkm na gazie wykorkowal

doslownie bo zawiesil sie zawor chyba na wydechu bo prycha i strzela tlumikiem

wbrew mojej sugestii nie do serwisu tylko do jakiegos janusza w garazu (zrobi lepiej i taniej)

oczywiscie obecny user najwieksze pretensje ma do mnie   :biglol: 

 

Wytaptane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...