Jump to content
Sikooo11

Zakup Subaru Impreza WRX

Recommended Posts

to teraz mam dylemat lać 95 czy nie lać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lej co chcesz :) pod klapka mam napisane zeby lac tylko paliwo premium czy jakos tak, wiec leje 98. niektorzy jezdza na gazie wiec pewnie na 95 tez bedzie dobrze. Ja na tyle malo jezdze ze nie jest to dla mnie znaczacy koszt.

Edited by Bogdanw7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam i szukam i znaleźć nie moge nic konkretnego :( jakieś konkretne bloby 35tys w górę :( buga by jeszcze kupił do 30tys ale też samo siano :/ ja chce tylko zwykłego WRX jak bede pod ściana to bede szukał anglika... Ile taka przekładka kosztuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wagony Cie nie interesują? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że kombi ?

Nie

Tylko sedan

Edited by Sikooo11

Share this post


Link to post
Share on other sites

lej co chcesz :) pod klapka mam napisane zeby lac tylko paliwo premium czy jakos tak, wiec leje 98. niektorzy jezdza na gazie wiec pewnie na 95 tez bedzie dobrze. Ja na tyle malo jezdze ze nie jest to dla mnie znaczacy koszt.

LPG ma wyższą liczbę oktanową niż 98,a co dopiero 95 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam i szukam i znaleźć nie moge nic konkretnego :( jakieś konkretne bloby 35tys w górę :( buga by jeszcze kupił do 30tys ale też samo siano :/ ja chce tylko zwykłego WRX jak bede pod ściana to bede szukał anglika... Ile taka przekładka kosztuje ?

 

a ogladales juz jakiegos? widzialem na allegro kilka ladnych niebieskich blobeye w okolicach kwoty jaka chcesz wydac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

to teraz mam dylemat lać 95 czy nie lać :D

 

Pewnie, że 95. Jedzie tak samo, pali tyle samo..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

to teraz mam dylemat lać 95 czy nie lać :D

 

Pewnie, że 95. Jedzie tak samo, pali tyle samo..

 

:th_dash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

to teraz mam dylemat lać 95 czy nie lać :D

 

Pewnie, że 95. Jedzie tak samo, pali tyle samo..

 

:th_dash:

 

??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega pewnie mądrzejszy niż FHI :P

Sam jeżdżę GTkiem na 95. Jeździłem przez pewnie pierwszy rok na 98, bo poprzedni właściciel tak mi powiedział, a wtedy 4 lata temu myślałem, że to prom kosmiczny, a nie zwykły samochód hehe

Kolega jeździ na 95 od 45kkm i jakoś żyje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam się zastanawiam co lać, w instrukcji WRXa jest PB95, niby zdrowiej 98 - mniejsze spalanie stukowe itd, ale czasami po zatankowaniu mam wrażenie że to paliwo z odleżyn jakichś. Koniec końców sam nie wiem co zdrowsze dla silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

niby zdrowiej 98 - mniejsze spalanie stukowe itd

 

W seryjnym WRX na żadnym z tych paliw stuku nie będzie. Lać to co na klapkach, albo to na czym był robiony remap na normalnych stacjach i ja już przynajmniej kończę ten temat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Czy takie auto sprawdzi sie w jeździe codziennej ?

2 Jak jest z żywotnościa podzespołów (z tego co wiem drogie jak piernik)

3 Może zacząć od jakiegoś GT

4 Odpuścić sobie na ta chwilę Subaru i szukać czegoś innego :(

 

1. Ojj tak. Jeżdżę Wrxem od roku( z lepszym Powerem :D) i jest to świetny samochód jak dla Mnie do codziennej jazdy

2. Bez katowania fury eksploatacja wcale nie musi być droższa niż np. jakiegoś BMW czy nawet Vectry C (łożyska z piastą, koło dwumasowe itp). Przykłady cen części np. Koszt tarcz gładkich Brembo około 350zł więc bez tragedii, sprzęgło 1400zł w ASO też cena ok. Ogólnie bez tragedii taka jest moja opinia. Nie wliczam ewentualnego remontu silnika bo to już inna bajka. No i Lpg też trzeba serwisować i zwracać uwagę na zawory bo mogą się wypalić.

3. Gt ma lżejszą budę, jest starszy więc nieco bardziej zużyty no i wyposażenie też biedne.

4. Jeśli boisz się wersji turbo to szukaj wersji 2.5 RS czy to w budzie GT (167hp) czy WRX (177hp). Ja osobiście miałem w starszej budzie z zawieszeniem od Type-R i byłem bardzo zadowolony

 

 

niby zdrowiej 98 - mniejsze spalanie stukowe itd

 

W seryjnym WRX na żadnym z tych paliw stuku nie będzie. Lać to co na klapkach, albo to na czym był robiony remap na normalnych stacjach i ja już przynajmniej kończę ten temat :P

 

 

W Moim seryjnie powinno się lać 95 więc leje 95 no i do tego ten lepsiejszy power :). Unikać tankowania u Józka z pod Biedronki i powinno być ok.

Edited by Dorsz914

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

niby zdrowiej 98 - mniejsze spalanie stukowe itd

 

W seryjnym WRX na żadnym z tych paliw stuku nie będzie. Lać to co na klapkach, albo to na czym był robiony remap na normalnych stacjach i ja już przynajmniej kończę ten temat :P

 

Trzymam za słowo że już kończysz temat paliwa. :huh:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie taka informacja na wlewie

Czyli do seri wrx zalecali lać 98.

post-5383-0-30102200-1475219419_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

do serii GT MY98 leję 95 od paru lat i nie ma problemu

 

były przypadki na forum, że ktoś zalał GC STi JDM benzyną 95 i okazało się, że wyskoczył CEL i były problemy z pracą silnika - no to wtedy ok - należy zastosować paliwo z większą liczbą oktanową.

 

ale jak nie ma takich problemów to nie potrzeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie taka informacja na wlewie

Czyli do seri wrx zalecali lać 98.

Musiałbym zajrzeć do instrukcji do mojego, ale jestem niemal pewien że jest tam mowa o 95. W tych które są dostępne w sieci, co prawda z rynku US, też jest mowa o premium paliwie, ale jak padają liczby oktanowe, to ich odpowiedniki naszego 95, także w sumie to cholera wie.

 

Zaraz po zakupie lałem 95, potem zacząłem 98 - jeśli mam być szczery, różnicy nie widzę, nie słyszę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Trzymam za słowo że już kończysz temat paliwa. :huh:

 

Lej V-Powera 100 do serii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Trzymam za słowo że już kończysz temat paliwa. :huh:

 

Lej V-Powera 100 do serii :D

 

I nie dotrzymałeś słowa. Szkoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z tego co pamiętam to do WRX 03-05 książka zaleca Pb98, natomiast do 06-07 czyli 2.5T producent zaleca Pb95.

Nie wiem jak to jest w GT i WRX bugeye. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić bo sam od lat leję Pb98, ale po tym co tu piszecie to zaczynam nabierać wątpliwości czy warto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polak821 a może powiedz o co Ci chodzi? Czy gdzieś co źle napisałem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z tego co pamiętam to do WRX 03-05 książka zaleca Pb98, natomiast do 06-07 czyli 2.5T producent zaleca Pb95.

Nie wiem jak to jest w GT i WRX bugeye. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić bo sam od lat leję Pb98, ale po tym co tu piszecie to zaczynam nabierać wątpliwości czy warto ;)

Ja mam wrx 2003 ale bugeye i mam żeby lac 98. Zresztą myślałem że wszyscy użytkownicy subaru leja 98 a tu proszę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...