Skocz do zawartości

Zakup Subaru Impreza WRX


Sikooo11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym oraz chcącym spełnić swoje MARZENIE a mianowicie zakup Subaru Imprezy może na początek Zwykłego WRX mam pewnego na oku i może znacie owe Subaru czy coś chcecie mi doradzić może odradzić a więc szukam pomocy

Link DO Subaru

http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-wrx-225hp-zamiana-CID5-IDfnmrd.html

Pozdrawiam :D

Może macie jakies inne aukcje do 30 tys zł bardziej opłacalne i pewniejsze egzemplarze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nie jest nic napisane w sprawie rozrządu: był wymieniany czy nie, i w jakim zakresie. Przebieg wskazuje, że powinien już być po tej czynności albo krótko przed. Najlepiej niech też przedstawi fakturę za tą usługę. Jeśli właściciel ma udokumentowane wszystkie naprawy i czynności serwisowe i po oględzinach będzie ocena na 4, to czemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra siedze w temacie już trochę czasu i widzę że ciężko dostać jakiegoś fajnego WRX'a chce sie poradzić użytkowników ,oczekuje szczerych normalnych zrozumiałych odpowiedzi a więc jestem posiadaczem aktualnie zwykłego auta mianowicie Jetty . Chce spełnić swoje marzenie jak napisałem wyżej i zakupic sobie Subaru Impreze WRX do jazdy codziennej nawet myślałbym o założeniu do niej gazu mój fundusz graniczy sie do 30 tys zł może nawet troszke ponad , ale żywcem nie ma w czym wybierać bo nie sztuka kupic ale i żeby nie wpakować sie w minę jak to sie mówi każdy mi odradza auta ponieważ za te pieniądze miałbym juz jakieś dobre nowsze BMW czy cokolwiek , że jak sie zje*ie to koszt naprawy przekroczy wartość samochodu dlatego użytkownicy długo takich aut nie trzymają itd itp

Moje zapytanie brzmi

1 Czy takie auto sprawdzi sie w jeździe codziennej ?

2 Jak jest z żywotnościa podzespołów (z tego co wiem drogie jak piernik)

3 Może zacząć od jakiegoś GT