muzyk Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Witam wszystkich Dzisiaj wymieniałem komplet opon na Michelin CrossClimate 215/60 16 i zauważyłem coś dziwnego. Referencyjne ciśnienie w oponach powinno być 2 bary przód i 2.2 bar tył. Jak dopompowałem do takiego stanu to opony były tak jakby niedopompowane, dopiero przy 2.5 barach (przód i tył) opony "wyglądają na odpowiednio dopompowane". W komplecie który miałem przed założeniem nowych było książkowo 2 bary przód i 2.2 bary tył i wszystko było OKNie martwi mnie to jakoś bardzo, ale zastanawia dlaczego tak jest ?Co FORUM może na ten temat powiedzieć ?PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ciśnienie powinno być jak wkazanie na słupku drzwi od strony kierowcy, choć ja zawsze dodaję + 0.2 Ale Twoje opony są wyjątkowo miękkie, I może byc wrażenie lekkiego kapcia. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ja tam nie widzę takiej kombinacji 2 - 2.2 Tak masz racje z głowy pisałem. Przód 2 bary tył 2.5 bara przy pełnym obciążeniu. Ja zawsze dawałem 2 przód i 2.2 tył bo jeździłem przeważnie na wpół załadowany, lecz z przodu 2 bary zawsze było OK, a teraz to normalnie jakby flaka i tak jak pisałem wcześniej od 2.5 bara opona wygląda na normalnie dopompowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No to wygląda że te referencyjne ciśnienia to sobie mogą wsadzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Nie starajcie się na siłę poprawić fabryki, wartości referencyjne sq po to aby się ich trzymać a nie pompować eg. Własnego widzimisię. Miałem w poprzednim aucie sportowym gumy 215/40 R17 i niezależnie czy nabilem 1,8 czy 2,6 bar, koło wyglądało identycznie ale przy jednej wartości tyłek mi plywal, przy drugiej podskakiwać na łuku i był nieprzewidywalny. Idealne ciśnienie było takie jak na tabliczce tj. 2,3bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 muzyk, ale ty zdaje się masz 2,5XT SG, który ma 17' kółka, więc powinno być po 2,2 (dla obciążonego auta). Mi pompują 2,2 ÷ 2,3 i też często mam wrażenie, że z przodu jest za małe ciśnienie. Ale tak pewnie musi być ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 @@piotruś, zgadza się mam SG ale z kołami 16" z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Wczoraj zmieniałem opony na nowe Dunlopy Bluresponse 16-ki i mam dopompowane 2,5bara na wszystkie koła. Planuje tylko jazdę miejską wiec nie powinno być problemu z trakcja i komfortem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się