piciu Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzień dobry formuowicze, W ostatnim czasie musiałem odrobinę wypatroszyć samochód z wykładziny aby ogarnąć parę rzeczy w samochodzie. Np znalazłem 5PLn i jakieś długopisy oraz pendrive. Ale też natrafiłem na komputer pod nogami pasażera, a obok niego zieloną złączkę do którego idą cztery cienkie przewody: BLK-WHT/WHT/BLU/BLK. Logika mówi jasno; skoro jest takie złącze, a jest rozpięte, to powinno być spięte. No i się zaczęło: CHECK ENGINE. Po wpięciu się z komputerem mam następujące kody: P0851, P1152, P1153 ,P0140 Po rozpięciu złączki CE znika i zero błędów w komputerze. No i co teraz ? Z kodów wynika, że problem leży po stronie jakiegoś czujnika O2. P0851 Wskazuje na jakiś czujnik w skrzyni lub wypętą kostkę (?). Skrzynia była po rewizji, a wydech końcowy tylko robiłem bez remapu. Zgaduję - odłączyć kostkę tak jak była ? Fundamentalne pytanie na koniec; co to za złącze ? Pacjent to WRX US 2009 2.5 Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez piciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 W starszych generacjach taka zielona kostka służyła do remapów ecu. Obstawiam że w Twoim przypadku jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się