FastLane Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Kogoś do deptania hamulca przy odpowietrzaniu znajdę, jeśli będzie taka potrzeba. Sposób z zaworkiem też cwany. Ale najpierw spróbuję ten tłoczek wypchnąć prawie do końca, i wyczyścić go pod uszczelką bez całkowitego wyciągania. Jak to pomoże to ominie mnie odpowietrzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Zajebiście cwany i to nie mój pomysł jak coś Na Youtubie jest kanał pod tytułem 'Miłośnicy czterech kółek' i tam o tym mówili Świetnie się sprawdza przy odpowietrzaniu sprzęgła bo tam jest dość słabe dojście do odpowietrznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Jak już oczyścisz powierzchnie tłoczka to skontroluj ją od względem wszelakich rys, wżerów czy ubytków w powierzchni. Przed złożeniem do kupy całości wskazane jest zaaplikować smar do hamulców na powierzchni tłoczka pod osłonę coby w przyszłości nie rdzewiało i lepiej hamowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Z Waszą nieocenioną pomocą pierwsze koło ukończyłem, drugie już w połowie drogi. Tłoczek wypchnąłem pedałem hamulca, po odciągnięciu uszczelki ukazał się mym oczom pierścień rdzy. Po zeszlifowaniu w/w tłoczek wszedł bez problemu. Ciekawa sprawa, że druga strona miała dużo grubszą okładzinę. A nigdy nie czułem ściągania czy znoszenia przy hamowaniu. No nic, na razie z w miarę oczyszczonymi tłoczkami pojeżdżę bo w transporcie publicznym marnuję 2h dziennie, a za niedługo wymienię oba tłoczki bo to mały koszt. Jedno jeszcze mam pytanie, jeden tłoczek wypchnąłem chyba trochę za daleko bo miał trochę swobody ruchu na boki i wyciekła odrobina płynu (zewnętrzna uszczelka utrzymała się w swoim miejscu po stronie zacisku)... czy teraz muszę odpowietrzać? Natychmiast czy przeżyję 2 razy do pracy pojechać? Jakoś mogę sprawdzić na szybko czy jest ok czy za bardzo zabombelkowane? Za porady w tym temacie postawiłbym Wam po zgrzewce gdybym mógł, mordy moje. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez FastLane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Przejeźdź się kawałek i zobacz czy da się hamować czy jednak trzeba odpowietrzyć. Tylko jedź spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Obie strony zrobione, hamować się da (chociaż trochę piszczy), ale pedał hamulca wchodzi głębiej niż przedtem, ma więcej luzu. To chyba znaczy, że zapowietrzyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Myślę, że tak... Odpowietrz sobie cały układ dla świętego spokoju i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Ok dzięki jeszcze raz za wszystkie komentarze, temat uważam za zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Spoko A po tą zgrzewką to ja mogę podjechać, jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Jakbyś kiedyś jechał przez Hamburg to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Daleko trochę, ale się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 A jak sie odpowiednio odpowietrza kola powinno siw zaczac od tego ktore jest najdalej wzgledem pompy hamulcowej i odpowiednionpo.kolei voraz blizsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) 1. Prawy przód2. Lewy tył3. Lewy przód4. Prawy tył Gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy, że w subaru jest taka kolejność. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 To siw sprzyda na przyszlosc Dziekii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Zanim się odpowietrzy przy zaciskach nie zaczyna się od odpowietrzenia samej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Jak już odpowietrzasz, widać że dość dużo czasu minęło od zaglądania do hebli-wymienił bym płyn hamulcowy. Kilka więcej ruchów pedałem a masz kompleksowe rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Zanim się odpowietrzy przy zaciskach nie zaczyna się od odpowietrzenia samej pompy? A odkręcałeś przewody hamulcowe od pompy lub pompa zassała powietrza ? jeśli powietrze się dostało do układu tylko przy zacisku to nie ruszaj pompy chyba że chcesz mieć następną większą robotę. Z wymianą płynu też dobry pomysł ale to proponuje dopiero przy wymianie tłoczków i uszczelniaczy w zaciskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Ah, to rozumiem że powietrze się nie może przedostać z zacisków do pompy. Więc ją zostawiam w spokoju, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się