Skocz do zawartości

Odbudowa silnika EJ207 STi Ver6 MY00 JDM


Bartek1986

Rekomendowane odpowiedzi

I to ponoć z zamkniętymi oczami :biglol:

 

Gdyby się dało, większość z nas wymieniałaby by panewki co 4 ;)  wymiany oleju i mało byłoby takich fuckup-ów panewkowych :rolleyes: a koszt obsługi subaraka z wiatrakiem zmniejszyłby się 10cio krotnie  :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To tak jakbyś całe życie pił porządne whisky, a nagle ci kazano łoić starogardzką Też byś się przekręcił po niedługim czasie Dlatego korekta mapa w celu dostosowania do tutejszego paliwa nie jest wcale złym pomysłem

Dlatego najlepiej od początku łoić starogardzką i nie truć się whisky ,żeby nie było potem problemów . 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo z małym bonusem tak żeby po tej przykrej chwili był banan na twarzy... powodzenia

Żadnego spalania stukowego tam nie było ;) z reszta jak wrócę z wakacji to pokaże foty wszystkiego :P

 

Motor ma 105kkm przebiegu

 

zupełnie typowy przebieg na panewkę

żadne polskie paliwo (VP Racing jest ok) czy olej (millers również)

silnik używany na pojeżdżawkach też nie przejedzie dużo więcej niż 30 tys km po remoncie

Silnik w GT przejechał juz z 50 po remoncie, a lekko nie ma hehe

Dobrze złożony silnik przejedzie jednak trochę więcej.

Zwłaszcza, ze nie mozna o mnie powiedzieć' ze upalam na pojeżdżawkach jak przez dwa lata przejechało w takich warunkach ze 30 kilometrów :D

No ale nawet jak odbudowany silnik padnie za 30kkm to nie będę płakał bo przejechanie tego dystansu tym autem zajmie mi ze 20 lat ;)

Edytowane przez Bartek1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo...

Było czy nie, to jest bardzo słuszna uwaga.

 

A motor składaj na OEM gratach. To co napisałeś na początku jest dobre.

Wał, panewki, pompa oliwy - wszystko spec c. Nie widzę potrzeby zakładania szpil ARP, co więcej, nie widzę w ogóle potrzeby wymiany szpil, ale każdemu wedle życzenia :)

Głowice do obowiązkowego planowania i sprawdzenia. Pomimo niewielkiego przebiegu auto ma już swoje lata i uszczelniacze mogą kwalifikować się do wymiany.

Jeśli tłoki również, to tak jak pisał AMI, HBR.

Wszystkie uszczele OEM. Tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...