Bartek1986 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wyślę PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 A tak przy okazji panewki korbowodowe mozna wymienic bez wyciagania silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 A tak przy okazji panewki korbowodowe mozna wymienic bez wyciagania silnika ? Copperfield podobno potrafi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 I to ponoć z zamkniętymi oczami Gdyby się dało, większość z nas wymieniałaby by panewki co 4 wymiany oleju i mało byłoby takich fuckup-ów panewkowych a koszt obsługi subaraka z wiatrakiem zmniejszyłby się 10cio krotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo z małym bonusem tak żeby po tej przykrej chwili był banan na twarzy... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Motor ma 105kkm przebiegu zupełnie typowy przebieg na panewkę żadne polskie paliwo (VP Racing jest ok) czy olej (millers również) silnik używany na pojeżdżawkach też nie przejedzie dużo więcej niż 30 tys km po remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 To tak jakbyś całe życie pił porządne whisky, a nagle ci kazano łoić starogardzką Też byś się przekręcił po niedługim czasie Dlatego korekta mapa w celu dostosowania do tutejszego paliwa nie jest wcale złym pomysłem Dlatego najlepiej od początku łoić starogardzką i nie truć się whisky ,żeby nie było potem problemów . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo z małym bonusem tak żeby po tej przykrej chwili był banan na twarzy... powodzeniaŻadnego spalania stukowego tam nie było z reszta jak wrócę z wakacji to pokaże foty wszystkiego Motor ma 105kkm przebiegu zupełnie typowy przebieg na panewkężadne polskie paliwo (VP Racing jest ok) czy olej (millers również) silnik używany na pojeżdżawkach też nie przejedzie dużo więcej niż 30 tys km po remoncie Silnik w GT przejechał juz z 50 po remoncie, a lekko nie ma heheDobrze złożony silnik przejedzie jednak trochę więcej. Zwłaszcza, ze nie mozna o mnie powiedzieć' ze upalam na pojeżdżawkach jak przez dwa lata przejechało w takich warunkach ze 30 kilometrów No ale nawet jak odbudowany silnik padnie za 30kkm to nie będę płakał bo przejechanie tego dystansu tym autem zajmie mi ze 20 lat Edytowane 3 Września 2016 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 rób serie na konkretnych gratach tak żeby to miało ręce i nogi Autko jest mega wczoraj nie mogłem się napatrzeć na niego jak tak stoi .W razie czego dzwoń do DK może ci podsunie co nieco pomysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Bartek spalanie stukowe ma wpływ na łożyskowanie wału. Ja zamiast wymieniać dobre na dobre zrobiłbym mapę ba polskie paliwo... Było czy nie, to jest bardzo słuszna uwaga. A motor składaj na OEM gratach. To co napisałeś na początku jest dobre. Wał, panewki, pompa oliwy - wszystko spec c. Nie widzę potrzeby zakładania szpil ARP, co więcej, nie widzę w ogóle potrzeby wymiany szpil, ale każdemu wedle życzenia Głowice do obowiązkowego planowania i sprawdzenia. Pomimo niewielkiego przebiegu auto ma już swoje lata i uszczelniacze mogą kwalifikować się do wymiany. Jeśli tłoki również, to tak jak pisał AMI, HBR. Wszystkie uszczele OEM. Tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Kucharzak Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Nie zapomnij o nowej chłodnicy oleju... MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Jak tam panie coś się dzieje w temacie odbudowy serducha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Bartek i jak finalnie wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Milczenie oznacza problemy...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Też z chęcią bym się dowiedział co i jak dalej bo pewnie będę podobny temat przerabiał jakoś niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się