sali1206 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Witam mam problem z szyberdachem otwiera się normalnie ale przy zamykaniu dochodząc do lotki wraca się,co może być tego przyczyna?Pacjent Forester 04 Sg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyww44 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Kamyk w prowadnicy np mówią ze trzeba przeczyscic prowadnice, u mnie np się zamyka jak kilka razy klikne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Witam, u mnie pomogło przesmarowanie prowadnic i mechanizmu kładzenie lotki, a zanim to zrobiłem, radziłem sobie ręcznie lekko "pomagając" lotce "położyć się" na miejsce. zrobiłem to 4 lata temu i od tamtej tylko sporadycznie pojawia się problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Dokładnie, silnik cofa, jeśli wyczuje opór. U mnie pierwsze smarowanie nie pomogło, więc ręcznie kładę lotkę i szyba jedzie dalej. Palce jeszcze mam, ale refleks oczywiście wskazany ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 U mnie pierwsze smarowanie nie pomogło, więc ręcznie kładę lotkę i szyba jedzie dalej. Palce jeszcze mam, ale refleks oczywiście wskazany ;-) a czyściłeś i smarowałeś też kołeczki na mechanizmie owiewki? U siebie na początku porządnie wyczyściłem wszystko i przesmarowałem litowym smarem, póki co wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie pierwsze smarowanie nie pomogło, więc ręcznie kładę lotkę i szyba jedzie dalej. Palce jeszcze mam, ale refleks oczywiście wskazany ;-)a czyściłeś i smarowałeś też kołeczki na mechanizmie owiewki?U siebie na początku porządnie wyczyściłem wszystko i przesmarowałem litowym smarem, póki co wszystko jest OK. U mnie po jesienno - zimowej przerwie owiewka też potrafiła się blokować.Co do smarów obawiam się, że będzie się do tego lepić cały brud i będzie jeszcze gorzej. Gdy dach jest otwarty mechanizm jest eksponowany na wiar, pył. U nas w Forku dach w sezonie wiosennym i letnim otwarty jest bardzo często. Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Co do smarów obawiam się, że będzie się do tego lepić cały brud i będzie jeszcze gorzej. Gdy dach jest otwarty mechanizm jest eksponowany na wiar, pył. dlatego nie daje się tam towotu tylko smar specjalistyczny, jak pisałem, biały (litowy) jest odporny na wodę i nie łapie brudu tak łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 a czyściłeś i smarowałeś też kołeczki na mechanizmie owiewki? U siebie na początku porządnie wyczyściłem wszystko i przesmarowałem litowym smarem, póki co wszystko jest OK. Kołeczki też i generalnie nie czuję jakiegoś nadmiernego oporu. Po prostu sprężynę, więc może problem jest nie w smarowaniu, tylko sterownik się zrobił z wiekiem nadwrażliwy na wzrost prądu? Albo w wyrobionych najazdach, które kładą lotkę. Zauważyłem dziś, że nie są zupełnie płaskie, tylko lekko faliste. Też tak macie? Szyber się cofa, gdy tylko do nich dotknie, więc może na samym początku zrobił się na nich nadmiernie stromy próg? Smarowałem nie sam i nie swoim smarem, ale chyba to był litowy z teflonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się