Jump to content

Ecu do bugeye 2002


Szuli
 Share

Recommended Posts

Witam .

Chciałbym podnieść moc w mojej imprezie z 2002 roku . Dolot zrobiłem , jestem w trakcie zmiany frontowego intercoolera. Zostało jeszcze ecu i to jest problem , bo kompletnie nie jestem w temacie? Proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym narazie podejść pod 300 , słyszałem ze tyle mogę bez kucia

To wrx czyli do 300km jeszcze trochę brakuje , ale nie wiem co z tym ecu gdzie szukać jakiej firmy.

Link to comment
Share on other sites

Seryjne ecu spokojnie ogarnie wszystko co potrzebujesz.

 

Jest nawet subaru które ma 1000km na seryjnym kompie wiec Twój spokojnie da rade

 

Jeśli będzie brakowało Ci opcji takich jak: procedury startu, podtrzymanie to zmieniasz ROM w ecu na Carberry i miód malina.

 

Ale najpierw Szykuj kasę na remap a potem na budowę motoru :)

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Krzysztofie za uproszczenie mi tematu

A jeszcze jedno pytanie?

Mieszkam w UK , i czy potrzebuje jakaś innej wersji Ecu,??? I gdzie szukać ?

Czekam na remap , ale muszę zakupić ecu

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej szukaj kompa od Twojego auta. WRX MY02. Nie szukaj z STI bo będziesz miał problemy z przekładniem pinów to raz a dwa nie masz zmiennych faz rozrządu. Bynajmniej wrx z twojego roku nie ma. Oczywiście komputer musisz kupić z kostka immo i pestką do kluczyka.

 

Nie masz swojego komputera ze tak kombinujesz?

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak szczerze mówiąc , niecjestem w temacie wogule. ☹️ Mam znajomych którzy od nie dawna zajmują sie tuningiem ale ze subaru jeszcze nie mieli styczności . Chciałem remapa ale jak sie podłączyli pod subaru nie mogli nic zrobić ? Tylko co mi doradzili zmienić wydech i intercooler .

Pozdrawiam Marcin

A niestety nie maja narazie czasu żeby przestudiować subaru wiec postanowiłem wziasc sprawy w swoje ręce i sam sie doinformować .

Tak to wyglada

Link to comment
Share on other sites

Czy zmiana na frontowy intercooler to dobry pomysł to nie wiem,chyba że zmieniasz jeszcze turbo ,pompę paliwową i wtryski ,wydech to wtedy można się pokusić o te 300 koni, ale zaraz nie wytrzyma silnik ,hamulce i nieszczęsna skrzynia.Na tym co masz to 250-260 koni.

Link to comment
Share on other sites

Skrzynia zależy jak użytkujesz.

Ale nawet seryjna moc ją potrafi zabić. Hamulce to każden wie.

To jak bd zmieniał turbo to dopiero remap.A najlepiej i najtaniej to kupno sti niż tuning wrx.

Edited by ursusraketa
Link to comment
Share on other sites

Tylko ze za sti chcą jeszcze raz tyle co za wrxa , a już trochę władowałem kasy w ten samochód i wiem ze nie odzyskam tej kasy wiec już zostanę przy nim

Link to comment
Share on other sites

Kolego widzę że naprawdę temat tuningu Ci obcy. Spoko też taki kiedyś byłem :)

 

Porób sobie co tam chcesz. Ale elektroniki i kompa nie ruszaj. Remap jest robiony w subaru i mitsubishi za pomocą interfejsu TACTRIX dlatego nie każdy tuner to ogarnia.

 

Dlatego tunera wybierz mądrze. Raczej kogoś kto ma doświadczenie.

 

Jeśli chodzi o podniesienie mocy i pchasz się już w FMIC, to dołóż jeszcze turbo VF35, wtryski STI, pompę np. Walbro 255, usuń PRECATA i tym sposobem dochodzisz na pułap możliwości swojego auta. Później już tylko co raz grubsze mody.

 

Myślę że Ci się odwidzi jak rozwalisz skrzynie a potem panewki z oem wrx motora :D

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Link to comment
Share on other sites

Lepiej nie rób co chcesz bo rozwalisz silnik ,w subaru nawet po założeniu chlapaczy konieczny jest remap. Wiec to nie jest tak, że usuniesz sobie katalizator bo turbo może przeładować a wtedy jest już drogo.Turbiny też nie można ruszać bez mapy.

Link to comment
Share on other sites

Każdy kiedyś zaczynał . A tak wogule po tym wszystkim co usłyszałem , chyba zaoszczędze trochę sprzedam wrx i kupie sti. Bo nie chce ładować kasy bez sensu jak ma mi zaraz nie wytrzymać silnik

Link to comment
Share on other sites

Sluchaj - siedzisz w UK, gdzie rynek tuningu dla Subaru jest naprawde duzy, chyba najwiekszy w Europie.

Wybierz sobie tunera, jedz do niego, zagadaj co bys chcial, on Ci powie, co mozesz dostac i za ile, i w droge.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...