Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witam . Chciałbym podnieść moc w mojej imprezie z 2002 roku . Dolot zrobiłem , jestem w trakcie zmiany frontowego intercoolera. Zostało jeszcze ecu i to jest problem , bo kompletnie nie jestem w temacie? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 to w jakie moce celujesz, że dolot zmieniałeś i robisz fmica? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Chciałbym narazie podejść pod 300 , słyszałem ze tyle mogę bez kucia To wrx czyli do 300km jeszcze trochę brakuje , ale nie wiem co z tym ecu gdzie szukać jakiej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Ecu Apexi / remap seryjnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Chciałbym w zasadzie taki ecu żeby w przyszłość zwiększać moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Seryjne ecu spokojnie ogarnie wszystko co potrzebujesz. Jest nawet subaru które ma 1000km na seryjnym kompie wiec Twój spokojnie da rade Jeśli będzie brakowało Ci opcji takich jak: procedury startu, podtrzymanie to zmieniasz ROM w ecu na Carberry i miód malina. Ale najpierw Szykuj kasę na remap a potem na budowę motoru Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Dzięki Krzysztofie za uproszczenie mi tematu A jeszcze jedno pytanie? Mieszkam w UK , i czy potrzebuje jakaś innej wersji Ecu,??? I gdzie szukać ? Czekam na remap , ale muszę zakupić ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Najlepiej szukaj kompa od Twojego auta. WRX MY02. Nie szukaj z STI bo będziesz miał problemy z przekładniem pinów to raz a dwa nie masz zmiennych faz rozrządu. Bynajmniej wrx z twojego roku nie ma. Oczywiście komputer musisz kupić z kostka immo i pestką do kluczyka. Nie masz swojego komputera ze tak kombinujesz? Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Tak szczerze mówiąc , niecjestem w temacie wogule. ☹️ Mam znajomych którzy od nie dawna zajmują sie tuningiem ale ze subaru jeszcze nie mieli styczności . Chciałem remapa ale jak sie podłączyli pod subaru nie mogli nic zrobić ? Tylko co mi doradzili zmienić wydech i intercooler . Pozdrawiam Marcin A niestety nie maja narazie czasu żeby przestudiować subaru wiec postanowiłem wziasc sprawy w swoje ręce i sam sie doinformować . Tak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Twój ecu jest remapowalny, więc nie musisz szukać kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Dzięki kolego . A mniej więcej sie orientujesz ile muszę wydać na remapa i ile mocy więcej mi to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Czy zmiana na frontowy intercooler to dobry pomysł to nie wiem,chyba że zmieniasz jeszcze turbo ,pompę paliwową i wtryski ,wydech to wtedy można się pokusić o te 300 koni, ale zaraz nie wytrzyma silnik ,hamulce i nieszczęsna skrzynia.Na tym co masz to 250-260 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 W zasadzie bede zmieniał , turbo ale za pare miesięcy hamulce mam lepsze niż standardowe , a reszcie nie wiedziałem ze muszę tez zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Skrzynia zależy jak użytkujesz. Ale nawet seryjna moc ją potrafi zabić. Hamulce to każden wie. To jak bd zmieniał turbo to dopiero remap.A najlepiej i najtaniej to kupno sti niż tuning wrx. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Tylko ze za sti chcą jeszcze raz tyle co za wrxa , a już trochę władowałem kasy w ten samochód i wiem ze nie odzyskam tej kasy wiec już zostanę przy nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 No właśnie w wrx trzeba trochę władować kasy a i tak to nie bd sti. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Kolego widzę że naprawdę temat tuningu Ci obcy. Spoko też taki kiedyś byłem Porób sobie co tam chcesz. Ale elektroniki i kompa nie ruszaj. Remap jest robiony w subaru i mitsubishi za pomocą interfejsu TACTRIX dlatego nie każdy tuner to ogarnia. Dlatego tunera wybierz mądrze. Raczej kogoś kto ma doświadczenie. Jeśli chodzi o podniesienie mocy i pchasz się już w FMIC, to dołóż jeszcze turbo VF35, wtryski STI, pompę np. Walbro 255, usuń PRECATA i tym sposobem dochodzisz na pułap możliwości swojego auta. Później już tylko co raz grubsze mody. Myślę że Ci się odwidzi jak rozwalisz skrzynie a potem panewki z oem wrx motora Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Lepiej nie rób co chcesz bo rozwalisz silnik ,w subaru nawet po założeniu chlapaczy konieczny jest remap. Wiec to nie jest tak, że usuniesz sobie katalizator bo turbo może przeładować a wtedy jest już drogo.Turbiny też nie można ruszać bez mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A jak potrzebujesz mapy to polecam maps.google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Każdy kiedyś zaczynał . A tak wogule po tym wszystkim co usłyszałem , chyba zaoszczędze trochę sprzedam wrx i kupie sti. Bo nie chce ładować kasy bez sensu jak ma mi zaraz nie wytrzymać silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 I skrzynia.Pamietaj tylko że sti też nie jest nieśmiertelne. Kup odrazu Evo albo Skodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 I skrzynia.Pamietaj tylko że sti też nie jest nieśmiertelne. Kup odrazu Evo albo Skodę. Kup Evo to strasznie budżetowy i ekonomiczny samochód Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Nie no Panowie 1.9tdi też spoko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuli Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Specjaliści od urodzenia widać Specjaliści od urodzenia widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Sluchaj - siedzisz w UK, gdzie rynek tuningu dla Subaru jest naprawde duzy, chyba najwiekszy w Europie. Wybierz sobie tunera, jedz do niego, zagadaj co bys chcial, on Ci powie, co mozesz dostac i za ile, i w droge. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się