Skocz do zawartości

Ecu do bugeye 2002


Szuli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Chciałbym podnieść moc w mojej imprezie z 2002 roku . Dolot zrobiłem , jestem w trakcie zmiany frontowego intercoolera. Zostało jeszcze ecu i to jest problem , bo kompletnie nie jestem w temacie? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne ecu spokojnie ogarnie wszystko co potrzebujesz.

 

Jest nawet subaru które ma 1000km na seryjnym kompie wiec Twój spokojnie da rade

 

Jeśli będzie brakowało Ci opcji takich jak: procedury startu, podtrzymanie to zmieniasz ROM w ecu na Carberry i miód malina.

 

Ale najpierw Szykuj kasę na remap a potem na budowę motoru :)

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szukaj kompa od Twojego auta. WRX MY02. Nie szukaj z STI bo będziesz miał problemy z przekładniem pinów to raz a dwa nie masz zmiennych faz rozrządu. Bynajmniej wrx z twojego roku nie ma. Oczywiście komputer musisz kupić z kostka immo i pestką do kluczyka.

 

Nie masz swojego komputera ze tak kombinujesz?

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze mówiąc , niecjestem w temacie wogule. ☹️ Mam znajomych którzy od nie dawna zajmują sie tuningiem ale ze subaru jeszcze nie mieli styczności . Chciałem remapa ale jak sie podłączyli pod subaru nie mogli nic zrobić ? Tylko co mi doradzili zmienić wydech i intercooler .

Pozdrawiam Marcin

A niestety nie maja narazie czasu żeby przestudiować subaru wiec postanowiłem wziasc sprawy w swoje ręce i sam sie doinformować .

Tak to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zmiana na frontowy intercooler to dobry pomysł to nie wiem,chyba że zmieniasz jeszcze turbo ,pompę paliwową i wtryski ,wydech to wtedy można się pokusić o te 300 koni, ale zaraz nie wytrzyma silnik ,hamulce i nieszczęsna skrzynia.Na tym co masz to 250-260 koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia zależy jak użytkujesz.

Ale nawet seryjna moc ją potrafi zabić. Hamulce to każden wie.

To jak bd zmieniał turbo to dopiero remap.A najlepiej i najtaniej to kupno sti niż tuning wrx.

Edytowane przez ursusraketa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego widzę że naprawdę temat tuningu Ci obcy. Spoko też taki kiedyś byłem :)

 

Porób sobie co tam chcesz. Ale elektroniki i kompa nie ruszaj. Remap jest robiony w subaru i mitsubishi za pomocą interfejsu TACTRIX dlatego nie każdy tuner to ogarnia.

 

Dlatego tunera wybierz mądrze. Raczej kogoś kto ma doświadczenie.

 

Jeśli chodzi o podniesienie mocy i pchasz się już w FMIC, to dołóż jeszcze turbo VF35, wtryski STI, pompę np. Walbro 255, usuń PRECATA i tym sposobem dochodzisz na pułap możliwości swojego auta. Później już tylko co raz grubsze mody.

 

Myślę że Ci się odwidzi jak rozwalisz skrzynie a potem panewki z oem wrx motora :D

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie rób co chcesz bo rozwalisz silnik ,w subaru nawet po założeniu chlapaczy konieczny jest remap. Wiec to nie jest tak, że usuniesz sobie katalizator bo turbo może przeładować a wtedy jest już drogo.Turbiny też nie można ruszać bez mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...