Jump to content

impreza 1.5 lpg


sixtus
 Share

Recommended Posts

Bardzo bym prosił o pomoc w sprawie subaru z silnikiem 1.5 z roku 2008 a mianowicie jak wygląda tam sytuacja z regulacją luzów zaworowych i ogólnie z jego działaniem na podtlenku lpg. Nie zależy mi na mocy tylko na spokojnej jeździe w zimie z dwójka dzieci więc ten silnik mi odpowiada aktualnie mam alfe więc mechanika nie jest mi obca a tuleje pu czynią w niej cuda więc subaru mi się podoba ale boje się kosztów  wyciągania silnika do regulacji niby 500 plus jest ale i tek będzie boleć.Jakby ktoś był bardzo miły to czy by mi mógł napisać listę silników w których jest to tanie najlepiej w sedanie po 2004 roku. dzięki za każdą pomoc w zakupie subaru i tłumaczeniu żonie że są to dobre samochody i nie droższe w utrzymaniu niż alfa.

Link to comment
Share on other sites

a w tych  1.5 jak jest tak z  ciekawości bo są dość tanie

ej20f  ile kosztuje regulacja luzów zaworowych

ile koni miały silniki sohc subaru w wesji gd i gh jak  ktoś by wiedział byłbym bardzo wdzięczny bo takie mnie najbardziej interesują ze względu na gaz

Edited by sixtus
Link to comment
Share on other sites

Występowały też wersje EJ154 z utwardzonymi  gniazdami zaworowymi,  to silniki EJ15F,  w Niemczech  występowały w wersji Ecomatic  czyli w autach z fabrycznym gazem.   Przy Imprezie 1,5  trzeba zwrócić uwagę na napęd, sporo  występowało  tylko z FWD, nie wszystkie miały AWD. Do jazdy po mieście 1,5  jeszcze daje radę, na trasię trochę gorzej bo odczuwalny jest brak mocy.

Link to comment
Share on other sites

czyli jaki jest koszt regulacji zaworów w silniku 1.5 bo potrzebuje samochodu do spokojnej jazdy 8 km do pracy i z dziećmi w zimę  czasem odwieść do teściów a tam jest czasami trudno wyjechać .Chodzi mi o to czy tam trzeba wyjmować silnik i ile to mniej więcej kosztuje albo czy może to zrobić średniej klasy mechanik domowy jak ja . Bo widziałem z gazem fabrycznym a wyglądały na dobrze wykonane i właściwości jezdne klasy alfy co mi odpowiada przynajmniej nie leci prosto jak fabia heh .Po prostu jakby ktoś napisał czy to skomplikowane w tym silniku ew koszt . Bo  DOHC 2.0 2004 r był za 15 tys a impreza 1.5 z 2008 z gazem chodzi po 22 tys mniej więcej i jak na sportowego lanosa jak niektórzy piszą podoba mi się.

Edited by sixtus
Link to comment
Share on other sites

regulacja  zaworów  w EJ154  czy EJ204  wiąże się z wyciągnięciem silnika, sama regulacja odbywa sie poprzez wymianę szklanek. Ceny zależą  od warsztatów, generalnie tanio nie jest.  W Imprezie GH w wersji EU nie stosowano silników SOHC z tanią regulacja luzów.  Wersje  bez utwardzanych gniazd  wytrzymują  30-40 k do regulacji, z  utwardzanymi  te przebiegi dochodzą do 100k km, to tak z moich skromnych obserwacji serwisowych.

Link to comment
Share on other sites

Zostało wystrojone przy pomocy sondy AFR (jest bogato), za to sama jazda to praktycznie non stop okolice 80km/h bez zbędnych hamowań i rozpędzań. Totalny emeryt style. Jechałem tak raz i więcej nie zamierzam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...