sixtus Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Bardzo bym prosił o pomoc w sprawie subaru z silnikiem 1.5 z roku 2008 a mianowicie jak wygląda tam sytuacja z regulacją luzów zaworowych i ogólnie z jego działaniem na podtlenku lpg. Nie zależy mi na mocy tylko na spokojnej jeździe w zimie z dwójka dzieci więc ten silnik mi odpowiada aktualnie mam alfe więc mechanika nie jest mi obca a tuleje pu czynią w niej cuda więc subaru mi się podoba ale boje się kosztów wyciągania silnika do regulacji niby 500 plus jest ale i tek będzie boleć.Jakby ktoś był bardzo miły to czy by mi mógł napisać listę silników w których jest to tanie najlepiej w sedanie po 2004 roku. dzięki za każdą pomoc w zakupie subaru i tłumaczeniu żonie że są to dobre samochody i nie droższe w utrzymaniu niż alfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Szukaj silnika 2.0 z kodem ej20f Regulacja zaworów co ~100tys km 1.5 nie jedzie a pali tyle co 2.0 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) a w tych 1.5 jak jest tak z ciekawości bo są dość tanie ej20f ile kosztuje regulacja luzów zaworowych ile koni miały silniki sohc subaru w wesji gd i gh jak ktoś by wiedział byłbym bardzo wdzięczny bo takie mnie najbardziej interesują ze względu na gaz Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez sixtus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 2.0 125KM lub 160 spalanie około 12lpg przy spokojnej jeździe. Pozdrawiam 2.5 bez turo też tyle pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Występowały też wersje EJ154 z utwardzonymi gniazdami zaworowymi, to silniki EJ15F, w Niemczech występowały w wersji Ecomatic czyli w autach z fabrycznym gazem. Przy Imprezie 1,5 trzeba zwrócić uwagę na napęd, sporo występowało tylko z FWD, nie wszystkie miały AWD. Do jazdy po mieście 1,5 jeszcze daje radę, na trasię trochę gorzej bo odczuwalny jest brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) czyli jaki jest koszt regulacji zaworów w silniku 1.5 bo potrzebuje samochodu do spokojnej jazdy 8 km do pracy i z dziećmi w zimę czasem odwieść do teściów a tam jest czasami trudno wyjechać .Chodzi mi o to czy tam trzeba wyjmować silnik i ile to mniej więcej kosztuje albo czy może to zrobić średniej klasy mechanik domowy jak ja . Bo widziałem z gazem fabrycznym a wyglądały na dobrze wykonane i właściwości jezdne klasy alfy co mi odpowiada przynajmniej nie leci prosto jak fabia heh .Po prostu jakby ktoś napisał czy to skomplikowane w tym silniku ew koszt . Bo DOHC 2.0 2004 r był za 15 tys a impreza 1.5 z 2008 z gazem chodzi po 22 tys mniej więcej i jak na sportowego lanosa jak niektórzy piszą podoba mi się. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez sixtus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 2,0 125KM przy spokojnej jeździe na trasie pali poniżej 10 l/ 100 km Wysłane z mojego Rome przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Przy spokojnej jeździe to 2.0 165 KM AT pali 8,6 l/100km i to LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) jest może 2.0 SOHC w imprezie gh jak tak to ile ma koni i czy 1.5 jest sohc lub czy są silniki sohc w imprezie 2005 do 2007 r np 1.5 jakie są Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez sixtus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 regulacja zaworów w EJ154 czy EJ204 wiąże się z wyciągnięciem silnika, sama regulacja odbywa sie poprzez wymianę szklanek. Ceny zależą od warsztatów, generalnie tanio nie jest. W Imprezie GH w wersji EU nie stosowano silników SOHC z tanią regulacja luzów. Wersje bez utwardzanych gniazd wytrzymują 30-40 k do regulacji, z utwardzanymi te przebiegi dochodzą do 100k km, to tak z moich skromnych obserwacji serwisowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Przy spokojnej jeździe to 2.0 165 KM AT pali 8,6 l/100km i to LPG.Chyba jak gaziarze skręca gaz na ubogą to tyle pali później płacz ze padl motor Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zostało wystrojone przy pomocy sondy AFR (jest bogato), za to sama jazda to praktycznie non stop okolice 80km/h bez zbędnych hamowań i rozpędzań. Totalny emeryt style. Jechałem tak raz i więcej nie zamierzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się