Jump to content

........Groźny rywal dla 206 i imprezy wrc?.........


matt
 Share

Recommended Posts

news ze strony http://www.rally.online.pl :

Według wypowiedzi 'promotora' rajdowych mistrzostw świata Davida Richardsa nowy zespół fabryczny jest już krótko przed wejściem do mistrzostw świata ...

- Nowy producent podczas Rajdu Monte Carlo ogłosi swoje wejście do rajdowych mistrzostw świata - powiedział szef ISC David Richards podczas czwartkowej konferencji prasowej w Londynie.

Richards nie zdradził natomiast nazwy nowego producenta. Już kilka tygodni wcześniej Richards mówił, że do roku 2005 dwóch nowych producentów ma się zaagażować w mistrzostwach świata - być może już niedługo poznamy pierwszego z nich.

 

moim zdaniem to moze byc renault, ale jest jeszcze pare innych marek ktorych stac na wystawienie zespolu fabrycznego, przedstawiajcie swoje typy. :)

Link to comment
Share on other sites

Gdzieś widziałem rajdową ŁADE !!!!! ale wątpię, żeby to było WRC :)

ciekawie by było, gdyby to audi właśnie wróciło do rajdów

czas pokaże...

Niemniej jednak zapowiada się ciekawie, choć szkoda, że Mitsu pauzuje.

Hoło chce walczyć o mistrzostwo świata gr.N, Kuzaj o mistrzostwo Europy, reszta, która zapowiedziała udział w rajdach poza Polską też nie będzie się przyglądała biernie. Nie mogę się już doczekać Rajdu Szwecji !!!

Link to comment
Share on other sites

Nie zdziwilbym sie jakby to bylo cos spod flagi Fiata. W koncu, podobnie jak to zrobil Peugeot, moga siegnac po stare i owocne doswiadczenia (Peugeot zdarl ile mogl z 205 T16, a Fiat moze okurzyc Delte HF Integrale). Do tego podobnie ja Pug zbieral doswiadczenia przy uzyciu 306 Maxi, tak Fiat niezle sobie radzi z Punto Super 1600. Maja dwa bazowe auta na WRC - nie za duze i nie za male - Alfa 147 i Fiat Stilo.

 

W Audi raczej watpie - starania Seata i Skody chyba wskazuja na brak odpowiedniego zaplecza w koncernie VAG. Choc ciekawie byloby zobaczyc TT WRC.

Link to comment
Share on other sites

Na pewnym niemieckim forum rajdowym pojawily sie plotki, ze istnieje mozliwosc wkroczenia do kategorii WRC firmy Suzuki? Narazie startuja w JWRC swoim Ignis S1600, do tej pory bez wiekszych osiagniec. Jednak po wielu treningach maja nadzieje na lepsze wyniki w sezonie 2003. A co z WRC? zobaczymy...

 

Szanse na powrot Seata sie zmniejszyly wraz z rozpoczeciem dzialan w mistrzostwach Touring-cars.

 

 

seat.jpg

 

 

Tak w ogole to jest nadzieja na wiecej producentow wraz z wprowadzeniem klasy WRC2, w ktorej jezdzic maja "odchudzone" samochody WRC, czyli auta bez zbednych elektronicznych sznyksznakow, a przede wszystkim bedzie mozliwosc konkurowania dla samochodow z silnikiem 2,5 litra (bez turbo). Na pewno zrobi sie ciekawie.

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Link to comment
Share on other sites

Darek Chudobiński miał startować w JWRC, ale z powodu kontuzji wycofał sie z Monte Carlo. Obiecał, że wystartuje w kolejnych eliminacjach.

 

PS: Hołek przed Rajdem Szwecji (gdzie pojedzie Evo VII podobnie jak w 3 kolejnych eliminacjach) też ma jechać na narty (Chudy podobno tej kontuzji nabawil sie na nartach właśnie), wiec trzymam kciuki, zeby wrocil caly - moze wreszcie udowodni, ze umie nie tylko reklamowac chipsy, ale przypomni wszystkim, ze za kierownicą też sobie radzi niezle :)

 

PS:Monte Carlo tuż tuż.....obstawiamy kto wygra?

Solberg czy może znowu Makkinen? że subaru to nie ulega wątpliwości przeciez......

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

przypomni wszystkim, ze za kierownicą też sobie radzi niezle :)

 

Tu nie ma nic do przypominania. Jak wygrywal to albo walczyl sam ze soba (Mistrzostwo Europy), albo z konkurecja majaca takie budzety, ze na uzywanych oponach jezdzili. Jak poziom finansowy i sprzetowy sie wyrownal to skonczyly sie zwyciestwa. Pamietam jego dume, ze w Szwecji byl pierwszym prywatnym WRC po fabrycznych WRC w A8. Tylko cos zapominal wspomniec, ze w generalce (byl bodaj 15) byly przed nim dwa N-kowe, prywatne Lancery, w tym jeden powozony przez kobiete.

 

Z Chudym bylo podobnie, tylko on sie wycofal jak tylko konkurencja zaczela naciskac - i stad zostala opinia swietnego kierowcy. Tylko na Barborke Warszawska zawsze kombinowal, zeby miec 450+KM (Impreza WRC z rallycrossowym silnikiem i elektronika) jak konkurencjia ma 300KM (zwezka 36mm). Ale i to nie pomagalo - zbieral baty rowno.

Link to comment
Share on other sites

Niestety masz duuuuużo racji. Tak było. Ten sezon to dla niego ostatnia szansa, zeby cokolwiek pokazac. Zobaczymy, pojedzie Evo VII w gr.N, inni mają równie szybkie samochody i RSMŚ to już coś. Ma szanse pokazać, ze umie jezdzic. Ja mu daje mandat zaufania jako stary wciąż wierny kibic. Zobaczymy.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...