radson-k Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Witam. Od pewnego czasu mam problem z mocą. Udało mi się podłączyć do kompa i ustalić takie parametry. Tj. Ciśnienie w rurze dolotowej to minus 5 Bar. Według mnie to jakiś dziwny parametr na minusie. Może to być czujnik? Ale czy napewno? Moze ktoś będzie wiedział o co tu chodzi. Zrobiłem zdjecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Gdzieś Ty te pomiary robił, że tak abstrakcyjne ciśnienie atmosferyczne wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 U kolegi w Warsztacie. Wychodził nam niby ten czujnik ale on robi busy i nie zna się na subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Sprawdzałeś pod obciążeniem? Bo te pomiary to jak widzę po MAFie na obrotach jałowych.. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Pod warsztatem silnik pracował ale w czasie jazdy nie sprawdzalismy. Wrażenie jest takie jakby powietrze nie dochodziło do turbiny jak jeździłbym wolnossakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jak mówisz ze wrażenie jak z wolnego ssaka to mi sie przypomina moje dawne Volvo S40 2.0T padła turbina w trakcie jazdy i nie mogłem na 5tym biegu przy 90 wyprzedzić Sejczento co to był za wstyd gaz w podłodze a zero reakcji. Może to turbina padła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Turbina dziala, tylko według mnie raz dostaje powietrze a raz nie. Więc to jakiś czujnik albo jakiś zawor. Z komputera wychodzi to co wkleilem na zdjęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Masz w Wawie kilku speców , z pewnością takie badanie na postoju uniwersalnym komputerem , jest tyle warte co wizyta u weterynarza a masz problem z wątrobą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) W Warszawie faktycznie jest dużo fachowców, zwłaszcza od wyciągania kasy z kieszeni. Za wymiane rozrządu i zaworów zapłaciłem 4.5 tys i to nie w autoryzowanym serwisie !!!, od tamtej pory nie jeżdżę do nikogo kogo nie znam. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez radson-k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Stolica przyciąga hieny bo tu dużo potencjalnej zwierzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Koledzy mają rację - taka diagnostyka nic Ci nie powie. Trzeba sprawdzić jak auto ładuje pod obciążeniem - to tak na początek. Przyczyn problemu, o jakim piszesz, może być wiele, nie musi to być koniecznie turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Turbina jest na 100% ok. Gość który podłączył mi kompa jest właścicielem warsztatu który naprawia ciężarówki. Komputer pozyczyl od kogoś pod subaru. Wyszło to co wyszło. Testował na obrotach wolnych i na wysokich. Ten jeden parametr jest na minusie a nie powinien. Wychodzi mu jeden czujnik że jest walniety, ale ponieważ nie naprawia subaru kazał się kogoś podpytać kto się zna na tym lepiej, bo może to jeszcze co innego. Czujnik ma numer 079800-7570 i drugi numer to 22627AA310 ale nigdzie nie mogę go znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Czujnik ma numer 079800-7570 i drugi numer to 22627AA310 ale nigdzie nie mogę go znaleźć. W żadnym ASO nie dostałeś oferty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Nie byłem jeszcze bo do końca nie mam pewności czy to napewno to. Szukałem na allegro bo taniej i nie będzie bólu jak się okazało by że to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 To może podjedz do kogoś kto naprawia Subaru na konkretną diagnostykę bo inaczej wladujesz się w spore koszty wymieniajac co to Ci podpowiedział mechanik od ciężarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radson-k Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No przydałoby się, ale nie znam nikogo w wawie gdzie można podjechać kto znałby się konkretnie w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się