radson-k Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Witam. Od pewnego czasu mam problem z mocą. Udało mi się podłączyć do kompa i ustalić takie parametry. Tj. Ciśnienie w rurze dolotowej to minus 5 Bar. Według mnie to jakiś dziwny parametr na minusie. Może to być czujnik? Ale czy napewno? Moze ktoś będzie wiedział o co tu chodzi. Zrobiłem zdjecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Gdzieś Ty te pomiary robił, że tak abstrakcyjne ciśnienie atmosferyczne wyszło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 19, 2016 Author Share Posted August 19, 2016 U kolegi w Warsztacie. Wychodził nam niby ten czujnik ale on robi busy i nie zna się na subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 (edited) Sprawdzałeś pod obciążeniem? Bo te pomiary to jak widzę po MAFie na obrotach jałowych.. Edited August 19, 2016 by dr.elich Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 19, 2016 Author Share Posted August 19, 2016 Pod warsztatem silnik pracował ale w czasie jazdy nie sprawdzalismy. Wrażenie jest takie jakby powietrze nie dochodziło do turbiny jak jeździłbym wolnossakiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docik Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 Jak mówisz ze wrażenie jak z wolnego ssaka to mi sie przypomina moje dawne Volvo S40 2.0T padła turbina w trakcie jazdy i nie mogłem na 5tym biegu przy 90 wyprzedzić Sejczento co to był za wstyd gaz w podłodze a zero reakcji. Może to turbina padła? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 20, 2016 Author Share Posted August 20, 2016 Turbina dziala, tylko według mnie raz dostaje powietrze a raz nie. Więc to jakiś czujnik albo jakiś zawor. Z komputera wychodzi to co wkleilem na zdjęciach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 Masz w Wawie kilku speców , z pewnością takie badanie na postoju uniwersalnym komputerem , jest tyle warte co wizyta u weterynarza a masz problem z wątrobą 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 20, 2016 Author Share Posted August 20, 2016 (edited) W Warszawie faktycznie jest dużo fachowców, zwłaszcza od wyciągania kasy z kieszeni. Za wymiane rozrządu i zaworów zapłaciłem 4.5 tys i to nie w autoryzowanym serwisie !!!, od tamtej pory nie jeżdżę do nikogo kogo nie znam. Edited August 20, 2016 by radson-k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docik Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 Stolica przyciąga hieny bo tu dużo potencjalnej zwierzyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Koledzy mają rację - taka diagnostyka nic Ci nie powie. Trzeba sprawdzić jak auto ładuje pod obciążeniem - to tak na początek. Przyczyn problemu, o jakim piszesz, może być wiele, nie musi to być koniecznie turbina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 21, 2016 Author Share Posted August 21, 2016 Turbina jest na 100% ok. Gość który podłączył mi kompa jest właścicielem warsztatu który naprawia ciężarówki. Komputer pozyczyl od kogoś pod subaru. Wyszło to co wyszło. Testował na obrotach wolnych i na wysokich. Ten jeden parametr jest na minusie a nie powinien. Wychodzi mu jeden czujnik że jest walniety, ale ponieważ nie naprawia subaru kazał się kogoś podpytać kto się zna na tym lepiej, bo może to jeszcze co innego. Czujnik ma numer 079800-7570 i drugi numer to 22627AA310 ale nigdzie nie mogę go znaleźć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Czujnik ma numer 079800-7570 i drugi numer to 22627AA310 ale nigdzie nie mogę go znaleźć. W żadnym ASO nie dostałeś oferty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 21, 2016 Author Share Posted August 21, 2016 Nie byłem jeszcze bo do końca nie mam pewności czy to napewno to. Szukałem na allegro bo taniej i nie będzie bólu jak się okazało by że to nie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wally666 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 To może podjedz do kogoś kto naprawia Subaru na konkretną diagnostykę bo inaczej wladujesz się w spore koszty wymieniajac co to Ci podpowiedział mechanik od ciężarówek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radson-k Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 No przydałoby się, ale nie znam nikogo w wawie gdzie można podjechać kto znałby się konkretnie w temacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now