Jump to content

Skorodowana belka/wspornik w zawieszeniu


Turbo
 Share

Recommended Posts

Po dzisiejszych oględzinach auta przed wymianą rozrządu (co by od razu ustalić co można porobić przy okazji rozbierania auta), w oczy rzucił się mocno skorodowany element - belka/wspornik zawieszenia na przodzie auta. Jedna, za to duża, ciężka i chyba kłopotliwa w zdobyciu, transporcie itd rzecz. I tu moje pytanie, albo i dwa - orientuje się ktoś gdzie można by się udać, żeby jakoś to wzmocnić póki nie znajdę czegoś na wymianę (Łódź i okolice)? Druga rzecz - gdzie szukać tej belki w przyzwoitym stanie? Ma pasować ponoć nawet z roczników 2006-7. Reszta auta jest w dobrym stanie, ale to mnie zmartwiło - będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ogarnąć ten temat.

Edited by Turbo
Link to comment
Share on other sites

Nowa kosztuje okolo 1800 zl lub wiecej. Uzywki na alledrogo chodza po 400-900 a stan ich jest nieznany. Mozna pospawac ale jest ryzyko deformacji belki. Sruby tez moga byc do wymiany szczegolnie te dlugie cena okolo 13 zl szt. Sam spawalem piaskowalem ale to jest prowizora i mimo konserwacji elementu korozja pojawia sie w paru miejscach. Jezdze tak 6 lat i silnik mi nie wypadl.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na 98,7% (;)) chodzi o te ramę "U", przyznam że nie przyszło mi do głowy ze samo "belka" bedzie dość mało precyzyjne. Potwierdzę jeszcze na 100%, ale chodziło o ten duży, kłopotliwy w transporcie element, wiec to raczej musi być to.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nie wiem czy komuś się przyda to info, ale koniec końców pojechałem do ASO i tam mi tę belkę wymienili (co ciekawe mieli na magazynie od ręki praktycznie) - używki jak już się pojawiały gdzieś, to w takim stanie że nie było warto się nawet interesować, znowu kupowanie gdzieś na drugim końcu Polski + transport + koszta wymiany, wyszłoby drożej i byłoby więcej zachodu niż przy oddaniu auta do ASO.

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, KrisKristoffers napisał:

To najpierw zdradź ile ASO Cię skasowało to powiem czy się opłaciło.

Belka 1820pln

Wymiana 210pln

 

Także myślę że ok + jeszcze dostałem zastępczy XV na czas naprawy.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

DSC_0130_1.JPGDSC_0142_1.JPG

Czy mogła być aż tak skorodowana?

Piaskowanie, malowanie proszkowe, i konserwacja wewnątrz profili - 230zł

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Edited by semperit
Link to comment
Share on other sites

A, że pozwolę sobie zapytać auta z UK ? Czy innego morskiego klimatu? Mój bug MY'02 choć oczywiście wyprodukowany wcześniej. Przypłynął z Pensylwanii czyli odbył dwie podróże przez ocean w życiu i jeździł względnie blisko wybrzeża, a korozja jedynie jak zauważyłem pojawiła się pod podłoga bagażnika.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...