Turbo Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 (edited) Po dzisiejszych oględzinach auta przed wymianą rozrządu (co by od razu ustalić co można porobić przy okazji rozbierania auta), w oczy rzucił się mocno skorodowany element - belka/wspornik zawieszenia na przodzie auta. Jedna, za to duża, ciężka i chyba kłopotliwa w zdobyciu, transporcie itd rzecz. I tu moje pytanie, albo i dwa - orientuje się ktoś gdzie można by się udać, żeby jakoś to wzmocnić póki nie znajdę czegoś na wymianę (Łódź i okolice)? Druga rzecz - gdzie szukać tej belki w przyzwoitym stanie? Ma pasować ponoć nawet z roczników 2006-7. Reszta auta jest w dobrym stanie, ale to mnie zmartwiło - będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ogarnąć ten temat. Edited August 11, 2016 by Turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejmalut Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Nowa kosztuje okolo 1800 zl lub wiecej. Uzywki na alledrogo chodza po 400-900 a stan ich jest nieznany. Mozna pospawac ale jest ryzyko deformacji belki. Sruby tez moga byc do wymiany szczegolnie te dlugie cena okolo 13 zl szt. Sam spawalem piaskowalem ale to jest prowizora i mimo konserwacji elementu korozja pojawia sie w paru miejscach. Jezdze tak 6 lat i silnik mi nie wypadl. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Belk-belka czy rama "U"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svavo Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Dla pewności wrzuć może fotkę tego elementu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Na 98,7% () chodzi o te ramę "U", przyznam że nie przyszło mi do głowy ze samo "belka" bedzie dość mało precyzyjne. Potwierdzę jeszcze na 100%, ale chodziło o ten duży, kłopotliwy w transporcie element, wiec to raczej musi być to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 o to chodzi? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Jestem niemal pewien że tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 to pisz do Carfita - ja od niego kupowałem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Nie wiem czy komuś się przyda to info, ale koniec końców pojechałem do ASO i tam mi tę belkę wymienili (co ciekawe mieli na magazynie od ręki praktycznie) - używki jak już się pojawiały gdzieś, to w takim stanie że nie było warto się nawet interesować, znowu kupowanie gdzieś na drugim końcu Polski + transport + koszta wymiany, wyszłoby drożej i byłoby więcej zachodu niż przy oddaniu auta do ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 To najpierw zdradź ile ASO Cię skasowało to powiem czy się opłaciło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 No i fajnie by było to zakonserwować, żeby posłużyło dłużej niż fabryczny element Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 19 godzin temu, KrisKristoffers napisał: To najpierw zdradź ile ASO Cię skasowało to powiem czy się opłaciło. Belka 1820pln Wymiana 210pln Także myślę że ok + jeszcze dostałem zastępczy XV na czas naprawy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 33 minuty temu, Turbo napisał: Belka 1820pln Wymiana 210pln Także myślę że ok + jeszcze dostałem zastępczy XV na czas naprawy. Cena wymiany/usługi w normie, ale cena belki sporo wyższa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Jak pytałem Carfita, nowa to było 1830+wysyłka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Rozumiem. Ja brałem u niego jeszcze inne części w sumie na coś około 4 tyś. to może dlatego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
semperit Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 (edited) Czy mogła być aż tak skorodowana? Piaskowanie, malowanie proszkowe, i konserwacja wewnątrz profili - 230zł Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edited March 12, 2017 by semperit Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Moja miała dziury, więc niestety nie do odratowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Moja tak samo, dziury i to spore Link to comment Share on other sites More sharing options...
semperit Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 A, że pozwolę sobie zapytać auta z UK ? Czy innego morskiego klimatu? Mój bug MY'02 choć oczywiście wyprodukowany wcześniej. Przypłynął z Pensylwanii czyli odbył dwie podróże przez ocean w życiu i jeździł względnie blisko wybrzeża, a korozja jedynie jak zauważyłem pojawiła się pod podłoga bagażnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Bardziej szkodzące zimowe klimaty w PL i tony soli na nawierzchni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now