Tommi1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witajcie. Szybkie pytanie dotyczące zacisków z Imprezy Sti '06. Czy tzw. złote Brembo to zacisk 4 czy 6 tłoczkowy?? P.S. Sorki za może dziwne pytanie dla wtajemniczonych ale Ja zwykły kierownik nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 6 tloczkowy był tylko w limitowanej wersji spec c type ra-r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A może polecicie jakis zaufany/sprawdzony zakład który w Polsce regeneruje zaciski Brembo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A co chcesz zrobic konkretnie? Jesli bez malowania to kazdy prawdziwy mechanik to ogarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Wlasnie z malowaniem. Ale poprostu chodzi mi o wymiane wszystkiego tzn. wszystkie uszczelnienia, weryfikacja cylinderkow itp. Tu chyba nawet niezbyt "prawdziwy" mechanik (ja) sobie poradzi tylko ze najwiekszym problemem jest zakup zestawow dedykowanych pod te zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Ja regenerowałem i malowałem tu i jestem zadowolony: http://regenerujemy-zaciski.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 ja też tu robiłem kompleksowo i też jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Jakieś znajomości w tym zakładzie, rabaty , zniżki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 http://regenerujemy-zaciski.pl/ polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Miałem pisać priva ale może od razu komuś na przyszłość się przyda. Chciałbym zregenerować zaciski w STI tak aby jak najbardziej było zbliżone do oryginałów. Myślę że Ci co regenerowali / oddawali do regeneracji swoje w warsztatach mogą się wypowiedzieć? - jak ze złotym kolorem po regeneracji ? czy jest taki sam jak oryginał ? lakier proszkowy czy klasycznie malowane pistoletem? - naklejki BREMBO powinny być pod klarem ? czy po prostu naklejone na lakier ? czy kupowaliście je oddzielnie - odporne na temperaturę itp ? - czy śruby w nowych zaciskach też są lakierowane razem z zaciskiem pod kolor czy są inne ? tzn złote / czarne itp ?? Ja osobiście widziałem to tak - kupuje zestaw naprawczy BREMBO, rozbieram zaciski, oddaje do szkiełkowania, następnie oddaje do lakierowania (tylko nie wiem właśnie jakiego) następnie samodzielnie uzbrajam zaciski w nowe uszczelki, nowe blaszki, czpienie, śruby, odpowietrzniki i montuje na aucie. odpowietrzam itp - zapominam o temacie swoją drogą ... tez ładnie się wprezentują: Edytowane 23 Października 2016 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się