Turbo Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 dawno takich bredni nie czytałem sportowe auto żeby miało nie wytrzymywać jazdy po autostradzie, i to w dodatku "by design" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 UPG, turbo i sprzęgło za jednym razem raczej nie padają od jazdy autostradowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Niepotrzebne sa tu uszczypliwosci bo rzeczywiscie jest problem. Czemu 20sto letnie turbodziadki z przebiegami ponad 300kkm uzytkowane na zachodzie autostradowo, potem w Polsce pojezdzawkowo jakos daja rade. Sam jestem pelen podziwu dla swojego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 nie chodzi o uszczypliwości, wiadomo że ten rozwiercony 2.5T to kiepski wynalazek, ale nie jest tak że "normalne" użytkowanie go zabija, a jazda po oesach działa jak balsam. To jest nawet ciut żenujace, że w sportowych autach silniki są obarczone tyloma problemami - a to uszczelki, a to panewki strzelają jak korki od szampana w nowy rok itp, gdzie te jednostki powinny być - z racji sportowego charakteru - wytrzymalsze. No ale nie przesadzajmy że gorzej na nie wpływa normalna jazda od wyczynowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) gość napisał raptem dwa posty (zupełnie bez ładu i składu ) , a tu dwie strony wyroków ekspertów ……… gratuluje inwencji twórczej ….. szczerze , to mi się tu coraz rzadziej chce wchodzić , w temat techniczny …….. i zaczynam machać ręką , na nie których forumowiczów dywagacje ….. i porady . napisałem grubiej , ale z edytowałem przez grzeczność, czuwaj ! Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 dawno takich bredni nie czytałem sportowe auto żeby miało nie wytrzymywać jazdy po autostradzie, i to w dodatku "by design" Jakie jest EGT przy 200kmh pewnie też nie "czytałeś"? nie chodzi o uszczypliwości, wiadomo że ten rozwiercony 2.5T to kiepski wynalazek, ale nie jest tak że "normalne" użytkowanie go zabija, a jazda po oesach działa jak balsam. To jest nawet ciut żenujace, że w sportowych autach silniki są obarczone tyloma problemami - a to uszczelki, a to panewki strzelają jak korki od szampana w nowy rok itp, gdzie te jednostki powinny być - z racji sportowego charakteru - wytrzymalsze. No ale nie przesadzajmy że gorzej na nie wpływa normalna jazda od wyczynowej... O oesach (ani ogólnie o sporcie nic nie pisałem więc proszę mi nie inputować ) natomiast z postrzegania długotrwałej jazdy 200kmh jako "normalnego użytkowania", bierze się później rozczarowanie tym autem typowe właśnie dla PL i DE bo w innych częściach świata inaczej rozumieją normalne użytkowanie auta. I to nie jest tak, że ja sobie sam wymyśliłem jakąś teorię tylko słucham ludzi którzy w subaru już trochę czasu siedzą. O wpływie "jazdy autostradowej" na żywotność sti i UPG po raz pierwszy się dowiedziałem w Kornecki Auto Sport i zareagowałem tak samo jako większość tutaj, że to chyba jakaś kpina żebym 300 konnym samochodem uchodzącym za sportowy musiał po trasie jeździć wolniej niż skodą octavią. Mniej więcej to samo usłyszałem w 4T - jak ktoś serwisuje tam auta i nie przekonują go moje "bzdury" to polecam przy okazji rozmowę z fachowcami (bo za takich uważam obydwie wspomniane firmy) na temat sti na autostradzie i ew. środków minimalizujących ryzyko awarii. Sprawę komplikuję fakt, że z uwagi na lokalny charakter zjawiska Subaru oficjalnie nie potwierdza, że jest problem z UPG (no przynajmniej ja o tym nie słyszałem, poza starą sprawą z początków silnika 2.5) i nie ma oficjalnego wyjaśnienia przyczyn tego problemu - w związku z tym zostają tylko teorie poszczególnych warsztatów (z których zresztą każdy uważa że jako jedyny posiadł patent na tą wiedzę). Ja stwierdziłem, że zamiast się bulwersować i obrażać na rzeczywistość zrobię tak jak polecają ludzie którzy sa dla mnie autorytetem w tej kwestii, ale jest demokracja więc każdy niech robi jak tam sobie uważa. Dla mnie EOT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 gość napisał raptem dwa posty (zupełnie bez ładu i składu ) , a tu dwie strony wyroków ekspertów ……… gratuluje inwencji twórczej ….. szczerze , to mi się tu coraz rzadziej chce wchodzić , w temat techniczny …….. i zaczynam machać ręką , na nie których forumowiczów dywagacje ….. i porady . napisałem grubiej , ale z edytowałem przez grzeczność, czuwaj ! Teorii jest wiele, jedna z nich mówi że opary kwasu z akumulatora wpływają na UPG Carfit jeśli można, napisz proszę jaki jest teraz u Ciebie przebieg w STI ? Czekamy na wypowiedź autora w celu przybliżenia szczegółów wykrycia usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 To że z tym silnikiem jest problem to wiedzą chyba wszyscy i wszędzie. Subaru dało ciała i tyle. Nie ma co tutaj dopisywać teorii że to tak specjalnie zostało zaprojektowane. To zwyczajnie zostało spartaczone. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturWARSZAWASTI2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 witam, dziękuję za zainteresowanie tematem. Sti użytkowany jest miejsko-autostradowo. Czekam na zajęcie oficjalnego stanowiska przez Subaru Import Polska. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Czytając to wszystko zastanawiam się czy mój silnik, który na dzień dzisiejszy ma 50190 km i jest zupełnie racjonalnie wykorzystywany do jazdy na co dzień odmówi posłuszeństwa przy 80tysiącach . . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 sprzedaj to nie bedziesz sie musial zastanawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Czytając to wszystko zastanawiam się czy mój silnik, który na dzień dzisiejszy ma 50190 km i jest zupełnie racjonalnie wykorzystywany do jazdy na co dzień odmówi posłuszeństwa przy 80tysiącach . . . . Czytając wypowiedzi na TF (zwłaszcza niektórych forumowiczów) zastanawiam się, czy nie jesteś niepoprawnym optymistą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się