Jump to content

Impreza WRX STI - awaryjność


marcin_77
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Pytanie do użytkowników Imprezy GH WRX w wersji STI 300KM. Jak wygląda awaryjność silnika w tym modelu? Pytam, gdyż od roku jestem użytkownikiem Forestera SH rocznik 2008 2.5 turbo 230KM z przebiegiem 160.000 km i zdążyłem już zaliczyć remont kapitalny silnika, wymianę pompy oleju, chłodnicy i sprzęgła.

 

Czy silniki WRX STI też czeka podobny los w okolicach tego przebiegu? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta? Budżet - do 70.000 zł

 

Czy zakuty silnik daje gwarancję bezawaryjności jednostki ?

 

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jak wygląda awaryjność silnika w tym modelu?

 

W moim miałem 55.000 i złego słowa powiedzieć nie mogę... ale awaryjność wg forum tak jak w każdym 2.5, nic się nie zmieniło.

 

Subaru trzeba kochać, jeździć, nie stresować się... a na czarną godzinę trzymać kasę na remont, który może być przynajmniej powodem do dalszych modyfikacji auta :D

Link to comment
Share on other sites

Legendarny już Demon, nie silnik  :biglol: Sprzęgło to normalna sprawa nie przesadzaj, ale kapitalny remont silnika to już inna sprawa. 

Tak na prawdę to jak katujesz to naprawisz i tyle. Jak nie Ty to poprzedni właściciel musiał to robić. Jasne, że są to silniki bardziej narażone na niespodzianki, ale tylko wtedy jeżeli mamy mocne parcie na częste korzystanie z zasobów mocy :) Takie jest moje zdanie i wniosek z the forum i info z serwisów. 

 

Przy ostrej jeździe zakucie też nie daje żadnej gwarancji :) Kup sobie Skodę 1.9 TDI i leeeeeeć :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...