Skocz do zawartości

Mechanizm różnicowy subaru impreza WRX STI


ana3030

Rekomendowane odpowiedzi

Byłam u mechanika, bo stukało mi "coś jakby koło" z tyłu, głównie na zakrętach lub dołach, po oględzinach padła diagnoza:

uszkodzony układ LSP pojazdu (mechanizm różnicowy)

Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi

I tu pojawia się problem, nie mam pojęcia o co chodzi, czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc ?

 

Podaje dane pojazdu:

Subaru Impreza sedan, rok 2004

2.0 WRX STI

silnik EJ207NW7CR

transmission type  TY85bWNbFA

applied model  GDBELEH

 

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mechanik to raczej rzadko ma do czynienia z Subarakami?

 

 

transmission type  TY85bWNbFA

W tym oznaczeniu jest błąd,powinno być TY856.....

Proponuję znaleźć warsztat specjalizujący się naprawie Subaru,bo z opisanych przypadłości awarii mógł ulec przegub napędowy,wtedy naprawa szybka i znacznie tańsza wyjdzie.

 

 

Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi

Powinien jeszcze powiedzieć i opisać dokładnie czego szukać,bo w ten sposób można dokonać zakupów kilka razy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem.

W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić.

Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem.

W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić.

Dziękuję za odpowiedź.

sugerował bym albo zmianę mechanika , a najlepiej pojechał do ASO , wszystko wskazuje na tylne amory , albo ugotowana wiskoza …. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...