Jump to content

Mechanizm różnicowy subaru impreza WRX STI


ana3030
 Share

Recommended Posts

Byłam u mechanika, bo stukało mi "coś jakby koło" z tyłu, głównie na zakrętach lub dołach, po oględzinach padła diagnoza:

uszkodzony układ LSP pojazdu (mechanizm różnicowy)

Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi

I tu pojawia się problem, nie mam pojęcia o co chodzi, czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc ?

 

Podaje dane pojazdu:

Subaru Impreza sedan, rok 2004

2.0 WRX STI

silnik EJ207NW7CR

transmission type  TY85bWNbFA

applied model  GDBELEH

 

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

Ten mechanik to raczej rzadko ma do czynienia z Subarakami?

 

 

transmission type  TY85bWNbFA

W tym oznaczeniu jest błąd,powinno być TY856.....

Proponuję znaleźć warsztat specjalizujący się naprawie Subaru,bo z opisanych przypadłości awarii mógł ulec przegub napędowy,wtedy naprawa szybka i znacznie tańsza wyjdzie.

 

 

Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi

Powinien jeszcze powiedzieć i opisać dokładnie czego szukać,bo w ten sposób można dokonać zakupów kilka razy. 

Link to comment
Share on other sites

Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem.

W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić.

Dziękuję za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem.

W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić.

Dziękuję za odpowiedź.

sugerował bym albo zmianę mechanika , a najlepiej pojechał do ASO , wszystko wskazuje na tylne amory , albo ugotowana wiskoza …. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A może mechanik jeszcze powiedział jak sobie Pani sama ma to wymienić? Proponuję również profesjonalną diagnozę w autoryzowanym serwisie bo Subaru to nie wóz drabiniasty - wymaga ludzi którzy się znają na autach a nie na wróżeniu z fusów;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...