ana3030 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Byłam u mechanika, bo stukało mi "coś jakby koło" z tyłu, głównie na zakrętach lub dołach, po oględzinach padła diagnoza: uszkodzony układ LSP pojazdu (mechanizm różnicowy) Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi I tu pojawia się problem, nie mam pojęcia o co chodzi, czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc ? Podaje dane pojazdu: Subaru Impreza sedan, rok 2004 2.0 WRX STI silnik EJ207NW7CR transmission type TY85bWNbFA applied model GDBELEH Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Ten mechanik to raczej rzadko ma do czynienia z Subarakami? transmission type TY85bWNbFA W tym oznaczeniu jest błąd,powinno być TY856..... Proponuję znaleźć warsztat specjalizujący się naprawie Subaru,bo z opisanych przypadłości awarii mógł ulec przegub napędowy,wtedy naprawa szybka i znacznie tańsza wyjdzie. Mechanik powiedział, że muszę sobie sama znaleźć odpowiednią część, bo on tego nie zrobi Powinien jeszcze powiedzieć i opisać dokładnie czego szukać,bo w ten sposób można dokonać zakupów kilka razy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ana3030 Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem. W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić. Dziękuję za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Mechanik stwierdził awarię na takiej podstawie, że kręcił jednym tylnym kołem, a drugie się wtedy nie kręciło (z tego co zrozumiałam z jego tłumaczenia), samochód był wcześniej dwa razy w serwisie Subaru i taka usterka nie została stwierdzona, jedynie, że problem może być z amortyzatorem. W czwartek odwiedzę jeszcze innego mechanika, bo już nie wiem kto ma rację i co robić. Dziękuję za odpowiedź. sugerował bym albo zmianę mechanika , a najlepiej pojechał do ASO , wszystko wskazuje na tylne amory , albo ugotowana wiskoza …. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ana3030 Posted August 3, 2016 Author Share Posted August 3, 2016 Dziękuję za rady, jutro podjadę do jeszcze innego mechanika i dam znać co powiedział Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI 86 Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 Mechanik kozak, należy korzystać z usług tylko wykwalifikowanych w Subaru warsztatach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kambol Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 W Białymstoku masz bardzo chwalone ASO: http://www.subaru.pl/dealer_grafix.html Podjedź do nich choćby na samą diagnostykę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexClyde Posted October 31, 2016 Share Posted October 31, 2016 A może mechanik jeszcze powiedział jak sobie Pani sama ma to wymienić? Proponuję również profesjonalną diagnozę w autoryzowanym serwisie bo Subaru to nie wóz drabiniasty - wymaga ludzi którzy się znają na autach a nie na wróżeniu z fusów;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now