kiedro Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (edited) Witam, Jakie powinno być ciśnienie doładowania w GTku rocznik 97? Z góry dziękuję za odpowiedź. Edited August 2, 2016 by kiedro Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 To pytanie należało zadać tunerowi strojącemu samochód Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiedro Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Samochód jest seryjny także myślę, że dobrze trafiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Trzeba trafić do ASO, tam zmierzą, wyregulują Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiedro Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Mam zamontowany wskaźnik i dmuchało różnie: od 0.6 do 1.25 czyli tzw overboost. Poczyściłem wszystko, wymieniłem jeden przewód od podciśnienia i teraz stanęło na 0.8 i się zastanawiam czy to jest poprawna wartość i stąd moje pytanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Może być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 A czy Ty przypadkiem mbc nie kombinowałeś coś? Dobrze pamiętam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiedro Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 A czy Ty przypadkiem mbc nie kombinowałeś coś? Dobrze pamiętam? Tak to ja pytałem i wtedy mówiłem, że najpierw turbo muszę ogarnąć i teraz nie wiem czy jest ok czy za mało ładuje. I mbc już mi przeszło i bardziej podoba mi się opcja z mniejszym restryktorem. Mbc chyba by za bardzo kusiło Może być. Ale pewności nie mam. Znalazłem gdzieś info, że GT'96 ma 0.8, a np GT'99 ma 0.9, ale nic na temat rocznika 97. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Powinno ładować 0,9. W bardzo dużych obciążeniach maksymalnie może być chwilowo 1,1 0,8 normalnego doładowania może być. Dawno temu w GT używałem zaworka upustowego do siłownika, który pozwalał ładować nawet powyżej 1,2. Skończyło się UPG jak łatwo się domyśleć. PS N4 w tamtych latach na restryktorze 32 mm ładowało 1,5, a A grupy o ile pamiętam 2 bary. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiedro Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Powinno ładować 0,9. W bardzo dużych obciążeniach maksymalnie może być chwilowo 1,1 0,8 normalnego doładowania może być. Dawno temu w GT używałem zaworka upustowego do siłownika, który pozwalał ładować nawet powyżej 1,2. Skończyło się UPG jak łatwo się domyśleć. PS N4 w tamtych latach na restryktorze 32 mm ładowało 1,5, a A grupy o ile pamiętam 2 bary. I wszystko jasne, dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now