Jump to content

Ciśnienie doładowania


Recommended Posts

Mam zamontowany wskaźnik i dmuchało różnie: od 0.6 do 1.25 czyli tzw overboost. Poczyściłem wszystko, wymieniłem jeden przewód od podciśnienia i teraz stanęło na 0.8 i się zastanawiam czy to jest poprawna wartość i stąd moje pytanie. 

Link to comment
Share on other sites

A czy Ty przypadkiem mbc nie kombinowałeś coś? Dobrze pamiętam?

 

Tak to ja pytałem i wtedy mówiłem, że najpierw turbo muszę ogarnąć i teraz nie wiem czy jest ok czy za mało ładuje. 

 

I mbc już mi przeszło i bardziej podoba mi się opcja z mniejszym restryktorem. Mbc chyba by za bardzo kusiło :) 

Może być. 

 

Ale pewności nie mam. Znalazłem gdzieś info, że GT'96 ma 0.8, a np GT'99 ma 0.9, ale nic na temat rocznika 97.  

Link to comment
Share on other sites

Powinno ładować 0,9. W bardzo dużych obciążeniach maksymalnie może być chwilowo 1,1

0,8 normalnego doładowania może być.

Dawno temu w GT używałem zaworka upustowego do siłownika, który pozwalał ładować nawet powyżej 1,2. Skończyło się UPG jak łatwo się domyśleć. ;)


PS

N4 w tamtych latach na restryktorze 32 mm ładowało 1,5, a A grupy o ile pamiętam 2 bary.

Link to comment
Share on other sites

Powinno ładować 0,9. W bardzo dużych obciążeniach maksymalnie może być chwilowo 1,1

0,8 normalnego doładowania może być.

Dawno temu w GT używałem zaworka upustowego do siłownika, który pozwalał ładować nawet powyżej 1,2. Skończyło się UPG jak łatwo się domyśleć. ;)

PS

N4 w tamtych latach na restryktorze 32 mm ładowało 1,5, a A grupy o ile pamiętam 2 bary.

 

I wszystko jasne, dzięki za pomoc :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...